Väth V63RS: Drsnější Mercedes-Benz C63 AMG
12 fotografiíMercedes-Benz
Pokud se vám zdá vaše C63 AMG málo drsné a příliš pomalé, Väth vám z něj udělá něco lepšího.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
12 fotografiíMercedes-Benz
Pokud se vám zdá vaše C63 AMG málo drsné a příliš pomalé, Väth vám z něj udělá něco lepšího.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nepise sa v tlacovej sprave, ako sa dosiahol ten rast vykonu? Lebo na atmosfericky motor je to velmi vyrazne zvysenie, aj ked je pravda ze ten motor je v C-klasse priskrteny a v inych modeloch ma 525 koni. Ale aj tak pochybujem zeby to zvysenie spravil len nejaky iny vyfuk.
Možná se mýlím, ale nemá ten motor náhodou kompresor?
Nie nie, Mercedes uz prestava pouzivat kopmresor u osemvalcov, naposledy ho mali modely 55 AMG.
spomínaný motor má podľa AMG potenciál bez problémov na 580k len výmenou sacieho a výfukového potrubia apod. Väth to len využil.
Aj u 525k modelov sa len výmenou výfukového potrubia a zvodov (Kleemann) dosiahne +45k a +40Nm, takže to motor vydrží ešte aj bez ujmy na životnosti (žiadne preplňovanie ani ostré vačky).
Beru :))
http://www.youtube.com/watch?v=YJdDvwyORds&feature=related