Toyota prý připravuje downsizovaný motor
Toyota
Na důležitém evropském trhu to nyní bez downsizovaných motorů s nižšími emisemi nejde. Toyota by tak měla vlastní motor představit v roce 2013.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Toyota
Na důležitém evropském trhu to nyní bez downsizovaných motorů s nižšími emisemi nejde. Toyota by tak měla vlastní motor představit v roce 2013.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Downsizing není móda. To je směr v technickém vývoji motorů. To se pozná poměrně jednoduše. Někdo s tím přijde v tomto případě VW a postupně to musí udělat všichni výrobci, protože jinak spadnou do propadliště dějin. Úroveň výrobců se pozná podle toho jak rychle na to přijdou. V případě bmw, fordu.. je zpoždění cca 6 let v případě toyoty je to deset let.
Móda jsou např. ledvinky na masce bmw…
tak a dalsi typ auta je vcudu…, ak chcem atmosfericky benzin tak mi zda sa ostava jedine mazda. na druhej strane, zda sa ze mi ostalo to najlepsie 🙂
Člověče, chtělo by si to doplnit některé základní znalosti o tom, co ta blbá toyota bouchala v 90. letech a nejen toyota ale i ostatní japonské automobilky – např. v segmentu kei cars. Inu nad VW a jeho 1.4 44kW nebylo… vy směre 😀