Toyota Prius Plug-In (2013)
33 fotografiíTesty automobilů
Prius dostal větší akumulátor a co víc, můžete si ho teď doma strčit do zásuvky. Změnila se tak podstata tradičního hybridu?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
33 fotografiíTesty automobilů
Prius dostal větší akumulátor a co víc, můžete si ho teď doma strčit do zásuvky. Změnila se tak podstata tradičního hybridu?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ja mam doma uz jen 230V do 220V zasuvky ho nedam, hold autor ma jinou sit.
\“třeba takový VW Golf je pro mě lepší\“ (nebo co to tam pan Žák napsal). Tahle věta mě fakt rozsekala 😀 😀 😀 To je jako kdybyste napsali, že oproti Land Roveru Defender je lepší Audi Q7. Jednoduše jabka / hrušky vážený pane redaktore.
Ani ne, vážený pane Zdeňku. Protože u zákazníka, třeba právě proti Golfu, si bude muset Prius obhájit, proč by si ho člověk měl koupit. V Čechách si asi jen málo kdo koupí dvakrát tak drahé auto jen kvůli nálepce Hybrid na kapotě. Je to auto do města, takže musí obstát proti konkurenci aut do města a nabídnout argumenty \“proč právě já\“. Prius však ve většině případů nabízí argumenty \“proč mě ne\“, zejména tou cenou. Jestli mají technologii A nebo B je normálnímu řidiči jedno. Potřebuje auto, má na něj nějaký peníz a podle toho vybírá. To je důvod, proč u nás těch Priusů moc nejezdí.