Hartge H50 V10: M5 v menším balení
Implantovat desetiválec M5 do menší trojkové řady není pro konstruktéry právě malé sousto. Výsledek ale za tu námahu určitě stojí.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Implantovat desetiválec M5 do menší trojkové řady není pro konstruktéry právě malé sousto. Výsledek ale za tu námahu určitě stojí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
hmmm, tak nějak jsem asi jinej ale nevidím nějaký rozumný smysl tohohle auta … jel jsem s 120 d a ta by mi bohatě stačila, obešel byhc se i bez 130i, ale tohle vážně nechápu
Kdyz ti staci jezdit ve 120d tak beres auto jako dopravni prostredek, ja beru auto jako zabavu a konicek a s timhle skvostem bych si rad zajezdil na okruhu i v provozu. 120d je jiste dobry auto se skvelejma jizdnima vlastnostma, ale Hartge H50 je proste pokus o superrychly sedan(ostatne to neni poprve co nacpal do trojkove rady motor z vetsiho bratricka), a myslim si, ze o to auto bude i zajem – podle me neni totiz posledni petkova rada od BMW moc vyvedena a byla by skoda kdyby tak skvelej desetivalec jako je v soucasne M5 nedostala i trojkova rada. BTW: uz se tesim na novou M3 …V8 rulezzZZ :))
Mas na mysli Skodu 120 ???
120d je sice fajn, ale se 130i je skutečná zábava. Můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. Ovšem smysl tohohle výtvoru mi taky trochu uniká, a to z jednoduchého důvodu: už 130i je celkem dost těžká na čumák, tohle už musí být zoufale nevyvážené. Akcelerace v přímce bude jistě ohromující, ale moc by mě zajímalo chování v zatáčkách…
Proc se tadz furt bavite o jednickovz rade BMW????? Vydzt ten Hartge H50 je trojkovej bavorak!
lebo medved
nemám strach, že by Hartge na tohle zapomnělo… ty jo?… mám dojem, že pokud dokážou takový husarský kousek (nacpat tak velkej motor do tak malého prostoru), tak potom správné vyvážení bude už jen drobnost k tomu, aby to bylo perfektní… a jinak smysl tohoto auta je pro českého člověka skutečně tabu, ale já bych to bral všema deseti…