Týden pohledem redaktorů: Lepší zítřky?

Určitě, čekají nás lepší zítřky. Toyota víc a víc závodí, Citroën se vrací k luxusu, Octavia RS už krouží po Severní smyčce...

​Hugo Kottás:
Jak jsem se tento týden asi mohl mít, když jsem proháněl nový Jaguar F-Type po okruhu… Kromě toho mi udělala radost i zpráva o možném návratu Fordu Escort na náš trh. To auto mi přirostlo k srdci, nejen kvůli původním závodním modelům se zadním pohonem (které znám bohužel jenom z dobových záběrů), ale i díky těm novějším, kterých jsme měli v rodině několik.

Smutné je hořící Lamborghini Miura v centru Londýna, ale to už se holt starým italským sporťákům občas stává. Alespoň že se vrací Porsche do LeMans a připravilo pěkné motivační video. Závodní jezdci mají k vítězství jasnou motivaci, ale svou chvilku slávy si jistě zaslouží i tihle nejlepší spolujezdci všech dob.​Ondřej Lilling:
Zatímco BMW chystá malý sedan, Ford už ho má, i když ve fázi konceptu. Vrací se ke jménu Escort a možná se ho dočkáme i u nás v Evropě. Jen jestli bude mít i svého ambasadora, tak, jako Porsche globálně reprezentuje Maria Šarapovová. Na tuzemské scéně se tváří Citroënu DS3 Cabrio stala Aneta Langerová, zato na Slovensku na to jdou pěkně zostra. Tamní hlava státu možná bude jezdit Radicalem.

Alespoň, že nikoho z nich nečeká jízda po některé z nejextrémnějších silnic světa, to by mohlo dopadnout všelijak. Na takovou silnici bych se osobně vydal maximálně s autem na dálkové ovládání a vzal to hezky po svých.​Filip Rakovan:
Kde kdo se chystá na Pikes Peak, včetně Toyoty GT86. Určitě to bude zajímavá podívaná, možná také taková, jako když se na jiné akci objevilo Ferrari P4/5 Jamese Glinkehause v roli pacecaru.

DOPORUČUJEME: Bude slovenský prezident jezdit Radicalem?

Pomalu jdeme do finále s naším dlouhodobě testovaným Peugetem, a tak jsme se rozhodli prodat „náš“ francouzský kombík jako z druhé ruky. No, určitě to byl lepší nápad, než vyrazit na nejextremnější silnice na světě. Mezi těmi je například Nordschleife. Na které se, jen tak mimochodem proháněla nová Škoda Octavia RS.

26.4.2013 5:30| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist