Učili jsme se řídit. V Lamborghini!
27 fotografiíreportáž
Na jeden den v roli zákazníka Lamborghini: závodní okruh, profi instruktoři, Gallardo Superleggera. Příštím účastníkem Lamborghini Academy můžete ale být vy!
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
27 fotografiíreportáž
Na jeden den v roli zákazníka Lamborghini: závodní okruh, profi instruktoři, Gallardo Superleggera. Příštím účastníkem Lamborghini Academy můžete ale být vy!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak tohle je skvělý článek! Jinak, není těch 500 a něco koní až moc??? Já bych dal pro začátek přednost něčemu s použitelnějším výkonem (tak okolo 300 koní max.). Nedovedu si totiž představit, jak může někdo s Callardem jezdit po silnici, když i na okruhu je jeho výkon prostě moc.
No jo a teď si vem, že s Gajardem jezdí i hloupý blondýny po luxusních předměstích americkejch měst…
Proto nemám rád tahle auta přecpaná elektronikou… Vždyť i s Enzem odjede maminka na nákup, protože má automat, klimatizaci, elektrické všechno, kontrolu trakce a stability… Chtělo by to něco ze staré školy. Třeba takovou 911 GT2 (993). Ta neměla žádný takový nesmysl. blahořečil bych výrobci, který by přinesl moderní auto, ale bez elektroniky a jiných hovadin. Třeba si představte takové BMW 320si bez jakýchkoli elektrických vymožeností… Okna na švihadla, místo klimatizace jen kus plastové krytky, žádná kontrola trakce… Já bych takových aut koupil hned dvacet!! 🙂 Ta totiž udělají řidiče lepším.
Lotus, caterham, radical a mnoho dalsich
jn něco na tom je,nevím asi by na běžné silnici řidič využil tak 50-60% výkonu myslím že ne víc,jinak super článek
Já se na našich okreskách dostal na limit zatím jen s Mini Cooperem (120 koní)… S Nissanem 350Z (280 koní) jsem sice blízko byl, ale už je to moc silné, aby to bylo bezpečné. Ve vracečkách sice zadriftujete, ale v rychlých zatáčkách máte prostě strach, takže ke slovu přijdou brzdy. Takže podle mne je limit pro bezpečné vyřádění na 100% někde okolo 200 koní. Dobrý podvozek a čitelné řízení je pro to samozřejmost.
jj,vyděl bych to tak na to 320si je tak ideál
Super článek, jen tak dál…
super článok dalo sa pri čítaní aj pousmiať napr:Otáčím klíčkem do krajní polohy. Legrační chrčení startéru po chvíli rázně utne desetihlasá exploze, na které není legračního vůbec nic, xD aj vžiť do situácie je čo závidieť 🙂 len tak dalej . . .
Krasne jsem si pocetl a jak pisi.. i pousmal 🙂 TEz bych bral se aspon svezt na sedadle spolujezdce..nedejboze chvilicku ridit :o)
To musel být zážitek jak Brno! Být tam, tak si cvrkám do textilu už jenom při pohledu na ty lamba v řadě, natož v tom, nebo snad (o bóže) řídit!! :smajliksvykulenejmaocimakterejslinta:
Pekne napisane pan Cervenka, len to neprehanajte s tou sebakritikou. Ale to je Vas styl, aj v Caraute ste tak pisali, pritom vsetci vieme ze soferujete zrejme lepsie ako retardovany simpanz… 🙂
V tabulce je "Objem kufru: nestojí za řeč" 😀