Toyota Verso (2013): poprvé za volantem

32 fotografiíTesty automobilů

Japonci rozsáhlým faceliftem brojí proti rivalům v segmentu kompaktních MPV. Hlavními argumenty budou chytrá praktičnost a štědřejší výbava.

Diskuze

3 komentáře

    mára

    Hmm, auto no… To snad i v autobuse lze zažít víc emocí než s MPV od Toyoty.

    Michal

    Řekl bych, že vám nedošlo, že rodinná MPV tu primárně nejsou od toho, aby poskytovala zábavu za volantem, na to jsou tu jiná auta.

    Fanouš

    Před odchodem do důchodu jsem musel řešit zakoupení auta (po ujetí statísíců km ve služebních vozech všech rozměrů a kategorií – prostě pojišťovák, havarista). Zakoupil jsem Verso benzin 1.8 l, – a po roce a půl jsem velmi spokojený. Prostě fotrovské auto pro mně, obtloustlého menšího člověka, který týdně najezdí tak 300 km na chalupu a zpět a okolo té chalupy, sem tam Morava a zpět a navíc stále něco přepravuje. A nějaké dojmy s „mdlým vedením stopy“ či „přeposilovaným volantem“ považuji v této kategorii vozů za hloupost. Vůz je absolutně bezproblémový – no takové byly i ty ohrkané staré služební Corolly, navíc od nich je i pohodlný a má dobrý výhled ven (vyšší posez). Jo a za cca 12,5 tis. km mám spotřebu okolo 7,8 l benzinu na stovku km, z toho poctivá polovina jízd byla po dálnici (všechno načítám od počáteční nuly km a sčítám litry, tedy celkový průměr za dobu používání).

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist