Tříválec BMW oficiálně! Míří do řady 1 a 3
Proboha, oni to skutečně udělali! Tříválcový motor na beznín i naftu pro BMW řady 1 a 3 už není jenom aprílový žert. Bude mít bezkonkurenční spotřebu.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Proboha, oni to skutečně udělali! Tříválcový motor na beznín i naftu pro BMW řady 1 a 3 už není jenom aprílový žert. Bude mít bezkonkurenční spotřebu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
žádám okamžitou satisfakci…chci 3 turba a 2 kompresory na každej válec a 3 válce je moc radši jen 2 a pohon na přední ale jen jedno kolo a hlavně chci nálepku že je to dostatečně zelený a euro. kdysi bývalo bmw \“uberauto\“ dnes jen spotřebák. vzpomínám jak jsem měl E28 528i jak skvěle jezdilo, pak E34 530i V8 jak kultivovaný a dokonale rychlý a spolehlivý bylo, na E39 jak 540i táhlo jak ďas a bylo pohodlný tichý a maximálně spolehlivý. zkrátka ta auta vydržela všechno. Když vyšla E60, koupil jsem si z bezradnosti superba (což taky nebyl dobrý krok jak čas ukázal) ale vidím že bmw si už nekoupím protože holt už budou dělat jen auta normální spotřební obyčejná a ne ta auta proč jsem je kupoval.R.I.P. nikdy jsem neměl na nové vždy jsem kupoval 3 leté,ale ted ani nevím co koupit…volvo? mercedes? audi? všechno je to teď v kvalitě dražšího mobilu. nic víc nic mín.
Jojo, 540i E39… pár let jsem to měl a super. Že já vůl to prodal 🙁
To to, co stř. třída potřebuje! 500 ccm píst. jednotka má ideální tepelnou účinnost. 3
-vál. se svým prostor. zalomením kliky a tzv. big beg efektem je, jak VŠ vzdělaní se special. spal. ví 100x lepší ve srovnáním se 4-válcem stejného objemu s blbou plochou klikou. Čemu se divíte p. Žák??? Vypadá to , že tomu rozumíte, jak má stará s milenkou dohromady!!! Pá R. Němec