Toyota Prius
Je větší, je hezčí a rychlejší. Ale co především, je úspornější. Taková je nová generace nejpopulárnějšího hybridu naší planety, Toyoty Prius, a to již třetí generace.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Je větší, je hezčí a rychlejší. Ale co především, je úspornější. Taková je nová generace nejpopulárnějšího hybridu naší planety, Toyoty Prius, a to již třetí generace.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ja chci test 5er F10 a ne tohodle pseudoekologickeho nesmyslu:)
První dojmy z nového BMW řady 5 F10 si už můžete na Autowebu přečíst: http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/bmw-rady-5-f10-na-ceskem-trhu-prvni-dojmy/17904
Velký test samozřejmě plánujeme, ale na to si ještě budete muset nějaký ten měsíc počkat.
Ja chci,Ja chci,Ja chci…
inteligente
Promin, ze jsem te nevinnym rypnutim tak pohorsil, nedosahuji tveho inteligencniho levelu:)
nasel jsem tohle: http://www.auto-mag.cz/video-novinky/za-volantem-nove-bmw-5/68/
Privital by som,ak by vo videach bol zaber na miesto vzadu,a to tak,ze vodic si sadne za volant pohodlne,a potom hned prestupi za sedadlo vodica a sadne si.
pripadne mat nejaky kufrik a v kazdom teste ho polozit do batozinoveho priestoru.aby boli aspon nejake pomery viditelne.
zabralo by to max. 10 sekund vo videu.
inak test vyborny a konecne som sa dockal testu prisu 🙂
dakujem
Super test, ostatně jako vždy. Díky za pasáž o emisích a smradu "ekologických" dieselů.
Jen prosím příště méně roztřepané kamery a podobných efektů a na videích už nebude co zlepšovat.
a me se ta roztrepanost prave libi! rozhodne nechat:)
v podstatě sou ty záběry nejvíc na začátku testu, kdy si auto jen prohlížíš a ještě k tomu neni žádnej komentář 😉 pak už to během testu tolik neni, takže já bych tky nechal tohle bejt, ale přimluvil bych se k přispěvateli R1S0 za to, aby si třeba fakt řidič našel za volantem dostatečně pohodlnou pozici a pak si rovnou přesedel dozadu, aby byl vidět skutečnej využitelnej prostor pro posádku 😉
jinak test tradičně super =)
Dobry test.
Auto ma naprogramovanou pocitacovou jednotku se strategii co nejlepe zajet standardizovane testy: FTP75, HWFE atd, takze spotreba je minimalizaovana v EPA cyklech. Spotreba ve skutecnem provozu ale zdaleka neodpovida oficialnim udajum Toyoty. Chyba je na strane uradu standardizace ktere zavedli normy pro auta se spalovacim motorem, bohuzel hybridy dokazi udelat s cislama velke kouzla.
Jinak elektromobilum fandim, ale dnes bych si hybrid jeste nekoupil.
Test se predpokladam natacel v CR, takze by me zajimalo, co to bylo na zacatku v pozadi za hory?! To jste snad dodelali v pocitaci, ne:)?
Taky jsem si těch velehor hned všimnul:-)
Testík fajn, ale znova si ho pouštět nebudu. Na to jsou jiní favoriti na tomto webu např. Impreza WRX, Alfa 159…..to jsou testy, které jste prožíval a já s vámi:-)
hm, cele to auto je nezmysel. Pokial nebudu dostupne poriadne baterie (mam dojem, ze za poslednych X rokov v tejto oblasti sa nic nove nevynaslo), tak bezny spalovaci motor sa nemusi bat konkurencie.