ÚAMK: Kabriolety otočené na střechu? Výsledky u některých jsou prý doslova šokující.
crash testy aut
Český Automotoklub připravil ve spolupráci s německým ADACem analýzu testů nehod kabrioletů. Pokud tedy už bourat, tak ve kterém ano v jakém ne?!
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
crash testy aut
Český Automotoklub připravil ve spolupráci s německým ADACem analýzu testů nehod kabrioletů. Pokud tedy už bourat, tak ve kterém ano v jakém ne?!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
A co je na tom sokujuce, ze v aute bez strechy klepnete pri prevrateni hlavou o asfalt? A este tieto low cost kvazi kabriolety…
Aha, takže při převrácení kabrioletu je podle tebe normální mlátit hlavou o silnici.
BTW: Tyhle ‚low-cost‘ otevřená auta jsou klasický mainstream a jejich cena v nejvyšší výbavě může být i přes 40 000 Eur.
a šokujuca pointa je kde??? Nič v zlom ale autoweb ide asi fakt do kytek ked je odkázaný na takéto pripečené titulky
No, šokující na tom snad je jen to, že Golf byl zase… NEJHORŚÍ…, což je ale velmi smutná záležitost.
tak snad bol najhorsi peugeot…robis zo seba naschval dementa alebo si slepy?
Milý Autowebe, jak již tu zaznělo, Vaše kvalita, přes veškerou snahu, jde rapidně dolů- bohužel (alespoň za necelých deset let, co jsem „byl“ Vašim čtenářem). Dnes už jsem zavítám spíše ze zvědavosti než s pocitem, že mě zde upoutá naučný článek..
Nicméně tentokrát jsem zareagoval a může to být i benchmark pro Vás jak prezentujete dnešní články. Tento článek jste převzali s vysokou pravděpodobností od ADAC. Bohužel po Vašem zpracování se leckterý čtenář lehce ztratí a z článku si neodnese ani to, který z presentovaných aut je tedy nejbezpečnější a naopak. (viz diskuse). Přitom na stránkách ADAC je i krásná tabulka s výsledky, metodikou atd..
Pro ty, který zajímají výsledky, z článku to nevycítili a nechtějí ztrácet čas číst texty jiných stránek.
1. OPEL
2. Renault
3. Peugeot
4. Golf (ano, opravdu poslední…)
S pozdravem