B and B VW Eos má 500 koní!
3 fotografieVolkswagen
K čemu potřebuje tenhle kupé-kabriolet tolik koní?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
3 fotografieVolkswagen
K čemu potřebuje tenhle kupé-kabriolet tolik koní?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Budiš ty kola,ty se mi líbí,k autu docela jdou a přece jen se s tím autem bude jezdit v létě takže jo to beru,ale 500 koní ? 500 ? Jestli se říká že New Focus RS s 300 kobylkami je moc a i přes RK přenásí do volantu malé rány (nebo jak to nazvat),tak bych nechtěl držet v rukou tohle.To musí být jeby jako prase,a zajímalo by mně jestli omezili na 1čku přísun NM jako to má RS.Tohle auto v vrcholné úpravě od B&B úplně ztrácí smysl.
Rád bych viděl tu stvoku za 4,2s i jinde než na papíře. Vždyť to není možné, aby FWD dosáhlo takového zrychlení. Smysl této úpravy mi taktéž nějak uniká. Akorát se mi vybavuje jedno video z youtube, kde nějaký Švéd na podobně upraveném 850R místo zrychlování pouze pálí gumy…
To chci vidět jak tohle auto pojede. To přece nejde(učině) přenést tak velký výkon na přední kola 🙂
Nejsilnější sériová verze EOSu je 3.2 V6 s 250k a popisované úpravy motoru vychází právě z této verze.
500k z produkčního motoru 2.0 TSI? vidím, že dneska už nikoho nic nepřekvapí…
to je tady všem úplně jedno,jde o to že 500 koni je na předních kolech neuříditelné.
Tak to už i těch sériových 250k…
Tak se moje pochybnost potvrdila…500koní z 2litru??? 🙂 Nic to ale nemění na tom, že spotřebuje jednu sadu předních kol na 100km a pokud pojede někde těch 300km/hod, tak pořádně vypasenou přítelkyni, nebo jí to vytáhne ven…:D
Ondra rullez 😀
P.S. Neni dneska nahodou april? 🙂