V letošním roce má zemřít na silnici o 100 lidí víc, změňme to!
Statistika mluví jasnou řečí a čísla nenesou pozitivní informaci, právě naopak. Stále je ale čas něco dělat.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Statistika mluví jasnou řečí a čísla nenesou pozitivní informaci, právě naopak. Stále je ale čas něco dělat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
jak to hezky koreluje s nárůstem silniční buzerace. Od cca roku 2000 počet obětí setrvale klesal, skokově vyskočil jenom po zavedení bodového systému. A to i přesto, že zároveň s ním změnili metodiku ohledně toho, kdy se úmrtí považuje za následek DN. Samozřejmě tak, aby to vycházelo lépe. Takže skutečnost byla pravděpodobně ještě horší než statistiky. A v poslední době lze pozorovat akceleraci běsnění ohledně silniční buzerace (SPRDEL, všude rostou úsekovky, omezuje se rychlost, ubírají pruhy, fízlové mají najednou místo pár pasátů 80 superbů, Ťok s Humlovou klikou na ministerstvu straší další šílenou buzerací) a ejhle, ono je to všechno nejspíš silně kontraproduktivní. Což soudný člověk už ví dávno…