autoweb.cz > Opel > Úspěch prodejní akce „24 hodin Opel“
Úspěch prodejní akce „24 hodin Opel“
Ojedinělá prodejní akce „24 hodin Opel“, během které čeští dealeři značky Opel nabízeli non-stop od pátku 10. března až do poledne soboty 11. března skladové vozy s cenovým zvýhodněním až 260 000 Kč, skončila úspěchem, když se prodalo celkem 175 vozů Opel. Nejúspěšnějším prodejcem se stala brněnská společnost BS Auto, která dokázala prodat 28 aut. Za zmínku stojí poměrně silná poptávka po lépe vybavených modelech Vectra a Zafira.
„Výsledek akce „24 hodin Opel“ splnil naše očekávání a potvrdil, že zákazníci na podobné akce spontánně reagují,“ hodnotí výsledek akce Ivan Růžička, generální ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.
Kampaň výhodných slev na skladové vozy „24 hodin Opel“ skončila v sobotu v poledne, stále však pokračuje kampaň „Zima“, která dává zájemcům o nové osobní i užitkové modely Opel možnost volby buď výbavy v hodnotě až 113 050 Kč zdarma, nebo hotovostní slevy ve výši až 83 300 Kč.
Bonusy kampaně „Zima“
Varianta A: hotovostní sleva
Agila 24 100 Kč
Corsa 24 500 Kč
Meriva – zážehové motory 21 000 Kč
Meriva – vznětové motory 28 000 Kč
Astra Classic II 28 000 Kč
Astra 25 000 Kč
Combo Tour 35 000 Kč
Combo Van 33 320 Kč
Vivaro 83 300 Kč
Varianta B: Výbava zdarma v hodnotě
Corsa 35 000 Kč
Meriva – zážehové motory 30 000 Kč
Meriva – vznětové motory 40 000 Kč
Astra Classic II 40 000 Kč
Astra 35 000 Kč
Zafira – zážehové motory 18 000 Kč
Zafira – vznětové motory 30 000 Kč
Vectra – zážehové motory 25 000 Kč
Vectra – vznětové motory 40 000 Kč
Signum – zážehové motory 25 000 Kč
Signum – vznětové motory 40 000 Kč
Combo Tour 50 000 Kč
Combo Van 47 600 Kč
Vivaro 113 050 Kč
Opel, autoweb