Učili jsme se řídit. V Lamborghini!

27 fotografiíreportáž

Na jeden den v roli zákazníka Lamborghini: závodní okruh, profi instruktoři, Gallardo Superleggera. Příštím účastníkem Lamborghini Academy můžete ale být vy!

Diskuze

13 komentářů

    dalibor

    Tak tohle je skvělý článek! Jinak, není těch 500 a něco koní až moc??? Já bych dal pro začátek přednost něčemu s použitelnějším výkonem (tak okolo 300 koní max.). Nedovedu si totiž představit, jak může někdo s Callardem jezdit po silnici, když i na okruhu je jeho výkon prostě moc.

    Kocmeister

    No jo a teď si vem, že s Gajardem jezdí i hloupý blondýny po luxusních předměstích americkejch měst…

    dalibor

    Proto nemám rád tahle auta přecpaná elektronikou… Vždyť i s Enzem odjede maminka na nákup, protože má automat, klimatizaci, elektrické všechno, kontrolu trakce a stability… Chtělo by to něco ze staré školy. Třeba takovou 911 GT2 (993). Ta neměla žádný takový nesmysl. blahořečil bych výrobci, který by přinesl moderní auto, ale bez elektroniky a jiných hovadin. Třeba si představte takové BMW 320si bez jakýchkoli elektrických vymožeností… Okna na švihadla, místo klimatizace jen kus plastové krytky, žádná kontrola trakce… Já bych takových aut koupil hned dvacet!! 🙂 Ta totiž udělají řidiče lepším.

    Honza U.

    Lotus, caterham, radical a mnoho dalsich

    yellow

    jn něco na tom je,nevím asi by na běžné silnici řidič využil tak 50-60% výkonu myslím že ne víc,jinak super článek

    dalibor

    Já se na našich okreskách dostal na limit zatím jen s Mini Cooperem (120 koní)… S Nissanem 350Z (280 koní) jsem sice blízko byl, ale už je to moc silné, aby to bylo bezpečné. Ve vracečkách sice zadriftujete, ale v rychlých zatáčkách máte prostě strach, takže ke slovu přijdou brzdy. Takže podle mne je limit pro bezpečné vyřádění na 100% někde okolo 200 koní. Dobrý podvozek a čitelné řízení je pro to samozřejmost.

    yellow

    jj,vyděl bych to tak na to 320si je tak ideál

    Footler

    Super článek, jen tak dál…

    evo

    super článok dalo sa pri čítaní aj pousmiať napr:Otáčím klíčkem do krajní polohy. Legrační chrčení startéru po chvíli rázně utne desetihlasá exploze, na které není legračního vůbec nic, xD aj vžiť do situácie je čo závidieť 🙂 len tak dalej . . .

    Rudi

    Krasne jsem si pocetl a jak pisi.. i pousmal 🙂 TEz bych bral se aspon svezt na sedadle spolujezdce..nedejboze chvilicku ridit :o)

    metaljohn

    To musel být zážitek jak Brno! Být tam, tak si cvrkám do textilu už jenom při pohledu na ty lamba v řadě, natož v tom, nebo snad (o bóže) řídit!! :smajliksvykulenejmaocimakterejslinta:

    SkylineGT-R

    Pekne napisane pan Cervenka, len to neprehanajte s tou sebakritikou. Ale to je Vas styl, aj v Caraute ste tak pisali, pritom vsetci vieme ze soferujete zrejme lepsie ako retardovany simpanz… 🙂

    stunty

    V tabulce je "Objem kufru: nestojí za řeč" 😀

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist