Týden na Autoweb v článcích Huga Kottáse
Cestování autem na dovolenou a do zahraničí
Testy, videa, novinky, recenze, blogy a reportáže pohledem redaktora Huga Kottáse.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Cestování autem na dovolenou a do zahraničí
Testy, videa, novinky, recenze, blogy a reportáže pohledem redaktora Huga Kottáse.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hugo, co takhle napsat par radku o tom Subaru, co ridis na svy profilovy fotce?
Pravostranné řízení, to vypadá na import nějakého speciálního kousku imprezy. Šup sem s tím článkem 🙂
Uz jsem od p. Kotase ptecetl nejeden test 4×4, ve kterem se neustale vymezuje proti kupovani aut s pohonem 4×4. Ze pry pro to neni zadny duvod. S tim ale nemohu souhlasit. Mimo jine proto, ze kvuli zvyseni bezpecnosti aut ted sledujeme napr. Invazi ruznych el. Asistentu, jejichz prinos je casto sporny. Naproti tomu ctyrkolka je nezpochybnitelnym prinosem a zcela staci mokra silnice. A specialne pro p. Kotase: neni pravda, co opakovane pisete ve svych clancich- ze 4×4 pomaha pouze v trakci ve smeru vpred a pri brzdeni je to stejne!!! Cetl jsem minimalne dva testy, kde porovnavali i brzdeni a 4×4 na snehu brzdily vyrazne lepe. Byly i auta, u nichz nebyl zaznamenan rozdil – napr. Hyundai, ale i jine vsrianty spojkovych ctyrkolek rozdil jasne vykazaly. Chtelo by to vice studovat, nez sirit bludy…
Omlouvam se za komoleni prijmeni.