Toyota: Totální downsizing
Toyota
Japonci vystavěli na hybridech nebývalý úspěch, jenže pak si nechali ujet vlak. Příštích pět let bude Toyota investovat do downsizingu a přímého vstřikování.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Toyota
Japonci vystavěli na hybridech nebývalý úspěch, jenže pak si nechali ujet vlak. Příštích pět let bude Toyota investovat do downsizingu a přímého vstřikování.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To, co se v článku píše, není úplně přesné. To, že Toyota nevěnovala pozornost spalovacím motorům, není pravda – pouze váhala s vykročením cestou downsizingu a přeplňování. Namísto toho přišla s jinými řešeními optimalizace spotřeby a výkonu spalovacích motorů – systém Valvematic, snižování hmotností a tření. Tato řešení však (zejména na papíře) nejsou tak účinná jako přeplňování, ke kterému se uchýlilo již velké množství výrobců, a tak i Toyota k němu hodlá přejít.
Z článku se také zdá, že Toyota například nemá dosud systém Stop-Start, neboť autor píše, že jej Toyota chce teprve doladit a pak uvést na trh. Přitom Toyota tento systém už více než dva roky nabízí v několika modelech (Yaris, Auris, Urban Cruiser), a byla tak mezi prvními automobilkami, které tento systém do sériové výroby uvedly.
Trochu mi to připadá, že autor buď nemá přehled o trhu, nebo že si špatně interpretoval, co se v anglicky znějící tiskové zprávě psalo, nebo chce dokonce záměrně Toyotě v očích čtenářů uškodit.
Opravdu scestný článek.
Benzínové motory Toyota patří k nejúspornějším. Motor 1.0 v Yarisu získala letos potřetí za sebou titul motor roku v dané kategorii.
Systém Stop and Start mají již dva roky k dispozici u motoru 1.3 a funguje výborně.
Nějaké nepřesné informace páni novináři.
Tak, tak. Co se týká informací, tak mi to někdy připadá jako cílené dezinformace.
Naopak jejich motory jsou výborné i bez přeplňování a buďme rádi že i dost výkoné. Turbo- další ,,heblo\“ k motoru ,které není zrovna bezporuchové a levné u automobilů nad cca.- 400000 kč dobře ,ale u levných modelů (tzv.- nízkonakladových) je to trochu podivné. Vlastním Yaris 1.3 63kw a je to hodně živé a plně dostačující výkonem i rychlostmi a v celku ůsporné a to jezdím i dost rychle. Tak že nevidím důvod turba. Já osobně bych si jej s turbem nekoupil jezdím často krátké tratě. To by to turbo šlo do kitiček.