Toyota C-HR 1.8 Hybrid e-CVT: Lexus pro chudé
29 fotografiíToyota C-HR
Toužíte po hybridním pohonu, nakrouceném designu a hezkém interiéru, ale nemůžete si dovolit crossover od Lexusu? Pak je tu pro vás nová Toyota C-HR.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
29 fotografiíToyota C-HR
Toužíte po hybridním pohonu, nakrouceném designu a hezkém interiéru, ale nemůžete si dovolit crossover od Lexusu? Pak je tu pro vás nová Toyota C-HR.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Toyota C-HR má motor 1,2 85kW, 116k, tam se autor asi spletl, nebo má špatné informace.
V jednom dnešním testu tohoto hybridu jsem četl,že elektro pohon lze zapnou jen do 40 km za hodinu a tak se spotřeba ve městě pohybovala na 6,3 litrů na 100 km, jedním z důvodů proč je tato spotřeba po městě tak vysoká je,že většinou se např. v Ostravě jezdí průměrem všude 50 km/hod.Vysoká se mi zdá i proto,že např,u 308 Peugeotu z roku 2011 jezdím denně po městě do 50 -70 km/hod za 2,5-3,5 litru nafty na 100 km a to při obsahu motoru 1600 .Je ale potřeba podotknout,že při této spotřebě mám zapnutou na displeji okamžitou spotřebu a tak jsem to schopný spotřebu okamžitě regulovat,navíc je tento Peugeot od samého začátku udržovaný a opravovaný v jeho značkovém servisu.
Bohužel nic co se píše na netu o c-hr není pravda Mám ho doma Redaktoři jsou mimo realitu penizky penizky hup sem Např. v EV modu jede do 60 km/h ale umi i ve 120 km/h Jinak elektromotor pomaha při každem prudšim zrychlení do 120 km/ h
Nespltl autor članku. Ked si to prečitaš znova, tak uvidíš že on spominal 2 verzie motorov. 1 je 1,2 benzin turbo, a druhy co testoval on sam, je hybrid, kde benzinový motor je 1,8. A on testoval ten hybrid ako aj tam rozpisal spravne.
Ta spotreba v meste zavysi od techniky jazdenia každého jedinca. Ja som testoval tiež ten s hybridným motorom a v meste som mal v Bratislave, kde som často absolvoval aj zápchy priemer 3,9 l/100km, a elektro motor v pohode fungoval do 60 km/h až keď som pridával vtedy sa hlásil aj benzínový motor. V tomto určite je neprekonateľný. Pri priemernej spotrebe musíš ratat aj keď stojíš zápche a nielen keď práve pohybuješ ustálenou 50-kou. keď som jazdil ustálenou 50 kou a tahajú len elektromotory tak spotrebu ma len mizivú. 🙂 Ten hybridný systém majú naozaj vychytený a prepracovaný. A na diaľnici? Keď som držal také pohodlne tempo bez zbytočného zrýchľovania a brzdenia na rakúskych diaľniciach, 120 km/h tak som mal stabylizovanú spotrebu 4,1po odjazdení 1000 km v ratane diaľníc, mesta Bratislava a Viedeň a bežne prvotriedne cesty tak my vyhodilo priemernú spotrebu 3,7 km. Ale to je vždy podla techniky jazdenia. Ja mam odjazdených vyše 1 200 000 km a s mojím štýlom šoférovania my vyhodilo tie údaje. Samozrejme tipy šoférov (večšinou neskúsený), co jazdia tak že neustále lietaš do predu a dozadu v sedadle, kvôli neustálim brzdením a zrýchľovaním lebo nemajú predvídavosť, tie údaje môžu byt úplne odlišné.
Mám ho v hybridu a naposledy se mi povedlo jet po dálnici průměrnou rychlostí 118km/h za 4,9l. Je to v noze. Pokud je plně nabitá baterka, tak se dá na rovině udržet 70km/h jen elektricky.