Toyota Avensis D-4D: Dieselový expres
12 fotografiíTesty automobilů
Toyoty jsou vcelku nenápadné, ale mají jeden velký trumf: spolehlivost. A teď mají navíc pár vysokých karet i pod kapotou.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
12 fotografiíTesty automobilů
Toyoty jsou vcelku nenápadné, ale mají jeden velký trumf: spolehlivost. A teď mají navíc pár vysokých karet i pod kapotou.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
mam pocit, ze je to celkem nedocenene auto, neni jich u nas prilis videt…
mam ho s 1,8 motorom. Je to velmi nedocenene auto…. Predetym som mal Corollu 1996 a to bolo genialne auto, ale Avensis je tiez vyborne vozidlo. Ma zopar much viac-menej podobnych ako vsetky japonske auta, ale som s nim skutocne spokojny. A spotreba zavisi od stylu jazdy. Spotrebou udavanou v testoch by som sa moc neriadil, pri testoch sa auta totiz dost zmykaju. Normalne jazdia ludia vacsinou kludnejsie. Pri medzimeste mam spotrebu tak5-6 litorv, ale aj v meste sa mi premier malokedy dostane nad 7 litrov, nad 8 skoro vobec…
Ono taky není zrovna laciné, ani proti Accordu nebo Mazdě 6.
…krasne fotky! chvalim… 🙂
Velmi mne překvapilo tvrzení autora článku, kde hlásá, že kvalita plastů se nedá srovnat s Hondou. Je velmi zajímavé, že tento názor je zcela ojedinělý a možná by se autor mněl s Hondou také povozit. Tím nechci ani náznakem hanit výrobky Honda, které patří k absolutní špičce. Design je věc čistě subjektivní a tak se tomuto hodnocení vyhnu. Nicméně s Avensisem jsem ujel již téměř 180.000 km a bez nejmenších problémů. Od kolegů používajících auta jiných a snad zvučnějších jmen slýchám poměrně dost stesků na poruchy většího či menšího rázu… AJenom pro pořádek druhý vůz, se kterým jezdím je Mercedes C a musím podotknout, že ohledně kvality se Avensis nemá vůbec za co stydět …
Věřte nebo ne, pár Hondami už jsem se povozil (zrovna tento týden dieselovým FR-V) a v takovém Accordu, který se dá brát za soupeře pro Avensis, je kvalita interiéru skutečně bezprecedentní. Materiál, textura a barva plastů na mě působí nikoli snad výrazně, ale přesto znatelně lepším dojmem, než v Avensisu. Možná to je subjektivní pohled, který závisí na vkusu toho kterého člověka, ale za tím názorem si musím stát.
Vážený pane Koubku, samozřejmě věřím, že jste s Hondou jezdil a nemám sebemenších pochyb o tom, že autům rozumíte. Jen jsem se pozastavil nad tak jednoznačným a razantním vyjádřením ohledně kvality plastů v Avensisu. Myslím, že není vůbec nutné brát názory ostatních příliš osobně. Jen pro upřesnění, jste skutečně zatím jediným motoristickým novinářem, který se v tomto smyslu vyjádřil. Bylo by jistě možno doložit poměrně mnoho článků, které srovnávají kvalitu interiéru Avensisu s Audi, které patří v tomto směru (dle Vás novinářů) na absolutní vrchol. Váš Tomáš Novák
Všechny názory čtenářů si pochopitelně nijak příliš osobně neberu, ale když se v tom názoru vyskytuje přímo odkaz na autora, tedy mě, cítím potřebu reagovat. Rozdíl v interiéru Toyoty a Hondy mi zkrátka přišel natolik výrazný (zejména při přímém přesednutí z jednoho do druhého), že jsem cítil potřebu se o tom zmínit. Neřekl jsem, že je interiér Toyoty špatný, jen by mohl být ještě o kousek lepší.
Jestli jsem mezi kolegy jediný, kdo to napsal, nevím (mezi těmi zahraničními určitě ne), nicméně i kdyby to tak bylo, vždycky napíšu raději svůj názor, než ten, který se hodí do hlavního proudu…
A pokud jde o Audi, každý, kdo v nějakém moderním chvíli jel, dá jistě "nám novinářům" zapravdu.
Každopádně díky za reakci, zpětná vazba od čtenářů je vždy důležitá.
Díky za reakci a přeji hodně zajímavých kilometrů s ještě zajímavějšími auty.
Tomáš Novák
Jeto absolutna pravda.V rodeine sme mali 3 Toyoty a teraz Hondu.Interier novej Avensis je naozaj na taku znacku dost podpriemerny.S kvalitou Audi sa neda zrovnavat,ale len s drahsimi verziami.Tie lacnejsie stoja tiez nie za vela.To co sa vycita korejcom ohladom pouzitia sivych plastov sa u Audi,BMW, alebo MB ani len nespomenie.Ale co uz.V kazdom pripade sa Toyota musi este vela ucit co sa tyka kvality int.A hlavne sa to tyka Avensisu a novej Yaris.To je uplna katastrofa.S pozdravom kewlarsiet
Nemůžu si pomoct,ale mě se Avensis moc líbí a interiér a to je mi 21 let,Avensis má velké přednosti a vybral bych si jí spíš než nějaké BMW nebo Audi.Toyota je výborná značka!
precital som si clanok a zistil som ze 2.2 180 je pruznejsi tichsi a lepsi. ako tomu mam rozumiet ked v druhom clanku sa pise ze 2.2 180 je hlucnejsi z malym rozsahom otacok a malo pruzny lebo na dialnici treba casto podradovat???????? dvaja autori z jednej redakcie. tak coho sa mam chytit?????