Úmrtí na silnici: za třetinu může špatné značení!
Dopravní nehody
Podle šéfa dopravní policie Leoše Tržila může až za třetinu smrtelných nehod na českých silnicích špatné značení nebo nevyhovující stav komunikace.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Dopravní nehody
Podle šéfa dopravní policie Leoše Tržila může až za třetinu smrtelných nehod na českých silnicích špatné značení nebo nevyhovující stav komunikace.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Neviděl bych jako hlavní problém svislé dopr. značky. Zkušený a předvídavý řidič spoustu nápovědných značek nepotřebuje aby se zorientoval. Spíš je problém v kvalitě povrchu silnic a jejich vodorovném značení, které velmi často chybí. Když se k tomu v noci přidá i na poslední chvíli objetá díra v silnici, je to často horor.
Nějak mi tady schází odkaz na rovnost před zákonem. Když já zaviním smrtelnou nehodu svou chybou nebo špatným stavem svého auta, půjdu bručet. Co tedy policie činí dál, jak dále vyšetřuje, připravuje stíhání, sjednává nápravu, …?
blbost, lidi jezdí jak debilci, proto se bourá… kdyby před každou zatáčkou, křižovatkou a odbočkou přibrzdili o trošku víc, kdyby se neupínali na auta před sebou ale jeli podle sebe tak by se nebouralo.. a hlavně, nepředvídají…
Když se podíváme co pro bezpečnost udělala v posledních letech auta a jak zoufalý je stav silnic… Vlnění na dálnici před Ostravou rozhodně není víjimka (před Prahou za novou křižovatkou Modletice a 1. most na R1 taky supr), při přejíždění dilatačních spár na mostech mám strach kde nechám kola, na některých okreskách není přes vrstvy záplat vidět původní silnice, dopravní stavby ve městech na sebe nenavazují, o značení ani nemluvim, to už je na tom lépe snad i Itálie. A co říkáte na lanová svodidla, nebo kdy naposledy jste viděli novou barvu na krajnicích nebo patníky s odrazkama? Pojem odpouštějící komunikace je tak bohužel jen na papíře v Národní strategii bezpečnosti provozu…