Toyota představila speciál TS030 Hybrid
6 fotografiíToyota
Peugeot v Le Mans končí, Toyota se vrací. Její auto bude hybridní, elektromotory napájené kondenzátorem o kapacitě 140 Wh doplní atmosférický osmiválec.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
6 fotografiíToyota
Peugeot v Le Mans končí, Toyota se vrací. Její auto bude hybridní, elektromotory napájené kondenzátorem o kapacitě 140 Wh doplní atmosférický osmiválec.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Konečně někdo představil pořádný závodní speciál v kategorii prototyp s benzínovým motorem. Ten elektromotor tam bude spíš aby se neřeklo, když má zdroj kapacitu pouhých 140WH…ale i tak si myslím, že to bude sakra krásný pohled při závodech.
Ještě aby mazda rozjela svůj rotary engine projekt a jedu tam 🙂
Na nynější nachipovaný TDička opravdu nejsem zvědavej.
Těžko je tam jen \“aby se neřeklo\“. Elektromotor bude rekuperovat energii při každém brždění a následně pomáhat při akceleraci a tam se každý koník hodí. Navíc vyhrát Le Mans s hybridem je po FSI a TDI další prestižní meta, o kterou se popere i Audi. Na čistě benzinové auto by Toyota nedala ani korunu. Je to jen byznys, nic jiného.