Hartge H50 V10: M5 v menším balení

Implantovat desetiválec M5 do menší trojkové řady není pro konstruktéry právě malé sousto. Výsledek ale za tu námahu určitě stojí.

Diskuze

7 komentářů

    nuni

    hmmm, tak nějak jsem asi jinej ale nevidím nějaký rozumný smysl tohohle auta … jel jsem s 120 d a ta by mi bohatě stačila, obešel byhc se i bez 130i, ale tohle vážně nechápu

    G

    Kdyz ti staci jezdit ve 120d tak beres auto jako dopravni prostredek, ja beru auto jako zabavu a konicek a s timhle skvostem bych si rad zajezdil na okruhu i v provozu. 120d je jiste dobry auto se skvelejma jizdnima vlastnostma, ale Hartge H50 je proste pokus o superrychly sedan(ostatne to neni poprve co nacpal do trojkove rady motor z vetsiho bratricka), a myslim si, ze o to auto bude i zajem – podle me neni totiz posledni petkova rada od BMW moc vyvedena a byla by skoda kdyby tak skvelej desetivalec jako je v soucasne M5 nedostala i trojkova rada. BTW: uz se tesim na novou M3 …V8 rulezzZZ :))

    Pepe

    Mas na mysli Skodu 120 ???

    Hans

    120d je sice fajn, ale se 130i je skutečná zábava. Můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. Ovšem smysl tohohle výtvoru mi taky trochu uniká, a to z jednoduchého důvodu: už 130i je celkem dost těžká na čumák, tohle už musí být zoufale nevyvážené. Akcelerace v přímce bude jistě ohromující, ale moc by mě zajímalo chování v zatáčkách…

    G

    Proc se tadz furt bavite o jednickovz rade BMW????? Vydzt ten Hartge H50 je trojkovej bavorak!

    m

    lebo medved

    moje jméno

    nemám strach, že by Hartge na tohle zapomnělo… ty jo?… mám dojem, že pokud dokážou takový husarský kousek (nacpat tak velkej motor do tak malého prostoru), tak potom správné vyvážení bude už jen drobnost k tomu, aby to bylo perfektní… a jinak smysl tohoto auta je pro českého člověka skutečně tabu, ale já bych to bral všema deseti…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist