Toyota GT86
19 fotografiítop gear
Jediná otázka. Protože teoretizování kolem tohoto auta už bylo dost, v podstatě víme snad téměř všechno, až na jednu věc. Jak nová Toyota GT86 jezdí?
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
19 fotografiítop gear
Jediná otázka. Protože teoretizování kolem tohoto auta už bylo dost, v podstatě víme snad téměř všechno, až na jednu věc. Jak nová Toyota GT86 jezdí?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jsem moc rád, že nejočekávanější auto roku potvrdilo to, že je dokonalé 🙂
A dvě nalezené chyby v podobě displeje a stahování okének jsou vážně banální – a jestli jsou skutečně jedinými výtkami, tak dokonale potvrzují, jak je Subyota výborná!
je auto nedotáčivé a nedotočí zatáčku. Popravdě, je mi jasné že fakt záleží na tom jak se jede, ale že by až tak???
No každopádně naskytne-li se příležitost, rád se projedu sám.
Je dobře že někdo postavil takový auto a ojetý BMW a MX-5 už nejsou jediná možnost, jak se pěkně svézt. I když u mě asi stále vede BMW 330Ci E46. takový \“M3\“ pro chudé 🙂
Že by byla v malých rychlostech až tak špatná to si nemyslím, ale tohle auto bude mít rádo jízdu \“na hraně.\“ Jsou prostě auta, která nemají ráda pomalou jízdu a tohle je jedno z nich, už proto bude muset majitel být sakra dobrý řidič, aby si ho užil.
Co takhle ojetá Honda S 2000? To by byla moje volba.
Honda S2000 má pornomotor, ale podvozek stojí za starou bačkoru. Je to moc \“americký\“ – tvrdý a na silnici nepoužitelný. A taky mi přišlo, že to neumí dát informace o tom, kdy se blíží průser, což třeba MX5 umí. Ale třeba jsem jel jen blbým kusem.
S2000 je výborná, hlavně ten motor, ale MX5ka je na tom podvozkově daleko líp. Proto když sem se rozhodoval, tak to u mě vyhrála MX5 (zatím tedy pouze na teoretické rovině, stále šetřím). Stejně mám pořád pocit, že by toybaru, stejně jako MX5, zasloužilo o trošku větší výkon…
To je sice pravda a hezké, vyšší výkon… Ale já myslím, že je to spíš o hledání děr v trhu, protože jde o byznys. Vyšší výkon by znamenal v případě atmosféry šestivál, vyšší výkon by znamenal výkonnější brzdy atd… a cena pojede nahoru někam tam, kde už je dneska trh obsazen.
To je sice pravda a hezké, vyšší výkon… Ale já myslím, že je to spíš o hledání děr v trhu, protože jde o byznys. Vyšší výkon by znamenal v případě atmosféry šestivál, vyšší výkon by znamenal výkonnější brzdy atd… a cena pojede nahoru někam tam, kde už je dneska trh obsazen.
Přesně tak, když má být auto levné, nemůže mít supervýkonný motor. Protože výkonný motor sebou nese větší nároky na další části auta a celé se to exponenciálně prodražuje. Navíc výkon vám o rychlosti auta neřekne nic. Také hodně záleží na hmotnosti, zpřevodování, přítlaku, odporu vzduchu… Vůbec bych se nedivil, kdyby tohle auto i ve sprintu natrhlo prdel kdejakému SUV s dvojnásobným výkonem. A v zatáčkách, to už je vůbec škoda mluvit.
Autor píše o zadních kolech vytočených do boku, ale na videu nic takového není. Spíš to v jedné situaci vypadá jako by řidič trpěl nadýmáním. Já to auto řídil, je prima, ale s tím smykováním bych t tak žhavě neviděl…
Pletu se?