Toyota Land Cruiser 4,5 V8

20 fotografiíTesty automobilů

Terénní schopnosti a luxus jdou dohromady jen v ojedinělých případech. Jako první většinu lidí napadne Range Rover, který přímo pro tento případ vznikl. Není ale jediný.

Diskuze

20 komentářů

    Smoothy

    Díky za test! Dlouho jsem jej čekal a dočkal jsem se… :o) Osobně se neshoduji se zařazením mezi "hiphoperská" auta, byť ta barva k tomu vybízí… Dle mne velmi povedené auto, které je opravdu použitelné v terénu. Na rozdíl od spousty další je navíc bezporuchové (proto ta blíbenost na východě, v Africe a Austrálii). U nás dost nedoceněné, na druhé straně taky nevyužitelné…

    Ještě jednou díky!

    S.

    JonnY

    Cize ak mi nic neuniklo, LC V8 disponuje uzamknutelnym stredovym diferencialom a prednym a zadnym diferencialom otvorenym.

    podla mojho nazoru je ram, redukcia a jeden zamknutelny diferencial pre offroad zakladna vybava. to cim rozlisujem bezny offrad a hardcore offroad bolo mnozstvo diferencialov ktore je mozno zamknut.

    nemal som moznost sa v LC V8 povozit, ale moj nazor je ze bez uzavierok dvoch, alebo idealne vsetkych diferencialov sa ziaden naozaj poriadny offroad neobide

    lubko

    ved ale ma samosvorny medzinapravovy diferencial torsen a ten plni ulohu uzavierok…….my landcruiser V8 mame a v terene v blate alebo v snehu nie je ziadny problem…..horsie to je ale s obratnostou ,pretoze je to riadna lod….

    Zdenek

    Ahoj,

    nevim, jestli je to jenom muj problem, ale video je v divnem rozliseni. Vzdy byvalo ve velikosti presne pro obrazovky s pomerem stran 16:9. Jenze tohle video vypada, jako kdybych se dival s pevne zapnutym "zamkem" na pomer stran 4:3, ale pritom by video bylo porad pro 16:9, proste je deformovane.

    U predeslych videi mi zobrazeni funguje normalne a nikde v nastaveni WMP se pomer neda nastavit 🙁

    iglov999

    nie je to len tvoj problém, mne sa prehráva video rovnako zdeformované.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Netuším jak k tomu došlo, pokud vím, video se konvertovalo naprosto stejným presetem jako minulý týden. Každopádně to řešíme, vydržte.

    shaggy

    len skoda ze ste to este nestihli vyriesit…

    SkylineGT-R

    Mam rovnaky problem ale nehnevam sa na vas 🙂

    SkylineGT-R

    Asi vas nastvem, ale chybal mi vo videou nejaky off-road. Stale rozpravate aky je Landcruiser pravoverny off-road, ze ho "zastavi asi len kolma stena", ale jazdite len po trave plus jedna plytka mlaka, nic co by nezvladla Octavia Scout. Nesuhlasim ze u nas je malo terenu, chce to len trochu snahy a fantazie. Ked uz si davate tolko namahy s tym novym strihom, hudbou a vsetkym tym vyumelkovanim, skuste aj nejaky teren pohladat a nie sa vyhovorit ze tu ziaden nie je, to je alibizmus. Alebo radsej priznajte ze vam to importer zakazal alebo sa vam nechcelo auto umyvat po testovani. Ale nie take vyhovorky, teren je vsade mimo cesty.

    Andrew

    No tak pochopitelně, že importér nebude rád když mu s autem bude každej novinář skákat z útesu, protože by mu vydrželo jedno auto na 3 novináře 🙂

    Nicméně souhlasím s tím, že věta "není tu terén, který by byl rovnoceným protivníkem" je nesmysl. Ano, nemáme džungle, nemáme pouště, nemáme ledovce a podobný extrémní podmínky, které prověří auto do morku kosti. Ale máme hory, kopce, husté lesy, neprosto neobhospodařovaný terén kam by se člověk bál vydat i pěšky atd.

    Chápu, že lítat přez půl republiky někam natočit 3 minuty záběrů v odpovídajícím terénu (protože v okolí Prahy asi opravdu není kde brát) není zrovna košér, hlavně když k natáčení jsou potřeba 2 a kameraman má den zabitej jen díky cestování.

    Na druhou stranu nutno podotknout, že na videu ten terén vypadá mnohem méně "nebezpečně" než ve skutečnosti je. Když jsem koukal na nějaké předchozí testy offroadů tak jsem si říkal, ježiš vždyť to je obyčejná polňačka lesem … a když jsem se do podobné situace dostal sám, v obyčejném autě, přestože by to asi taky projelo, raději jsem ho nechal na louce a do lesní chaty došel pěšky. To auto by to asi opravdu zvládlo, ale nebudu zkoušet náhodu a riskovat, že se něco podělá. U tohodle auta to není risk, prostě namíříte čumák, šlápnete na plyn a jste skrz. Nějaká kláda přez cestu nebo nečekaně velká jáma ho prostě nerozhodí, obyčejné auto by třeba zaplatilo nutností navštívit servis a třeba znova seřídit (v tom lepším případě).

    Roman Trojna, autoweb, automag

    Jsme si toho vedomi a od priste se vydame s tezsimi offorady do terenu, ktery si zaslouzi…

    mato.

    Co je to za pesnicka, ta prva ktora tam hra na akoze hip-hop auto? Dakujem 🙂

    imfree

    K tomu špatnému formátu. V media player pluginu v prohlížeči to pořád vypadá blbě, ale když otevřete v BS playeru URL, tak to zvládá v pohodě.

    Pěknou zábavu

    Zapo

    Test je pěknej, jako vždy, ale co to tam pořád pípá?

    Yaroukh

    aha, takže nejsem jedinej 🙂

    NewKy

    Brilantní video, vynikající článek. Už se těším na další. Držím palce!

    ja

    200km na zadních sedadlech a upadnou Vám nohy. Nechápu, proč tahle auta mají vzádu lavice. Měřím 181cm což není přehnaně mnoho. Pod nohama místo na postel, ale sedáky \“kousek\“ od podlahy = nepodepřená stehna. Tohle mi nejde do hlavy. Je to pro mrňaté Japonce a Američany, kde v autě jezdí pouze jeden člověk. Děs. (Ten samý problém vminulém LC 100).

    Jasam

    Ak sa autor stydi v LC V8 koli jeho velkosti ja to vnimam tak ze ma maly penis alebo sebavedomie(inac by ho to ani nenapadlo)…Pretoze toto lidove rceni jen cisty nezmysel a zavist.V tomto tanku sa citim naprosto bezpecne .LC V8 som kupil koli jeho bezpecnosti podla hesla vecsie a tazsie SUV je bezpecnejsie pri zrazke s piratmi a kretenmi(sam jazdim ohladuplne a opatrne) .A penis mam normalny:)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist