trivalec-bmw-oficialne-miri-do-rady-1-a-3.jpg

Tříválec BMW oficiálně! Míří do řady 1 a 3

Proboha, oni to skutečně udělali! Tříválcový motor na beznín i naftu pro BMW řady 1 a 3 už není jenom aprílový žert. Bude mít bezkonkurenční spotřebu.

Diskuze

3 komentáře

    žádám okamžitou satisfakci…chci 3 turba a 2 kompresory na každej válec a 3 válce je moc radši jen 2 a pohon na přední ale jen jedno kolo a hlavně chci nálepku že je to dostatečně zelený a euro. kdysi bývalo bmw \“uberauto\“ dnes jen spotřebák. vzpomínám jak jsem měl E28 528i jak skvěle jezdilo, pak E34 530i V8 jak kultivovaný a dokonale rychlý a spolehlivý bylo, na E39 jak 540i táhlo jak ďas a bylo pohodlný tichý a maximálně spolehlivý. zkrátka ta auta vydržela všechno. Když vyšla E60, koupil jsem si z bezradnosti superba (což taky nebyl dobrý krok jak čas ukázal) ale vidím že bmw si už nekoupím protože holt už budou dělat jen auta normální spotřební obyčejná a ne ta auta proč jsem je kupoval.R.I.P. nikdy jsem neměl na nové vždy jsem kupoval 3 leté,ale ted ani nevím co koupit…volvo? mercedes? audi? všechno je to teď v kvalitě dražšího mobilu. nic víc nic mín.

    vzteklej pes

    Jojo, 540i E39… pár let jsem to měl a super. Že já vůl to prodal 🙁

    Ing. Radomír Němec

    To to, co stř. třída potřebuje! 500 ccm píst. jednotka má ideální tepelnou účinnost. 3
    -vál. se svým prostor. zalomením kliky a tzv. big beg efektem je, jak VŠ vzdělaní se special. spal. ví 100x lepší ve srovnáním se 4-válcem stejného objemu s blbou plochou klikou. Čemu se divíte p. Žák??? Vypadá to , že tomu rozumíte, jak má stará s milenkou dohromady!!! Pá R. Němec

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist