IMSA GTV Spyder

Jak by se vám líbilo Lamborghini Gallardo s jeho malou a přehlednou karoserií, ale s výkonem (skoro) jako Murciélago LP640?

Německá tuningová firma IMSA má za sebou jediný významnější počin: Lamborghini Gallardo GTV. Ale ten stojí za to: Pětilitrový vidlicový desetiválec má po jejich zásahu 610 koní (plus 90) a 655 Nm (plus 145). Upravený podvozek a gigantické brzdy dělají, co mohou, aby vás tyto extrémní výkony nekatapultovaly do nejbližšího živého plotu dřív, než řeknete ESP.

Firma nyní připravila identický paket úprav i pro sexy Spyder. Motor dostal zbrusu nový dýchací aparát od sacího potrubí po koncovku výfuku, nové vačkové hřídele a samosebou i přizpůsobenou elektroniku. Výsledných 610 koní dosahuje v 7900 ot./min. a mocný točivý moment 655 Nm vrcholí v 5300 ot./min.

Stavitelný podvozek

Kromě tuhosti (pět stupňů) lze z kabiny elektronicky regulovat rovněž světlou výšku podvozku v rozmezí 40 mm, takže vám nezůstanou zapovězeny ani ty nejnedostupnější podzemní garáže. Brzdy mají sice konvenční litinové kotouče namísto moderních keramických, ale zato o průměru 380 mm vpředu a 360 mm vzadu s osmipístkovými, respektive šestipístkovými třmeny.

Velké kotouče se schovávají za ještě většími trojdílnými ráfky. Mají průměr dvacet palců, kované středy z lehké slitiny a límce z leštěné nerez oceli. Relativně skromné přední pneumatiky 245/30 kontrastují se zadními obručemi 325/25. Kola jsou upevněna rychloupínacími středovými maticemi, stejně jako na závodních autech.

Tuning by samozřejmě nebyl tuningem bez nějakých těch křídel, průduchů a podobných serepetiček. IMSA GTV Spyder nezůstává v tomto ohledu nic dlužen a vystavuje na odiv kompletní výzbroj nárazníků, blatníků, difuzorů a prahů. Mohlo to dopadnout i hůř, ale nám se pořád víc zamlouvají čisté linie sériového Gallarda Spyder.

IMSA v současné době připravuje kompletní tuningový paket rovněž pro větší, dražší a exkluzivnější Murciélago.

autoweb.cz

23.1.2007 9:08

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist