Týden pohledem redaktorů: Složíme se na Nürburgring?

Tento týden se toho událo hodně, ale nejvíce nás zajímá osud legendární Nordschleife, která je nyní na prodej. Nesložíme se?

Hugo Kottás:
​Oproti minulému týdnu jsem si polepšil co se týče testovacího auta. Jak by také ne, když to současné stojí asi sedmnáctinásobek ceny Dacie Sandero, kterou jsem jezdil před týdnem. Nebudu ale prozrazovat, co je to za auto – můžete v komentářích přihodit svoje tipy. Bohužel to ale není Porsche 911, se kterým bych také rád vyrazil na sedmidenní výlet po Evropě s dalšími sedmi kumpány.

Jsem docela zvědavý, čeho se dočkáme v Rychle a zběsile 6. Tím myslím, jestli bude film vůbec koukatelný. Určitě ale lepší podívanou je nářez ve starém Porsche 911 na okruhu ve Spa! Když už jsme u těch historických přírodních okruhů – jeden si nyní můžete dokonce koupit. A ne jen tak ledajaký, na prodej je samotný Nürburgring! Samozřejmostí je Nordschleife v ceně. Abyste tam měli čím jezdit, můžete třeba přihodit v dražbě o poslední nové Saaby.​Dalibor Žák:
Tak jsem se dostal za volant Mercedesu A250… a raději ho vyměnil s kolegy za Opel Mokka v dieselu. O Lamborghini a jeho SUV raději nemluvím. Mimochodem, zajímalo vás, jak se změnila nabídka automobilky Škoda za posledních dvacet let? A protože jinak poslušně hlásím, že se tento týden nic zvláštního, až na pár magorů za volantem, nestalo, stáhl jsem si další update pro hru Automation a vymýšlím teď, jak dostat tisíc koní z dvoulitrového osmiválce…​Ondřej Lilling:
Léto se nezadržitelně blíží, takže na scénu přijíždí první kabriolety. A ty já rád. Mě vzal za srdce hlavně retro kousek Lyonheart K, který se vzhlédl v Jaguaru E-Type. Vypadá famózně, ale to jeho cenovka taktéž. To Citroen DS3 Cabrio je z levnějšího kraje. Jen to vlastně není tak docela kabrio a ani ta cena není kdovíjak podbízivá.

Hlavně by mě ale zajímalo, co řeknou milionáři na supersport od Audi, kterému se bude v nádrži převalovat nafta. Jsou mi jasné veškeré výhody dieselů i vztah mezi závodním speciálem, ale podle mě se to nesetká s velkým úspěchem, obzvlášť mimo naftově zaměřenou Evropu. Aby ve finále nezůstali naší poslední nadějí Korejci, kteří i u chystaných sportovních modelů zůstávají věrni benzínovým agregátům.

Filip Rakovan:
Předpokládám, že se někdo z kolegů zmíní o tom, že je Nürburgring na prodej a je fakt, že i mne tohle téma zajímá. Nejen proto, že máme s kamarády stanovený termín, kdy se na Nordschleife chystáme vyrazit a opravdu moc by mne mrzelo, když by ho někdo koupil a uzavřel pro veřejnost. Snad se to nestane…

Tenhle týden jsem také řešil pneumatiky. Jednak jsem spekuloval, jestli už nastal čas sundat zimní gumy a nazout letní obutí (a  nakonec se ukázalo, že ještě nenastala ideální doba), a také jsem si připomněl před sezonou, jaké že pneumatiky nasadit, až vyrazím na nějaký závodní okruh. Třeba do Mostu.

A také jsem si připomněl jedno (vlastně smutné) výročí, a to nedožité třiašedesáté narozeniny Ayrtona Senny. Život jde ale dál, někomu se nedaří, ale někomu ano, třeba mladoboleslavská Škoda vydělala další miliardy.

22.3.2013 6:30| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist