Toyota GT86 (2012)
32 fotografiídisky a pneumatiky
Toyota znovu objevila druh auta, který před několika lety už vymřel – primitivní syrový sporťák. Jak si ale poradí s českou silnicí?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
32 fotografiídisky a pneumatiky
Toyota znovu objevila druh auta, který před několika lety už vymřel – primitivní syrový sporťák. Jak si ale poradí s českou silnicí?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dobrej článek.
To je trapné, testovat takové jedinečné auto na sjetých gumách a ještě o tom psát.
\“Na druhou stranu mne nenapadá žádný dvoulitr, atmosférický dvoulitr, který by za rozumných podmínek uměl takový výkon vyprodukovat.\“
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_F20C_engine
I když uznávám, že tady trošku narážím na \“za rozumných podmínek\“ 🙂
Abych jen netrolloval, přihodím svoji zkušenost – ze své Mazdy MX-5, která kdysi měla 147 koní (po 9 letech bude mít rozhodně méně) vím, že na normální silnici využívám potenciál motoru v 90 procentech případů z 50 procent. Chtěl bych víc koní, ale objektivně je nepotřebuju. Na okruhu je to něco jiného, ale pokud nechci driftovat (což mi moc nejde :)) tak pro učení se ideální stopy je to také dost (hlavně se střechou dole je to hukot).
Chápu teda vaše výhrady – koní není nikdy dost, ale opravdu jsou potřeba? Auto je pocitově rychlé, zadek ujede na požádání, takže co víc vlastně chcete?
Dane co to sakra je, vy byste prodal GT86 a koupil si Genesis jenom kvůli vyššímu výkonu? Ale no táák.. Co celková vyváženost auta, chování na brzdách atd., tam je GT 86 určitě lepší..
Co? Kdo? Jakej Dan?
Tohle bude moje dalsi auto az se mi rozpadne bawo. A je fakt, ze vsichni kdo v nem jeli, by uvitali aspon o 30 koni vic. Treba ta STI verze bude lepsi. Tesim se na srovnani s Daliborovou M3 i kdyz si myslim, ze ta M3 je trochu jina liga.
mě se to auto moc líbí, ale trochu mě zarazil čas na kolo horší naž passat, fakt jste to na měření kola nemohli přezout? K čemu to takhle je?
Vy myslíte, že s sebou máme dva doprovodné vozy s deseti sadami pneumatik a šest mechaniků? A že máme na testování na polygonu celý týden? Měřili jsme to na gumách, na jakých jsme to dostali. Stejně bude lepší si počkat, až auto bude na letních, snad nám ho Toyota půjčí znovu, abychom mohli zjistit skutečný dynamický potenciál.
me hlavne zarazilo, ze si prevzali auto a nezkontrolovali si stav toho auta. Jestli to melo takhle sjete gumy, tak to mohlo byt o usta, nebo o pekne tucnou pokuticku. Plus teda ten kdo jim ho pujcuje by se mel o to trochu postarat.
jednoduchej dotaz…. 900k na účtě a co koupit? brz/GT86 nebo genesis? vyvážený auto je fajn, ale zase pocit,že musim krotit něco silnějšího, co potřebuje trpělivost na zkrocení je zase něco jinýho…
Když jsme u toho, vlastně bych jako auto na zábavu viděl e36tku 328, 325, M3….
Stojí proti novýmu autu \“pakatel\“ a člověk pak aspon nemá strach o auto, když si chce pořádně užít ….
Ono to tak jednoduše nefunguje. Buďme rádi, že jsme se k Toyotě GT86 vůbec dostali. 🙂
Vy jste se nikdy nespletl?
tak nemyslím si že jste top gear ale možná by to chtělo k tomu nadšení přidat občas i trochu profi přístup…Já třeba gumy umím vyměnit i bez vámi požadovaného masivního zázemí, třaba v pneuservisu to taky dělají 🙂
tak gumy jdou vyměnit třeba v pneuservisu 🙂 není potřeba ani týden, ani mechaniky, ani deset sad a ani doprovodné vozy. Sou potřeba prachy 🙂 V pohodě, mě se ten test líbí
Beru to tak, že autor podvědomě ví, že bez ohledu na ostatní parametry malý výkon řadí GT-86 pod obě zmiňovaná auta. A má pravdu, viz výkony GT-86 na okruzích.
Podobný motor? Co např. rychlejší a levnější Clio R.S.?, Ve výbavě red bull v barvě žluto.černé vypadá lépe.