Toyota Corolla sedan
14 fotografiítoyota corolla sedan
Myslíte si, že pořádná auta jsou jen ta s kufrem vzadu? Očividně nejste sami.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
14 fotografiítoyota corolla sedan
Myslíte si, že pořádná auta jsou jen ta s kufrem vzadu? Očividně nejste sami.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pekne auto pred 3 dňami som ho vydel v Košiciach som otáčal hlavu za ním že čo to je a potom ma napadlo aha to som už videl na internete ale teraz po prvý krát na živo podarené auto taký malý Avensis
Pro někoho zase může být k nepochopení, proč by si měl kupovat auto s ukradeným zadkem, když za stejné peníze dostane celé auto i s kufrem 🙂 Já bych Corollu sedan srovnával s dalšími asijskými sedany – Civicem, Lancerem, Mazdou 3, potom její přednosti i zápory vyniknou lépe. Např. to, že Corolla je opravdu puťka domácí, tudíž starostlivá, spolehlivá a šetrná, i když sexu s ní moc neužijete. Že má vynikající nabídku motorů, takže důchodcům umožní s 1,4 dies. ujet na jednu nádrž přes 1000 km a s 1,6 benz. zase elasticitou otrávit i leckterou 1,8. Že má tradičně nepříliš podařená sedadla (zas ty sedáky bez pořádného nastavení! zase málo místa na kolena vzadu!) a trochu čpí laciností, ale má v interiéru spoustu vstřícných vychytávek (2x schránka v palubce) a pohodu a kvalitu použitých materiálů vyšší než v Aurisu. A že je elegantně nenápadná a hodí se ideálně pro ty, kteří si nepřejí autem světu o sobě pokud možno nic sdělovat. A že přesto není vůbec laciná, protože po doplnění výbavy byste měli rovnou prostudovat i ceníky Civicu s jeho třeskutou 1.8, širokou výbavou a hýčkajícím interiérem, nebo Lanceru, ze kterého vám bude bušit srdce těšením na dovádění a prominete mu lehce i některé lacinosti. Ale základní předpoklad zůstává: sedan je zásadně auto a hatch jenom nedůstojná amputáž pro ty, co si nemůžou dovolit koupit auto celé. 🙂
Pěkné pojednání..Na první pohled minimálně jedna trhlina. Proč srovnávat tohle auto s Civicem? Existuje Honda City, která je přesně nudný a nenápadný konkurent pro Corollu sedan. A s lancerem? Ten není dostatečně nudný!
A další věc. Sedan je sice pořádné auto, ale sedany tohoto typu jsou spíš pro lidi, kteří na pořádný sedan nemají, ale mají pocit, že když si koupí tohle, tak budou vypadat o třídu líp než s hatchbackem. Má někdo jeden objektivní důvod, proč je tohle lepší než Auris??
hmm interiér sa podobá viac autu, ako v aurise, inak, nie každý chce jazdiť s autom ktorého interiér sa hraje na ufo
Tato Corolla bola vystavena este minuly rok v aprili na bratislavskom autosalone. Stala pri vtedy novom Aurise, takze malo kto si ju aj vsimol…
Mě osobně se Corolla sedan moc líbí.
Já osobně preferuji označení České Republiky jako "Absurdistán". Ale Banánistán je taky dobrý… 🙂
Jinak, to auto… Ehm, je vůbec něčím zajímavé?
no a Focus sedan napríklad je niečim zauímavý? nemyslím, tak načo by vystrkovali rožky 🙂
okrem uvedenych krajin sa nova Corolla sedan predava napriklad aj v Rakusku, USA, Dansku, Finsku, Svedsku, Norsku, Belgicku, Holandsku.. tak ake bananistany ???
Mám s Corollou sedan E15 10.garn. najeto přes 1000km a vím o čem píši. Otevírání víka kufru není pro našince standardní z venku (prkotina), ale otevírání z interiéru samozřejmě existuje. Další faktická připomínka je k prodeji vozu v Evropě. Nevím kolik vozů se prodalo v Turecku, ale v dalších "bananistánech" jako Německo, Španělsko, Itálie určitě více. Já mám vůz vyrobený v Japonsku a nemůžu si vůbec stěžovat a jsem spokojený.
Napisal som dlhu reakciu – moje skusenosti, ale nepresla. Takze len kratko: Mam E15, D-4D, najazdenych 8000km, a je to prima voz s dobrou spotrebou a dojazdom okolo 1000 km.
Výborně, konečně někdo kdo má novou Corollu E15 (na silnicích už jsou trochu vidět, ale na internetu noví majitelé moc nepíší) a reaguje. Mám 1.4 VVTi, najeto 4500km, velká spokojenost, prům. spotřeba pod 7l (převážně ve městě, mimo město i 5l/100km), solidní, hned od začátku jsem se v ní cítil bezpečně. Přecházel jsem z Felicie (r.97 50kW, nejeto 100tis km, nestěžoval si, ale začala reznout) a po 3měs. do ní znova sedl a nevěřil, že jsem v tom mohl jezdit. Jó, na lepší si člověk rychle zvyká, ale, abych jen nechválil, tak má také své slabiny – ovládání a nepřesnost pal.počítače, na dálkovém ovládání to chtělo i otvírání kufru. Nechceš tu svoji reakci zkusit napsat ještě jednou, třeba se to podaří?
Včera jsem ji potkal na dálnici a okamžitě mě zaujala – její řidič už ze mě musel být nervozní protože jsem ji musel několikrát předjet a pak se ji zase držet za zadkem abych si ji mohl prohlédnout – můj názor je to prostě krásné auto které mě fakt dostalo – pracuju jako profi řidič takže těch aut potkám hodně ale když jsem viděl tuhle corolu tak jsem si jen řekl – co to bylo? To je fakt pěkné auto.
najeto přes 1000km a vím o čem píši
Koupil jsem 10 let starou Almerku a za 15 měsíců jsem na ní namotal 70000. Myslím si, že po 1000 kilometrech jsem o ní nevěděl ale vůbec nic.:)
Ale tahle Toyota se mi líbi, bo nepotřebuju efekt, ale kilometry, kdykoli a kamkoli. Ať žijí Japonci (čtyřkoloví).:)
Mám tři roky bezproblémového provozu s touto Corollou E15 vyrobenou v Japonsku za sebou a za vším co jsem o ní napsal si stojím. Když slyším své kamarády co už mají za závady(při srovnatelném stáří vozu), tak mohu jen konstatovat – no problem.