Velký srovnávací test: nová Škoda Fabia proti šesti rivalům
1 fotografieSrovnávací test
Honda Jazz, Hyundai Getz, Peugeot 207, Opel Corsa, Renault Clio a Toyota Yaris si brousí zuby na druhou generaci nejprodávanějšího auta v ČR.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
1 fotografieSrovnávací test
Honda Jazz, Hyundai Getz, Peugeot 207, Opel Corsa, Renault Clio a Toyota Yaris si brousí zuby na druhou generaci nejprodávanějšího auta v ČR.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To vám muselo dát ale práci dostat Fabii II na alespoň třetí místo. Kolik jste za to dostali? Jak tak koukám, jediným vaším kritériem byla asi cena. A to, že má Fabia nejmenší výkon ze všech srovnávaných aut už není tak důležité, že? A to, že například Peugeot 207 má v základu 6 airbagů jste také raději nezmiňovali. Bezpečnost vozu vás asi moc nezajíma… Kolik z testovaných aut má pět hvězdiček v testech EuroNCAP? Vím jistě, že Fabia (po vzoru Roomsteru) mezi ně patřit nebude… Fabia II je nejlevnější, protože ve srovnání s ostatními vozy má také nejnižší výbavu a skoro nejmenší rozměry. A nejmenší pasivní i aktivní bezpečnost.
Toto už není lobby, ale prachsprostý podvod! Je mi zle z toho, jak tupě naši motorističtí novináři zcela neobjektivně protlačují škodovky…
Hmmm, že by majitel 207, který je naštvaný posledním místem? Osobně jsem jel 207 i Corsou a je to neporovnatelný rozdíl. Fabii zatím znám jen jako spolujezdec, nelíbí se mi designově, ale třetí místo mě nijak nepřekvapuje. Má své problémy, ale horší než 207 mi rozhodně nepříjde.
Pokud bych někoho osočoval ze zaujatosti, tak spíš některá tištěná periodika, kde třeba minulý týden Fabia podobné srovnání vyhrála (!), před druhým VW Polo (!!!). Ano, byl to původem německý časopis…
Omyl, mám Passata B3 TDi… Takže nejsem apriori proti koncernovým vozům a nejsem přehnaně motivován vůči TCPA. Ale ještě, než jsem to srovnání dočetl, jsem věděl, jak asi Fabia II dopadne.
Jo a služební mám Octavia II, takže tak.
Dej si facku a padej ty fracku! Jak muzes vedet jak je FabiaII bezpecna? A proc by fabia obsazovala predni mista i v zahranicnich casopisech? Vsichni jsou podlaceni a VW group a cela Skoda, ktera spada pod nej zkrachuje, protoze podlaci vsechni motoristicke casopisy..? Jsi smesny!
to az tak pravda neni. U anflickeho TV magazinu fith gear vysiela z duelu 207sw vs fabia estate vytazne franzuc.. a tu je na poslendom mieste. Ake prekvapenie. neni u vas nahodou najlepsie predavanym importovanym autom prave 207? teda inac povedane, najvacsi konkurent pre fabiu?
S tou 207 si asi nešiel,nič lepšie v tej triede totiz nie je,od presneho spracovania pouzitych materialov az po vynikajuci podvozok a super motory,ale hlavne HDI
a nenenapadlo te, ze proste Skodovka je taky dobra, ze to dopadlo jak to dopadlo?
U autowebu, resp CA bych nerekl ze by nadrzovali.
Jak módní dnes, nadávat a všechny obviňovat z korupce a uplácení, že?
Neviem co je na tom ze je fabia tretia. Ja osobne mam Swifta a preferujem japoncov, ale staru generaciu fabie mam rad a hlavne v jednej motorizacii. 1,2 HTP a minimum vybavy. bolo to kvalitne auto a nesklamalo. novou som nesiel, ale nevidim dovo preco celu vec postavit len do pozicie "ma nejslabsi motor". Ono o vykon pri takych to autach moc nejde. a osocovat niekoho z necestnosti len preto ze to dopadlo tak ako nam nase chore konspiracne teorie napovedali je uplne mimo.
Jo,jo,ten Swift je pěkná maďarská sračka,to má k autu dál, než vy k dosažení české živ.úrovně.
Ja neviem, tusim v januarovom Auto Motor a Sporte zo Slovenska bol velky medzinarodny porovnavaci test 14-tich aut z tejto triedy (nova Fabia tam este nebola ale ostatne hej bez Hondy) a vysledne poradie bolo uplne ale uplne ine. Ktory test mam teraz brat ako smerodajny? 🙁 Komu sa da veriť?
Tak když srovnáváš 14 aut nebo 7, asi nemáš identické pořadí,to by i slovák moh pochopit.Pokud tam Fabii2 neměli,tak co to sem vůbec pleteš? Čti si vaše slovenské nety a časáky,na české se vyser a budeš mít klid.
co sa vurt vy cesi narazate do slovenskej narodnosti. co take napisal? Len poukazal na rozdielnost testov co o niecom svedci. kazdy test dava rozne hodnoty roznym vyhodam/nevyhodam. tak schladni hlavu bracho.
kde si zobral , že 207 ma v zaklade 6 erbegu? ma ich len 2, tak nevipisuj hluposti, pracujem tam…
urban ich mal vzdy 4ry a trend 6.
Asi před 2 roky řekl, že Češi nemají mnoho peněz a proto potřebují především prostorné auto do 300 000. Takto vykreslil Fabii 2. Kulhánek musí být dnes ale nemile překvapen, že Fabia 2 je nejužším autem.
Motory bych nekritizoval, protože s novým Polem přijdou nové. Již nynejší benzínové turbo 1,4 vypadají slibně. Očekávám podobné v objemu 1,2.
Ano, VW mozna zacina mit zajimave motory, ale otazkou zustava jestli se k nim skodovka vubec dostane. Taky by me zajimalo jak zahybou nove limity pro CO2 s vykony techto malych motoru kdyz prave ony musi vyrazne snizit emise CO2, aby v prumeru vykompenzovaly vetsi a vykonejsi motory. A to nemluvim o tom ze tyto auta pro mlade jeste zdrazi. No chtel sem Corsu OPC (ta snad nebude mit letargicky motor (: ), ale asi si koupim auto na setrvacnik…
corsa opc? o vykon bych se nebal.. spis ten podvozek
Podvozek je (uznavam prekvapivo na OPC) velmi dobry.
Bez tohoto auta to nemá smysl číst
To je fakt, italové ted jedou. A až se objevý na trhu Nové Bravo s nízkoobsahovými přeplnovanými benzínovými motory T-Jet (min. 120 HP) může se nová Fabie jít vycpat. Ted ovšem nevím jestli nové Bravo nebude v jiné (vyšší) třídě.
bude a je, mne v tom teste skor chybal swift!
a Swift je zase o triedu nižšie – patrí medzi Nissan Micra, Hyundai Atos alebo Fiat Panda a podobné mini…
Swift je možná o něco málo menší, než testovaná auta, ale k Pandě a Atosu bych ho rozhodně neřadil – od těch je prostorově o třídu výš. Každý, kdo měl šanci v něm sedět, to potvrdí.
Každopádně jsme vděční, že se podařilo sehnat alespoň ta auta, která v testu jsou. Nemáte představu, jak je to v českých podmínkách obtížné…
Také mě zprvu zaujalo, že Grande Punto ve výběru chybí… ovšem vysvětlení jsem našel v časopise, který je uveden v závěrečném poděkování tohoto článku. Grande Punto má shodný technický základ jako Opel Corsa, ovšem německý automobil je po všech stránkách lepší. Proto se testu zúčastnil pouze Opel, Grande Punto by pravděpodobně okupovalo některé z posledních míst závěrečného hodnocení.
No to je dobra blbost, ze Opel je podstatne lepsi ako GP! V tejto motorizacii a vlastne v ziadnej urcite nie je – Corsa ma len komortnejsie vyladeny podvozok a co do kvality materialov (ale skaredsi) luxusnejsi interier. Vsetko ostatne ma oproti GP horsie – brzdy, vykon, spotrebu, len hold je to talian a nie nemec, tak si vsetci myslia, ze Opel je nutne lepsi… Navyse Fiat GP prisiel o rok skôr na trh, takze Opel moho vychytavat "muchy", co sa mu vsak nijak vyrazne nepodarilo.
Honda Jazz má super motor a 0-100 za 13,7. Opel Corsa "dříve přijde o záruku než se dočkáte zrychlení" a 0-100 za 13,9 s. (rozdíl 0,2s) Toyota Yaris "zní jako z malého sportovního auta a má i sportovní výkony" a 0-100 za 15,7 (druhá nejhorší po Fabii, o 1,8 s horší než líná Corsa).
Já osobně bych si asi vybral Getze a kdybych si chtěl připlatit tak určitě Corsu. Fabii ne kvůli motoru.
Hlavně že to jezdí 🙂
Mě tam chybí Kia Rio II.
Přesně stejnou poznámku jsem sem dával před tebou, ale nevím proč se neuložila. Rio II v r. 2005 při uvedení na trh ČR porazilo v testu SM (!) Fabii a Polo, od té doby jsem na jeho další srovnávací test nenarazil – takže teď by měla FII šanci si to s Riem po 3 letech vyřídit :-). Možná…
B-segment velmi dobre poznam a okrem novej Fabie som isiel snad so vsetkym,lebo som take auto chcel kupit,ale nakoniec som skoncil pri Octavii 2.Ale to co ste tu predviedli je fakt nechutne.S tych aut co som skusal isli jednoznacne najlepsie Peugeot 207 a GP.A 207 som nekupil,len koli cene,lebo na B-segment sa mi to javilo vela a nemusel som vela priplatit a mam Octaviu 2,ale je to to najlepsie co v tej triede je.Ma neuveritelne presne spracovanie karoserie,co sa len tak nevidi a da velmi lahko overit,vynikajuco sedi na ceste fantasticky sa ovlada.interier posobi hodnotnym dojmom a ma vybornu vybavu.Auto s tym motorom slusne taha,nakoniec tu ma aj najlepsie hodnoty a zvuk motora je mierne ostrejsi.Nemam nejaky dovod Peugeotu drzat stranu a Peugeoty ma nikdy neoslovovali,ale 207 je vynikajuci voz a taketo ohovaranie iba svedci o urovni toho kto ten clanok pisal a je skutocne zarazajuce,kto vsetko dnes moze robit novinarov
Já teda jel s 207 i s Corsou a opravdu se to nedá srovnat. Corsa je ve všem o dvě třídy lepší…
Ja som taktiež išiel Corsou a prišla mi o 2 triedy horšia.Ja som to už aj písal a keď preženiem Corsa mi príde príliš surová a akoby ste pripevnili dieslovy motor na bicykel ten motor je strašne cítit a fest hučí,to auto je ako trasorítka,čo u 207 a Grande Punta ani neviete že diesel máte.A este raz pišem,nepotrebujem Peugeota za kazdu cenu chvaliť,lebo sam mám OctáviuII 1,9TDI liftback,ale ak je niečo naozaj dobre,tak to priznam a 207 je super auto.A skor by som na nich mohol byt nastvany,lebo ked som mal on zaujem,bolo na svoju triedu drahe a ked ho zlacneli uz som bol pevne rozhodnuty pre Octaviu a uz len z trucu som 207 nekupil.Ked nevedia co pytat,nech si ju nechaju.
češi musí na všechno nadávat,to je zvyk.měl jsem r.clio,supr auto,jen problémy s el.,mám f.mondeo,skvělý kočár,jen zdražil benzín,i na opravy je to žrout,a hnije.teď čekám na fabii II,dospělé rozhodnutí,jednu už máme,starou,spolehlivá,levný provoz,levné díly,nerezne.není pohodlná jako mondeo,ani tak pěkná jako kupa dalších aut,ale nebudu plakat po nastartování jako teď.každý ať se vozí v čem chce,ale nač vytahování a pomluvy
…a octavii II 1,9 TDI nám seslal samotnej bůh jako ideál krásy a dokonalosti…Pane, proberte se.
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru