Toyota RAV4 (2006 – 2012)
10 fotografiíToyota RAV4
Třetí generace Toyota RAV4 jde po stránce kvality ve šlépějích svých předchůdců. Spolehlivost ale tentokrát doplnily i úsporné naftové motory.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
10 fotografiíToyota RAV4
Třetí generace Toyota RAV4 jde po stránce kvality ve šlépějích svých předchůdců. Spolehlivost ale tentokrát doplnily i úsporné naftové motory.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jezdím s RAV4 D-4D 10 let, celkem 351000km. Zvládla s dvěma cestujícími trasu ČR – Mongolsko a zpět (Ukrajina, Rusko, Kazachstán), bez jediného zakolísání. Jinak jRAVu využívám pro přepravu rodiny na dlouhé vzdálenosti (900 – 1400km) a též matroše na chatu (jenom 120km). Moje RAVa má vše původní, včetně žárovek s výjimkou jediné výměny v důsledku poruchy-minulý měsíc odešla spojka a dvouhmoťák (348000km, originály, oprava za cca 41k Kč). Jinak pouze servisy co 15000km, kvalitní gumy, destičky. Spotřeba nafty – 8,5 litru při jízdě po dálnici (4-členná rodina a náklad) a asi 10 litrů ve městě. Otevírání zadních vrat napravo není nevýhodou ani omylem, naopak nevýhodou je mizerný výhled dozadu (senzory jsou nutné) a taky nic moc dopředu. Další nevýhodou jsou dopředu dost naklopené opěrky hlavy, po 10 hodinách jízdy je to znát. Výhodou je krátká délka auta (méně než 440cm), takže ve městě dobře zaparkuje u chodníku, bezmála svislá zadní vrata, takže na rozdíl od konkurence lze naložit o trochu víc zavazadel. Taky má trochu místa pod podlahou kufru (rezerva z venkovní strany zadních vrat), sklápěcí opěradlo zadní lavice – 2 spáči výšky do 170 cm se napříč vejdou. Při sklopení sedadla spolujezdce se vejde předmět rozměrů 240 x 80 cm aniž by překážel řazení. Ojetou RAVu doporučuju kupcům, kteří hledají SUV s dobrou nosností, spolehlivým motorem a kvalitním provedením (Japonsko, továrna v Tahara) a zaplatí odpovídající spotřebu nafty. Aškoliv si za měsíc vyzvednu nový LC 150, RAVu rozhodně neprodám a nechám jako winterwagen.
Toto auto vlastním už asi 6 let, kdy jsem ho kupoval jako ojetinu z autobazaru AAA auto. Na autě mám najeto přes 300 tisíc kilometrů, a pořád skvěle jezdí.
Potřebovali jsme pro manželku menší auto na dojíždění cca 9 km denně, a převážně přes město. Vybrala si renault clio z autobazaru AAA na jejich stránkách, tak jsem jim tam zavolal, a auto jsem nechal přetáhnout na pobočku, která je nám nejblíž. Po příjezdu už tam auto stálo nachystané k prohlídce.