Toyota C-HR naplňuje lidové heslo „Čím víc proužků, tím víc Adidas“

Toyota C-HR s proužky Adidas? Proč ne?! Thajská Toyota představila crossover proslulý odvážným designem v novém stylu, vypracovaném společně s populární značkou sportovního oblečení. Výsledkem spolupráce jsou také doplňky Adidas s logem C-HR, které brzy obdrží ti, kdo si kompaktní crossover koupí.
titulka-36-1100x618.jpgCelá galerie 5 Zdroj: archiv redakce

Foto: Toyota

Toyota C-HR v novém stylu má dvě barevné verze: černou a bílou. Každé auto má nárazníky a prahové lišty v kontrastní barvě, ozdobené červenými lištami. Zadní blatníky a dveře zdobí grafika v podobě černých a šedých pruhů. Logo Adidas se nachází na zadní kapotě pod plaketou C-HR a na zadních sloupcích.

Zda se C-HR Adidas bude prodávat, Toyota Thailand neuvádí. Na kupce crossoveru však v thajských autosalonech čeká 1200 kompletů produktů Adidas s logem C-HR. Tvoří je běžecké boty Adidas Adizero Japan Boost, bunda Adidas Climalite a 30litrový batoh.

V Thajsku, podobně jako v Evropě, je Toyota C-HR v nabídce s hybridním pohonem čtvrté generace o celkovém výkonu 122 HP, vybaveným benzínovým 1,8 l motorem. Základní pohon na thajském trhu představuje benzínový atmosférický 1,8 l motor o výkonu 140 koní.

V Evropě je pak místo něj v nabídce turbojednotka o výkonu 116 koní a objemu 1,2 l. Auto bylo vybudováno na modulové platformě GA-C ze série TNGA, podobně jako Prius čtvrté generace a nová Corolla 12. generace.

30.10.2018 10:00| autor: Autoweb.cz | zdroj: Toyota
Více o tématu: autoToyotaToyota C-HR

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist