Týden pohledem redaktorů: Vivat McLaren!

Pravděpodobně si supersport nikdy nekoupíme, ale stejně máme radost z toho, že jejich výrobci přežívají i v těžkých dobách. Sláva dalšímu oslavenci!

​Hugo Kottás:
To, o čem jsem psal minulý týden, že je nemožné, se obrátilo v dobré. Konečně jsem našel ten správný kousek a koupil si auto. Jenom na zábavu, samozřejmě. Rodinné starosti zatím ještě dlouho řešit nemusím, ale kdo už se „celoživotně uvázal“, ale nechce se vzdát zábavy, toho by mohl zajímat upravený Ford Focus ST. Nebo dvě auta v netradičním testu – Mazda 6 proti Vollkswagenu Passat CC.

Jako dlouholetého fanouška McLarenu ve Formuli 1 mě těší, že už tu je s námi půl století, a kromě závodních aktivit staví také silniční auta. McLaren P1 na nových fotkách vypadá úchvatně. Zaujalo mě také, že je Mercedes-Benz CLA nejaerodynamičtější auto současnosti.Ondřej Lilling:
Člověku se až orosí čelo, když vidí, co všechno se muselo stát, aby před námi stála Toyota GT 86. Každý detail tu hrál roli a ani jedna ze stran nechtěla ustoupit. Tím spíš pak člověka zarazí, když sedne do auta, které postrádá elementární funkčnost. Jako by s ním nikdo nikdy nejel, jen se předělala výrobní linka a auto začalo v tisících sjíždět na silnice.

Potom to na poslední chvíli zachraňuje marketingové oddělení, které s autem dělá různé skopičiny, jen aby vás přesvědčilo, že to auto je vážně super a hrozně ho potřebujete. Tím zrovna nemám na jazyku Škodu, ale určitě víte, kam mířím. Pak už asi vážně nezbývá nic jiného, než sednout do prověřené, reklamou nepolíbené ojetiny, jako je Ford Focus kombi 2.0 TDCi.​Filip Rakovan:
Sníh, to je to, co mne zaujalo tento týden, a myslím tím sníh pohledem řidiče auta. Napadl a klouzalo to jako blázen. Chvílemi jsem měl ale dojem, že jsem jediný, kdo si změny přilnavosti všiml, stačilo vyjet z domu a na prvních pěti stech metrech jsem viděl tři bouračky.

Pak tady mám dvě auta z východní části automobilového trhu. Tím prvním je ruský stroj Aquila, který, musím přiznat, se mi líbí. A tím druhým je čínský Qoros, ze kterého je mi zle. S tím souvisí také úvaha, že jsem moc rád, že na český trh se zatím auta, která mají půl hvězdičky v testech Euro NCAP a páchnou jako piksla s barvou, nedostala.​Dalibor Žák
Jezdím teď Citroenem C-Elysée a to asi mluví za všechno. Jediné, co se dá na tom autě pochopit, je nízká cenovka, ale ve světle konkurence mi ani čtvrt milionu nepřijde kdovíjak málo. Ale aspoň to jede dopředu a topí to. Mohl jsem pak třeba zavzpomínat na Ruf CTR Yellowbird prostřednictvím rubriky Legendy minulosti.

Jinak je také dobré vědět, které ojeté diesely patří k těm nejlepším, protože ne všichni máme na nový osmiválcový Range Rover. Mimochodem, to auto projede úplně všechno, i když z naší reportáže ten terén nemusí, prostřednictvím obrazovky, vypadat drsně. Ale drsný byl, velmi.

Autoweb.cz

15.2.2013 4:00| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist