Vauxhall VXR8 je Opel, který chceme

6 fotografiíMercedes-Benz

V Británii je nyní k dostání omlazená verze legendárního osmiválcového kladiva na německé supersedany.

Diskuze

8 komentářů

    Pavel

    Možná kdyby se na něj podíval německý úpravce Bitter, volant by se dostal na \“správnou\“ stranu a homologace od TÜV by otevřela bránu na další evropské trhy. Otázkou zůstává kam by se posunula cena. http://www.bitter-horsepower.de/

    UM

    to je sice krásné, vše se dá předělat na levostran, i nissan skyline GT-R34. za prvé první konstrukční problém, neexistuje palubovka na levostran. tudíž výroba na zakázku. za druhé, auto je koncipované na pravostranné řízení, nastavení, rozložení hmotnosti, těžiště…není to o tom že příjde franta s horní dolní, přesune volant a frčíme ještě líp než to vyjelo z fabriky.

    nic proti ale už vidím ja Bitter řeší veškeré nastavení a nahradí měsíce či léta projektování auta tisícema lidma z automobilky ot jsme chtěl říct

    Pavel

    Palubní deska je to nejmenší, jen pár plastových výlisků. 14 dní před monitorem pro šikovného inženýra, a dalších 14 dní do hotové formy pro vstřikování plastu, více méně všechno krom tvárníku a tvárnice jsou prefabrikáty. Mnohem větší problém je s řízením, umístěním hlavního brzdového válce se zesilovačem brzd, akumulátor pokud je umístěn v motorovém prostoru, mechanismus stírání oken, hlavní světlomety a spousta dalšího. Jinak si nemyslím že by se obtěžovali změnou geometrie podvozku, či přesunutím dalších komponent z důvodu přesunu těžiště ve prospěch vozu obsazeného samotným řidičem. Kupříkladu naprostá většina japonských aut má hrdlo nádrže na levé straně jak je tomu zvykem v zemích s pravostranným řízením. Snad možná koncovka výfukového systému se přesunuje na stranu vzdálenější od chodníku. Na to jak je legislativa přísná v některých záležitostech týkajících se výbavy a vzhledu vozidla, je velice benevolentní ve věcech jiných. Uveďme jako příklad vzdálenost světlometů na přídi vozu minimálně 600mm od sebe. Jistě toto nařízení má svou logiku, já na ni až na pár domněnek zatím bohužel nepřišel. A takových případů je mnoho. A tím se dostávám k věci. Podle mého názoru je Holden Monaro VXR, nebo chcete li Vauxhall VXR8 natolik vidlácky postaven-silnou V8, automatickou převodovkou(kapalinový měnič momentu místo konvenční kotoučové spojky zvládne všechno:-p) a tvrdší podvozek můžete dát na chasis stařičkého Opelu Omega také a výsledek nebude daleko od VXR8, že by při případné přestavbě Bitterem vůbec nebylo potřeba zajímat se o takové věci jako změna geometrie podvozku, či přesun těžiště, pokud byste ovšem nechtěli z automobilu získat více. Jistě, opět záleží na lidech a pokud se do toho pustí banda patlalů, výsledek nebude nikdy dobrý. Pokud se do toho však pustí banda inženýrů se zkušenostmi z automobilek a závodních týmů a pokud bude kupní potenciál, pak není důvod dál otálet.

    A je legální nakoupit hromadu Vauxhalů, předělat je na levostran a prodávat hromadně?

    traktorista

    vzhledem k tomu, co ted resi sasci v praze je to primo povinnost

    MajkFox94

    Velmi se o toto auto zajímám a jelikož mě zaujalo na první pohled, tak jsem tak dlouho brouzdal po internetu. A tvrzení že se tento automobil výrábí pouze s pravostranným řízením, musím vyvrátit. Tento automobil jsem objevil s levostranným řízením. Ale prodává se pod jinou značkou a typovým označením: Chevrolet (Lumina) CV8. A bohužel je k prodeji jen v arabských zemích. 🙁 Zde máte pro příklad odkaz na pár inzerátů: http://dubai.dubizzle.com/motors/used-cars/chevrolet/lumina/?price__gte=&price__lte=&year__gte=2008&year__lte=2015&kilometers__gte=&kilometers__lte=&seller_type=&keywords=cr8&is_basic_search_widget=0&is_search=1&places__id__in=Start+typing+here&places__id__in=&added__gte=&auto_agent=&ot=asc&o=3

    MajkFox94

    Ještě musím poznamenat, že toto provedení je starší (první) varianta Vauxhallu VXR8.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist