Vector Avtech WX8: americká legenda se vrací

2 fotografiesilniční doprava

Pokud je vám něco kolem třiceti, jméno Vector vám určitě něco říká.

Diskuze

9 komentářů

    Mike

    Páne jo toje dělo. 😉 ale staří Vektoři sou hezčí

    Lovap

    Tak, tak, najmä tie prvé, hranaté …

    matheus

    nj, další vtípek typu Barabus… mimochodem, jak vlastně skončil?

    David

    Skončil tak že po něm už neštěkne pes.A taky to měl Veyron podle nich spočítané. Tady tyto automobilky ( Barabus, Orca, Beck a další) mají omezené finance a skušenosti, a jsou to v podstatě závodní auta s homologací na silnici.

    Konkurenti pro Veyron to jejsou v žádném případě.

    matheus

    přesně tak, už tomu ani moc nevěnuju pozornost, Veyron hodně dlouho nikdo nepřekoná…

    i na to Aero se zapomíná i když bylo rychlejší, ale bylo jen rychlejší jinak je to auto na prd.

    David

    Nic proti Caparu, ale zatím se to moc neujalo. To boční přetížení 3g je pouze neoficielní údaj. Pokud můžeme soudit podle toho jak moc se od sebe liší oficielní a neoficielní zrychlení 0-160km/h 5s ( výpočet v aerodinamickém tunelu) a nejlepší čas v reálném prostředí

    5,7s tak to přetížení bude asi taky menší. Jak se automobilky pořád chlubí"na trati jako Formule1" je hloupost.Formuli 1 se co se týče schopností na okruhu nevyrovnalo žádné jiné auto ani Ferrari FXX Evoluzione a to je na tom okruhu ještě podsatně lepší než to Caparo.

    Honza Zapletal

    Lepší než Caparo možná, ale určitě není rychlejší, viz čas na TG okruhu – 1:10, Enzo 1:19…FXX bude někde mezi

    David

    1:10s!!!! To není možné to by bylo o 9s rychlejší než Enzo.

    Neříkám tohle bude rychlejší než Enzo ale o tolik.

    Jinak se mi nějak nezdá že by tohle bylo rychlejší než FXX

    Ferrari je sice tešší ale má okruhovější nastavení a technologicky je ještě o nějaký krůček vpředu.

    Nevíte někdo jaký čas mělo FXX na TG okruhu ( přesný žádný odhad) Pak uznám že je Caparo lepší.Děkuji.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Je to skutečně tak, Caparo T1 bylo na okruhu Top Gear o 9 sekund rychlejší než Enzo a o 6 sekund rychlejší, než dosavadní vítěz – Koenigsegg. O to mělo v zatáčkách problémy s přilnavostí, protože jeho přítlak začíná fungovat až ve vyšších rychlostech.

    Stačí se na ten záznam jízdy podívat a pochopíte, jak neskutečně, drtivě rychlé Caparo T1 je. Enzo FXX může být odlehčené jak chce, ale taková mušší váha jako Caparo prostě není a to je klíč. Osobně bych na okruhu vsadil svou výplatu bez zaváhání na Caparo.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist