Toyota Yaris 1.5 Hybrid Bi-Tone (2016)
21 fotografiíToyota Yaris
Řidičské zážitky od malého hybridu tíženého dodatečnými akumulátory čekat moc nelze, umí však modernizovaný Yaris dostát alespoň slibu nízké spotřeby?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
21 fotografiíToyota Yaris
Řidičské zážitky od malého hybridu tíženého dodatečnými akumulátory čekat moc nelze, umí však modernizovaný Yaris dostát alespoň slibu nízké spotřeby?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Manželka má Yarise 1.33 s CVT a se spotřebou se pohybuje na 6 litrech/100km. A to jezdí v podstatě jen po městě.
Souhlasím, pro vypaseného česko-slovenského jedince je určitě vhodnější Citigo s fixlovaným TDI, kterému v LIDLu bez problémů naloží kurf levných uzenin a piv a v kempu u ohně pak může rozvíjet Einsteinovy teorie o tom, jak je „všechno relativní“.
Pro někoho, kdo třeba hledí na své okolí a/nebo chce mít moderní auto je Yaris hybrid úplně v pořádku. Nebo si snad myslíte, že třeba iPhone lidi kupují, protože je to výhodné?
Podle spritmonitoru jezdí hybridní Yarisy v průměru za 5,2l. Redaktor má buď extrémní styl jízdy, nebo extrémní hmotnost vlastní schránky.
Proč to nenecháte testovat (nebo alespoň vyjádřit názor) někoho, pro koho je to auto určené? V tomto případě ženy/mladé měšťáky?
Rád bych autora požádal, aby si doplnil vzdělání a ujasnil si rozdíl mezi planetovým převodem/převodovkou a variátorem.
Děkuji
Nikoloki
Máme Yarise 1,33 z r. 2015 a v podstatě roční průměr se ustálil na 6l/100km, převážně město a to ještě kazím spotřebu já, protože, když s ním jedu, tak je to takový můj 73kW hot hatch a baví mě. Ani člověk nevnímá to zrychlení, ale za chvíli po rozjezdu se musím krotit. A podvozek? Já nevím co dodali do testovacího kusu, ale my si jej nemůžeme vynachválit. Jezdí jak pila a drží! Tak nevím… A co se týče hybridu, tak kolega v práci má Toyotu Priuse a u ní má dlouhodobě 4,5l a to je větší a těžší…
Dobrý den pane autore,
píšete, že se v podstatě nevejdete do Yarise. Do Škoda Fábie ano? Pokud se vejdete do Fábie, tak v Yarisovi budete mít místa na taneček. Nejsem žádný drobeček, ale v Yarisovi – měl jsem několik let – jsem neměl problém. Dcera má poslední typ Yarise a před ním měla Fábii. Ve Fábii jsme se k sobě tiskli. V Yarisovi sedíme oba dva pohodlně vedle sebe. A co se týká spotřeby: mám Aurise TS Hybrid. Najeto cca 22 000,- km za rok. Průměrná spotřeba je 4,2l/100 km. A to nejsem žádná brzda provozu. Jezdím město a okolí i dálnici a to v poměru cca 50 na 50. Chce to jen pochopit techniku a plně ji využívat. Není to TDI a tak se s ní nemůže stejně zacházet. Přeji hezký den.
Mě ta spotřeba taky přišla dost vysoká. Sám mám Mazdu 2 a opravdu není naprosto žádný problém se s ní vejít do čísel co udává výrobce. Jen ve městě žere pochopitelně v praxi méně (pokud to neprostojíte v kolonách). Pokud budu věřit údajům autora článku, je M2 znatelně úspornější.
S Aurisom hybrid sa dá jazdiť po meste pod 4l, 3.3l v Yarise nie je úplne nereálnych … Ale súhlasím, skvelé auto do mesta
Dobrý den redakce, musím se ohradit nad textem, ale nebudu zde zbytečně popisovat vše co se mi z článku jeví jako nepřesnosti. Spotřeba po prvních 2000 km: pouze město 3.5-3.8, mimo město a dálnice 4,7-5,2. Celkový průměr 4,6… l/100 se 16″ koly, obasezon 1+1. Cesta na hory v pěti lidech a plným kufrem 250 km – průměr 5,1 l/100.To jsou fakta. Subjektivní dojmy: podvozek, brzdy, interier, exterier, bezkontaktní klíče, couvací kamera, variátor, hifi… VŠE super. Za tyto peníze nekoupím stejný koncept v podobné výbavě. Naftové auto v automatu také ne. A pokud naftu, tak s ní po městě budu hlučný a smrdutější… Což byl jeden z hlavních důvodů koupě hybrida… To ticho v interiéru jsem zažil pouze v sedmičce v benzínu. Amen.
Mam takovy dojem že ten pán co hodnotil YARISE HIBRID že asi neumi využívat přednosti tohoto auta mám najeto přes 3000km a moje spotřeba se pohybuje 3.5-4.2.Jinak super auto pohodlné spolehlivé Vráťa
Nevím jak jste přišel k výsledkům spotřeby… Z vlastní zkušenosti mám spotřebu mezi 3.5L až 5.8L/100KM..! S autem jezdím každý den do práce (64km denně) bydlím v horách (z kopce do kopce, ze zatáčky do zatáčky, v zimě v létě, v mokru v suchu.. -_- ) S autem jsem naprosto spokojen, má sice nějaké nedostatky ale to má snad každé auto… S hybridem se musí naučit jezdit 🙂 jinak je to o ničem… Po dobu servisu jsem jezdil 14 dní s Yarisem 1.33 v manuálu a ať jsem jel jak jsem jel tak spotřeba pod 6L nešla… Je sice pravda že tam kde jsem dřív jel 90km/h tak dneska jezdím 70km/h (do kopce…) ale pořád „skoro“ zadarmo 🙂 Když mám dobité baterie tak jezdím pouze na elektriku a když se to naučíte s plynem tak se to dá. Nejlepší spotřebu co jsem měl byla 3.5L/100km. Kdybych bydlel na rovině tak bych asi docílil i spotřeby udávané výrobcem. Když musím tak jezdím i po dálnici a nikdy jsem neměl spotřebu jako uvádí autor článku. Je fakt že auto hučí ale to jen tehdy než se srovnají otáčky motoru a el. motoru jinak o motoru vůbec nevíte.
V současné době hledám vhodné auto pro výcvik v řízení osobních aut s automatickou převodovkou. Uvažoval jsem o Toyotě Yaris hybrid. Vzhledem k tomu,že k nám chodí na osobní auto hodně ženy,zvažoval jsem také vzhled. Váhal jsem neustále pro velice ošklivý vzhled vozidla ze předu. Ale pokud by ostatní bylo kladné,ještě bych uvažoval o koupi. Ale když jsem se seznámil s parametry spotřeby,tak opravdu není nic kladného.To zde ještě není výdrž a cena baterek. Takže se loučím se snem o Toyotě. Snad se u nich najdou alespoň v budoucnu auta na které bude alespoň pohlede hezčí.