Toyota Prius

Je větší, je hezčí a rychlejší. Ale co především, je úspornější. Taková je nová generace nejpopulárnějšího hybridu naší planety, Toyoty Prius, a to již třetí generace.

Diskuze

13 komentářů

    Petr

    Ja chci test 5er F10 a ne tohodle pseudoekologickeho nesmyslu:)

    Dalibor Žák, autoweb

    První dojmy z nového BMW řady 5 F10 si už můžete na Autowebu přečíst: http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/bmw-rady-5-f10-na-ceskem-trhu-prvni-dojmy/17904

    Velký test samozřejmě plánujeme, ale na to si ještě budete muset nějaký ten měsíc počkat.

    Pavel

    Ja chci,Ja chci,Ja chci…

    inteligente

    Petr

    Promin, ze jsem te nevinnym rypnutim tak pohorsil, nedosahuji tveho inteligencniho levelu:)

    ondrej

    nasel jsem tohle: http://www.auto-mag.cz/video-novinky/za-volantem-nove-bmw-5/68/

    R1S0

    Privital by som,ak by vo videach bol zaber na miesto vzadu,a to tak,ze vodic si sadne za volant pohodlne,a potom hned prestupi za sedadlo vodica a sadne si.

    pripadne mat nejaky kufrik a v kazdom teste ho polozit do batozinoveho priestoru.aby boli aspon nejake pomery viditelne.

    zabralo by to max. 10 sekund vo videu.

    inak test vyborny a konecne som sa dockal testu prisu 🙂

    dakujem

    Zdeněk

    Super test, ostatně jako vždy. Díky za pasáž o emisích a smradu "ekologických" dieselů.

    Jen prosím příště méně roztřepané kamery a podobných efektů a na videích už nebude co zlepšovat.

    petr f

    a me se ta roztrepanost prave libi! rozhodne nechat:)

    Lookyn

    v podstatě sou ty záběry nejvíc na začátku testu, kdy si auto jen prohlížíš a ještě k tomu neni žádnej komentář 😉 pak už to během testu tolik neni, takže já bych tky nechal tohle bejt, ale přimluvil bych se k přispěvateli R1S0 za to, aby si třeba fakt řidič našel za volantem dostatečně pohodlnou pozici a pak si rovnou přesedel dozadu, aby byl vidět skutečnej využitelnej prostor pro posádku 😉

    jinak test tradičně super =)

    Zdenek

    Dobry test.

    Auto ma naprogramovanou pocitacovou jednotku se strategii co nejlepe zajet standardizovane testy: FTP75, HWFE atd, takze spotreba je minimalizaovana v EPA cyklech. Spotreba ve skutecnem provozu ale zdaleka neodpovida oficialnim udajum Toyoty. Chyba je na strane uradu standardizace ktere zavedli normy pro auta se spalovacim motorem, bohuzel hybridy dokazi udelat s cislama velke kouzla.

    Jinak elektromobilum fandim, ale dnes bych si hybrid jeste nekoupil.

    MK

    Test se predpokladam natacel v CR, takze by me zajimalo, co to bylo na zacatku v pozadi za hory?! To jste snad dodelali v pocitaci, ne:)?

    Lance

    Taky jsem si těch velehor hned všimnul:-)

    Testík fajn, ale znova si ho pouštět nebudu. Na to jsou jiní favoriti na tomto webu např. Impreza WRX, Alfa 159…..to jsou testy, které jste prožíval a já s vámi:-)

    §lj

    hm, cele to auto je nezmysel. Pokial nebudu dostupne poriadne baterie (mam dojem, ze za poslednych X rokov v tejto oblasti sa nic nove nevynaslo), tak bezny spalovaci motor sa nemusi bat konkurencie.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist