V čem jezdí nejlepší jezdci světa?
23 fotografiímotorsport
Tohle auto si koupil Mika Häkkinen i Juan Pablo Montoya. A asi věděli, proč to dělají.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
23 fotografiímotorsport
Tohle auto si koupil Mika Häkkinen i Juan Pablo Montoya. A asi věděli, proč to dělají.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To křídlo je divný a vošklivý , mohu si objednat jiný ? Jestli ne tak to nehledejte . Bentley Continental Diamond zůstane zatím v garáži sám…
To, že vzniknul i kabriolet, je pravděpodobně kvůli tomu, že po kupátkách DTM se jen zaprášilo. Když se na začátku řeklo, že se jich udělá jen pár set, těžko mohli dělat další sérii. Udělat kabrio z něčeho, co se má ale tvářit jako polozávoďák, až moc páchne komercí. Ne že by k tomu nedocházelo i u jiných značek.
Nicméně, chtěl jsem hlavně říct, že převodovka není "polozávodní", nýbrž klasický 5st. automat se zrychlenou reakcí. Přesto, že považuju kupé DTM za vrchol v produkci Mercedesu a sám bych se mu vůbec nebránil, hluboce mě zklamala jedna věc, na kterou jsem extra háklivý. Jde totiž o to, že když se mu podíváte do rádoby průduchů za předními koly, zjistíte, že ty černé mřížky, které mají budit dojem odvětrávání předních brzd, jsou zaslepené! Tenhle absolutní podraz a nevkus je vidět na na různých místech u hodně aut, namátkou Alfa GTA, SL55, Audi S, RS, Ford ST. U CLK DTM za 8 milionů je to ale echt sviňárna a odfláknutá práce.
Mluvil jsem ale s jedním člověkem od Charouze, který s ním jezdil na Paul Ricard a ten říkal, že z toho byl úplně odvařený (může srovnávat s Murciel, 911S, Z06, atd).
Viděl jsem docela detailně CLK DTM, když tu projíždělo loni v rámci gumballu a ty průduchy byly funkční – jen tam snad byl nějaký filtr, aby tam nelétalo svinstvo… Vyfocené to ale bohužel nemám…
Díval jsem se na to na dvou různých kouscích, na obou byly záslepky. Třeba si to dotyčný upravil dodatečně.
V Bně na autosalonu tam žádné záslepky nebyly, jsou to normální průduchy jen žebrované tak, že přes ně není vidět. Takové rejpaly mám fakt rád… Ještě napiš že ty výfuky vzadu jsou tam zbytčné a že je funkční jen jeden. Tak si nejsem úplně jistej že by tohle auto mělo jen 5ti kvalt.
Jedno auto jsem si prohlížel detailně v Brně, druhé ve Frankfurtu. Jestli nelze pouhým okem vidět přes mřížku ani z různých úhlů, pak to není průduch, rejpale.
To, jak to má správně vypadat, předvádí například Maserati MC12.
Výňatek z tiskové zprávy Mercedesu:
"The AMG SPEEDSHIFT five-speed automatic transmission injects further doses of motor-racing magic into the new arrival."
Abych byl úplně přesný, obě auta měla na příslušných místech zcela nepropustný černý plast s povrchovým mřížkováním. Jistě všichni víte, o co jde. Když jsem se navíc podíval do podběhů kol, nebyly v nich žádné otvory, které by naznačovaly odvádění proudu tímto směrem.
Nechci to auto zbytečně shazovat, i přes tento detail a automatickou převodovku jde určitě o výjimečnou mašinu. Jenom chci, abychom si objektivně přiznali, že i na extrovním autu ze stokusové série jsou tyhle hrůzy, které mají dělat dojem na lidi co tomu moc nerozumí.
Tak si to zkus představit bez těch imitací a to auto o něco přijde. Myslím že kdyby tam průduch byl k něčemu užitečný, tak tam je. Tady to plní jen designovou úlohu a myslím že dobře.
Jo, CLK AMG DTM bych mohl… první a poslední mergl co fakt jo… ale ve verzi kupé prosím… kabriolet je IMHO pro ty co potřebujou ukazovat že na to maj… kupé je pro ty, co to chtějí "řídit"… potřeboval bych nějakou verzi BMW M3 CSL WTCC, abych mohl slintat věrně svému přesvědčení… BMW Power Forever!!!
Ten průduch je tam kuli otvirání dveří!! Ne na odvětrávání čehosi!!
Kvůli dveřím??? Podívej se ještě jednou na detailní fotku toho průduchu a pak mi vysvětli, co má společné s dveřmi?!?!?
Odkdy průduchy nějak souvisejí se dveřma.Možná že by tak chladili panty. 🙂
No abych pravdu řekl, po designové stránce to vypadá na optický tuning nějakého burana, takhle rozšířené boky má na stodvacitce kdekdo. Co kdyby se je snažili trochu vytahat? To by asi bylo moc práce,co? A to křídlo? To si dělá kozy. Ať to jede dobře jak chce, vypadá trapně.
Ty moulo, ty to určitě umíš líp, než AMG, co? Rozdíl oproti "tuňákům" je tady v tom, že na tomhle autě je to funkční – odzkoušené v aerodynamickém tunelu.
Na těch vašech škodlivkách a dvěstěšestkách je to akorát balast, případně aerodynamická brzda.
Mám pocit, že trapně tu vypadáš akorát ty…
Chudáčku. Sám chodíš pěšky a jezdíš busem a víš prd. Tady přece nejde, aspoň nebyl tak myšlen příspěvek, o to od koho to je a jak dobře to funguje. Zkus se na to podívat z jiné stránky – to auto prostě pěkně uhlazeně, ani nijak zvlášť pěkně agresivně a dotaženě k celistvé kompaktnosti po designové stránce nevypadá. To nemůžeš popřít.
Jen pro tvou informaci: MHD téměř nepoužívám. Momentálně platím povinné ručení na tři auta (ačkoli jedno je nepojízdný veterán) a skutečně nemám zapotřebí chodit pěšky. S tím co mám v garáži jsem skutečně spokojený a rozhodně necítím potřebu to nějak zásadně "tunit".
A pokud jde o to, co můžu a nemůžu popřít, zkus se na to z jiné stránky podívat ty: každý má holt jiný vkus a každému se líbí něco jiného. Mě se třeba extra nelíbí tahle otevřená verze, ale kupé se mi líbí bez výhrad. Působí "pěkně agresivně", přesně jak píšeš, uhlazené opravdu nemá být.
Mě se zas nelíbí "vytahané" blatníky, o kterých píšeš v prvním příspěvku. Popudila mě zejména narážka na to, že se někomu v AMG zdá vyboulení blatníků jako "asi moc práce". To si děláš srandu, ne?
Jen abychom si rozuměli…
Ne, srandu si nedělám.
Ne, nerozuměli.
Nezdar
V tom případě se můžu jen zasmát. V AMG už totiž na rozdíl od tebe přišli na to, že "vytažení" blatníků je pouhá tuneřina, kdežto vyrobení celých rozšířených blatníků z karbonu, navíc ozkoušených v aerodynamickém tunelu, je teprv to skutečné vylepšení auta.
Jenže pro většinu "tunerů" je to "moc práce, co?". A peněz. No jo, holt každý na to nemá, ale nechápu, proč musí schazovat profesionální práci. Někdo už se prostě jako looser rodí…
Hádate se zbytečně – už jsou vyprodané..
Proc by si to Montoya a Häkkinen kupovali? Dyt oba jezdi za Mercedes? Dostali to zadarmo!! To je snad kazdemu jasne. Nemam nic proti tomu autu, ale clanek je napsany tak, ze ten kdo se nevyzna si mysli, ze si ho snad fakt kupuji zavodnici……To je od autora hloupe