Gallardo Hamann

S výraznými zásahy do designu a aerodynamiky ho nemůžete přehlédnout. A tipněte si, kolik koní mu přidal sportovní výfuk.

 

I když má Gallardo dravost designu a sportovnost přímo vrozenou, v nové úpravě od Hamannu se jeho charakter ještě více posouvá směrem k temné povaze dvanáctiválcových předchůdců Countache a Diabla, obzvláště v tmavé barvě jako na fotkách. Jeho kompaktní rozměry mu zůstávají, ale s řadou nových vnějších prvků mají velmi specifický tvar.

Z čelního pohledu se výrazně prosazuje přední spoiler s většími průduchy a rozšířeným rozpětím. Také boky jsou plnější díky výraznějším prahům a z bočního pohledu ho spolu se změnami na přední a zadní části opticky přibližují k silnici.

Ze zadního pohledu je nejviditelnější změnou přidání difuzoru a malého křídla. U širokého difuzoru můžete spatřit spřízněnost s okruhovými speciály Lamborghini ve třídě GT2.

Všechny nové prvky jsou konstruovány pro optimální obtékání vzduchu, ale pokud zároveň zvyšují přítlak, musejí zákazníci počítat s vyšším koeficientem odporu a také sníženou maximální rychlostí.

Na vidlicovém desetiválci došlo pouze k výměně sériového výfukového systému za nový se sportovními ocelovými katalyzátory, nerezovými tlumivkami a koncovkami o průměru 76 mm. Pouhá výměna zadní části výfuku zvýšila točivý moment motoru o dalších 50 Nm na celkových 560 Nm. Výkon se zvedl o 28 koní na celkových 528 koní.

Úprava Hamannu obsahuje i odlišná kola, v tomto případě dělené ráfky odlehčené konstrukce s devatenáctipalcovým průměrem a leštenými límci. Přední pneumatiky mají rozměr 235/35, zadní pneumatiky mají velikost 295/30.

redakce autoweb.cz

19.4.2005 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist