Toyota Prius

12 fotografiíToyota Prius

Podobný pocit zažijete jen na druhém konci tažného lana. První hybridní auto u nás nelze s ničím srovnávat.

Diskuze

3 komentáře

    Martys

    Moderní diesely nebo přeplňované nízkobjemové zážehové motory jsou dle mého názoru lepší. Vyšší výkon, stejná spotřeba, nižší pořizovací cena, větší životnost, žádné další náklady baterie ( kontrolní otázka co uděláte s dosloužilou bateríí? A kolik emísí se vypustí do atmosféry při výrobě takovéhle baterie?) hybrid= slepá ulička.

    PRIUSBob

    PRIUS TRIHYBRID:
    Mam Toyotu Prius 2 gen. tedy r.v. 2005, ktery ma najeto 110tis km (stal mne ca. 185tis. CZK) momentalne v provedeni tzv. TRIHYBRID

    Podle U.S recenzi a zkusenosti tyto auta bez problemu najizdi 500-800tis km coz mne presvedcilo o spolehlivosti a vim ze moje auto je s vyse najetymi km prave tak akorat zabehnute 🙂
    Muj TRIHYBRID-Prius je upraveny na pohon na bioethanol-E85 (23.50 CZK /L) pridavnym kitem ceskeho vyrobce jednotek europecon-flex a na LPG (59L nadrz, 14.90 CZK / litr) italskou prestavbou vyrobce ELPIGAZ. Auto ma pri provozu na LPG nastaveny pristrik/´primazavani benzinem resp. E85 pri otackach nad 3100 (pri zatezi je tim padem rovnez vyssi vykon). Spotreba 4.8L/100km pokud nejezdim na dalnici pres 100kmh (jinak vzroste i na
    5.5L/100km coz ale porad ujde). Dale jsem pro jistotu pak jeste nechal doplnit k provozu na LPG elektronicky rizene (podle delky vstriku) primazavani sedel coz je tim padem 2-jita pojistka.

    Muj TRIHYBRID-Prius planuju jeste rozsirit na QUADRO-HYBRID resp. PLUGIN-TRIHYBRID:
    Behem ca. 1 roku chci provest rozsireni na PLUGIN-hybrid to jiz bude trosku slozitejsi zvazuji zda si PLUGIN prestavbu koupit hotovou (dovezt z USA) a  nebo nechat vyvinout na miru popr. kombinaci, musim si to jeste spocitat jestli a jakou kapacitu 4-10kWH protoze cena baterii je zatim dost vysoka.

    Rovnez se zde uz bude jednat o vetsi upravy a zasahy do systemu vozidla a to musim dobre zvazit protoze nechci v zadnem pripade zvysit poruchovost.
    Navic to nebude levna sranda, pocitam ze v tom zahucim minimalne KILEM.

    Nicmene jiz ted mam pri spotrebe 4.8 L/100km dojezd pres 2tis km, pokud bych jel opravdu na usporu tak se dostanu i na 4.2L/100km ale to bych pak uz vazne jezdil jak duchodce 🙂
    Pneu tam mam 16ky MICHELIN ENERGY SAVER az je dojedu tak prejdu na 15ky (akorat zapis 15ek do TP bude trochu opruz)
    Klimu zbytecne nezapinam jen kdyz je opravdu vedro… i kdyz nekde jsem se docetl ze v PRIUSU klimatizace je tam nejaka specielni invertorova ktera by mela mit udajne nizsi spotrebu nez klasicka…
    Moje soucasne provozni resp. palivove naklady na 1 km?
    LPG: 0.7 CZK
    e85: 1.12 CZK
    elektrina: 0.4 CZK (to bude samozrejme platit az po rozsireni na PLUGIN-TRIHYBRID 🙂 )

    Bohuzel co se tyka spolehlivosti TDI motoru koncernu VAG tak jsem se v minulosti jiz nekolikrat velmi draze spalil (motory, cerpadla, turba, vstriky,
    elektronika atd. atd.), po te, co jsem z ropaku presedlal na PRIUSE, jsem max. spokojeny a uz bych vazne nemenil. Jediny co mne stve ze NEMAM sanci
    na zapis tazneho zarizeni do TP protoze proste u PRIUSE to TOYOTA NEPOVOLUJE (zajimave je ze tazne tam bylo uz od koupi namontovane auto je dovoz z CH !)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist