Týden pohledem redaktorů: Já jsem ředitel!

Ex-prezident Klaus prohlásil, že chce být ředitel zeměkoule, Vettel se stal ředitelem výkonu. I my chceme řídit... auta! Tato nás zaujala v uplynulém týdnu.

Hugo Kottás:
Předvelikonoční týden tradičně přinesl zajímavou nadílku. Kromě poplašných zpráv, kolik zase bude na silnicích umírat lidí a jak policie posílí hlídky, se urodilo i něco úsměvného – třeba tuningová kreace loveckého kombíku z nového Range Roveru. Když jsme u těch kombíků, nová Škoda Octavia Combi na videu ukázala svůj kufr.

Jenže Vauxhall VXR8 Tourer ho má stejně větší! A k tomu navíc osmiválec pod kapotou! S osmiválcem se váže také jedno humorné video, které mě skutečně pobavilo – dva američtí cvalící na něm z auta vyndávají motor bez kladky.​Dalibor Žák:
Hmm, tak jsem měl za to, že přezuju auta… A místo toho to vypadá, že si spíš budu muset koupit pneumatiky do extrémní zimy. Posouvá se nám čas na letní, ale to asi jen proto, aby děti déle viděly na sáňkování. Ostatně, fotky z Nordschleife ukazují, že to s tím jarem ještě tak hrozné není. No, aspoň můžeme sedět u počítače, procházet inzeráty a najít nějaké skutečně zábavné auto za pár kaček.

Kdyby radši automobilky místo hybridů postavily něco nekorektního (jako třeba Camaro Z28), co vypouští takové množství emisí, až se z toho všichni oteplíme. Tak snad se dočkáme aspoň novodobého Renaultu 5 Turbo. Chtěl jsem se tu také rozplývat nad novým Jaguarem XJR, jenže policie ukazuje, že se jí rychlost nelíbí. Už nám zbývají jen ty veterány, třeba Jaguar E-Type.Ondřej Lilling:
Mám pocit, že se svět zbláznil. Renault připravuje zadokolku s motorem uprostřed, Kia CUB má dveře jako Rolls Royce a Sebastian Vettel pomáhá s vývojem luxusního sedanu. Do toho Loeb usedá za volant Peugeotu, nesmrtelný zabiják James Bond vyměnil Aston Martin za velké SUV a ani ta ruská smetánka už není, co bývala. Namísto vytuněnými Mercedesy se nechává vozit sanitkami.

Alespoň nějaké jistoty v současném světě máme. Třeba že Range Rover Sport dostane osmiválec s kompresorem, nebo že i příští Subaru WRX bude mít tu obří díru v kapotě. Některé věci se prostě nemění. Naštěstí.

Filip Rakovan:
Pro mne byl nejdůležitější událostí týdne počin Subaru. Ano, má oblíbená značka představila koncept, který by měl napovědět, jak bude vypadat nové WRX a musím říct, že se mi hodně líbí. Snad vydrží do produkce bez velkých změn. A XVčko vypadá pořád dobře, i s hybridem pod kapotou.

Jinak jsem už poněkolikáté řešil dotazy, zda nastal už čas přezout na letní gumy a podle posledních předpovědí – sněžit má prý i po  Velikonocích – zřejmě ještě den „d“ nepřišel.

Poměrně hodně se toho seběhlo v motorsportu, ať už jde o  rally anebo závody do vrchu, a já jsem rád, že automobilky, které se vracejí do kolotoče WRC, pracují jak na svých autech, tak i na drobnostech typu mobilních her pro fanoušky.

A závěrem poznámka – jezdím teď elektromobilem a musím říct, že je to první stroj tohoto typu, který mi dává smysl. Topí, vypadá jako auto ne na krabice, uvnitř se tváří elegantně, má velký kufr, a i když jsem vybil akumulátory, mám ještě čtyři sta kilometrů dojezd.

29.3.2013 3:45| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist