Toyota Auris 1.6 Valvematic Luna

21 fotografiíTesty automobilů

Lze na omlazeném a momentálně zlevněném Aurisu nějít nějaký důvod, proč si ho koupit?

Diskuze

44 komentářů

    jj

    Fakt jste přesvědčen o tom, že golf je tolik povedený po všech stránkách a je mezi ním a aurisem takový propastný pocitový rozdíl? Mně to přišla úplně stejná navíc \“koncernová\“ nuda, a ten jeho \“perfektně odladěný a opěvovaný podvozek se vůbec nehodí na naše cesty – prdel a páteř jsem měl naklepanou jak řízek.\“ Motor 1.4 TSI byl v zátahusice hbitější, ale o dost hlučnější oproti aurisu.

    Choroš

    O Aurisu jsem uvažoval, ale svezení mě dost vyléčilo. Měl jsem přesně stejné pocity, jako jsou popsány v recenzi. Nejsem sice žádný závodník nebo fanatik jízdních zážitků, ale z Aurisu máte pocit, jako když mu dáváte povely přes prostředníka. Motor 1.6 asi objektivně jede dobře, ale popisovaná gumovost odezvy plynového pedálu evokuje dynamickou unylost. Ještě mě zarazila kůže na řadící páce – byla slaboučká a zvláštně scvrklá. Jinak mi interiér přišel docela fajn, ničím nevybočoval. Odhlučnění velmi dobré. Výhodou této motorizace by měla být ve srovnání s maloobjemovými přeplňovanými motory perfektní odezva, bohužel, jak jsem psal, to se nějak nepovedlo. Celkový dojem rozpačitý, to auto mě ničím nezaujalo.

    UnLife

    Golf je se srovnatelnou výbavou a motorem (nebo aspoň 1.2 tsi) min. o 100 000 dražší, nový focus teprve startuje, ceed (nebo i30) maj pouze pěti stupňovou převodovku, takže při častejší jízdě po dálnici roste spotřeba, mazda 3 i civic jsou drahý, jaké jsou další alternativy, když potřebuju auto jen na převážení osob a věcí?

    pes

    Ford Transit?

    z nižší střední třídy

    Jeden

    Ceed aj i30 modelovy rok 2011 si uz teraz mozes objednat so 6.st. prevodovkou k benzinovemu motoru 1,6 CVVT. Celkom zaujimavy je aj Peugeot 308 1,6 VTI 88kw, ale ma len 5 st. prevodovku.

    Dobrý den -Nechápu vaši zaujatost proti Toyotě sám vlastním Yaris a řeknu vám že s jeho 1.3 jsem hodně svižným účastníkem provozu a právě motor je to nejlepší ( a to i na dálnici) co toyota ve svých vozech má a hlavně nemusím dávat pozor na styl jízdy k vůli turbu ,které určitě bude dost stát pokud odejde a pravděpodobnost velká. A ohledně jízdy není to žehlič zatáček ale zase čitelné chování hodně svižné cestování je s ním ok a hlavně bez únavy a stresu a bez mindráku řidiče Škody,VW, Fordu když vás předjede Toyota.

    Přečtěte si porovnání Auto tipu Peugeot 308,Auris atd. Peugeot není špatné auto ,ale motorem zaostává nad Aurisem i nad Meganem ,který má meně KW. A řazení je sice již,ale není pořád ono. Záleží na preverencích Auris je hodně svižný a v celku ůsporný a prostorný (až na kufr)s čitelnými vlastnostnmi a Peugeot308 je spíše pohodlný (závislé od volby velikosti kol)Myslím si že momentálně u peugeotu bych volil motor 1.6TD 80kw Jinak v benzínu v této ceně je opravdu Auris nejlepší volba.

    A porovnejte i náklady na servis atd. Ja u Toyoty za 3 roky bez jediného problému a dodržení předepsaných cen těchto prohlídek abyste nebyl překvapen když vám v Peugeotu nebo v Kie naučtujou za garančku takovou pálku že se budete divit.Zkušenosti mých spolupracovníku a známých! A opravdu se projeďte ve více vozech nejlépe na víkend a potom se rozhodněte auto se projeví více a uvidíte co vám bude sedět (žádne auto není dokonalé ani Golf)záleží na preverencích ja sám projel cca.- 5 automobilek než jsem vybral Toyotu.

    Vzhledem k tomu že to není turbo nezabírá v 1500 otáčkách ,ale od 3500 je to jiné kafe . není to pro toho kdo nemíní jezdit v otáčkách a čeká že to auto udělá za něj to prostě nelze chtít s 1800m otáček u atmosferystřelu ,ale zkuste ho udržet v otáčkách a je to jiné kafe. Nebo volte turbo a neustále na něj myslete jelikož po svižne jízdě musite než zastavíte zvolnit aby jste ho nezničili to je opravdu pohodlné a na kratší trasy vůbec není vhodné.

    Nejlepší ceny a úvěry má Renaultu zaleží na vaši důvěře v tuto značku. Můžu říct já stím to problém nemám. Peugeot má zajimavou cenu a výbavu u Sportive,také není špatné auto, super pěkné bude citroen C4 nová, Ohledně ceny, výbavy, motoru bych volil T. Auris 1.6 za hotové a s úvěrem/leasingem Renault Megane.

    pes

    Nejlepší jsou pak dotčení majitelé kritizovaných vozů, co si tady vylejvají srdce. 🙂 Yaris je aspoň podle mě jediná Toyota, která docela dává smysl, protože je to malý, mrštný a docela dobrý. Z Aurisu se mi dělalo zle, nejhorší moderní auto, co jsem kdy řídil.

    traktorista

    to jsou mi nazory. Sezenu i30 za 219 kKc a nez projezdim 130 kKc s petistupnem tak odvezu tolik lidi a kramu ze auto uz bude zraly na odchod z baraku. A to mi navic auto i neco rekne a ne jak unyly auris, kde jsem si pri predvadecce pripadal jak na navsteve. To uz se muzu rovnou nechat vozit

    Roman

    Pochybuju, že jste Auris skutečně řídil, protože takový blábol byste jinak nemohl napsat. Aurise mám přes rok, mám 1,6 a i když netvrdím, že je to nejlepší auto na světě, tak naprosto splňuje to, co od něj očekávám. Nechápu, že ve většině testů (a i v tomto, samozřejmě) redaktoři řeší (obecně, u všech aut všech kategorií), jestli auto sedí jak přibytý pokud projíždím zatáčkou 200 km/h, jestli se mi do kufru vejde minimálně 248.000 litrů nákladu nebo alespoň 26 metrový latě,…. Sakra, pokud chci závoďák, se kterým můžu řezat zatáčky, tak si koupím M3 a ne Aurise, Fabii, C4,Ceeda,….. pokud potřebuju vozit náklad, tak si koupím dodávku nebo náklaďák. Je to pořád dokola. Každopádně tak jako tak, tento test je tendenční a je z něho cítit, že bylo přímo úkolem Aurise pošpinit na všech frontách. Škoda. To auto opravdu není vůbec špatný.

    To bych chtěl vydět kde seženeš I30 z klimou atd, za 219 000,- Možná ,tak v cizině ,ale u nás? Zkus si ji nakonfigurovat včetně Airbagu?CD , KLimy atd. A uvidíš kde s cenou zkončíš ty kecale.Kdo je trochu chytrý podívá se na ofic ceník včetně slev.Slevy na leasing bych nepočítal protože je stejně zaplatíš a porovná potom již není cenový rozdíl.

    Cena s manualní klimou Hyundae I30 V 1.6 je 310 000,- ,tak nevým kde k tomu chodíš.A za vámi uvaděných 350 000,- je u Toyoty automat. Klima atd.
    Jenom tady výříte vodu a v životě jste podle těch blbosti neseděl ani v jednom. Tím neříkám že je I30 ščpatná ,ale to co tu kecáš jsou nesmysly.

    ap

    Máme v současnosti doma Focus II 1,6 Ti-VCT kombi a současně zde testovaný Auris. Auris působí celkově klidnějším dojmem, přestože motor bude zřejmě hodně výkonný a rád se točí (moc jsem zatím nezkoušel, najeto 1400km), auto vybízí spíš k jízdě na pohodu. Proti Focusu je motor výrazně kultivovanější, stejně tak řazení, které sice není tak rychlé jako ve Fordu, ale naprosto precizní. A mám-li hodnotit tolik oblíbený \“test zvuku zavíraných dveří\“, tak zde vítězí toyota na plné čáře. Plechový zvuk se prostě nekoná, rozhodně ne ve srovnání s Focusem nebo Golfem a tuhost karoserie je příkladná. Focus proti Toyotě zase padne líp ruky a působí, že chce už od začátku naplno využít všech svých 85 kW. A na závěr ještě poznámka daná zkušeností se servisy Toyoty, Fordu, VW a Škody: Ford a produkty VW Group se sice o trošku líp řídí, ale Toyotu je jednoznačně příjemnější vlastnit.

    Plně s tímto souhlasím jelikož se všude zbytečně podsouvájí jizdní vlastnosti na hranici ,ale kde při povolených rychl.- 50,90,130 a v těchto rychlostech nemáte problém v žádnem autě.Jde jen o pohodlí,jednoduchost ovládání a co nejmenší poruchovost a starosti s autem.Potom to tak vypadá každý si koupí auto s perfektním podvozkem a zkouší kde je hranice a zkončí v příkopě a to je hrůza když ho předjedeš to tě nahání potom celou cestu proto že má ,, nejleopší auto\“

    Je to tak jak pán níže píše a to s těmi dveřmi je i u Yarise patrné – zavírání dveří je prostě luxus (až na 5dveře). A jízda- auto plně pod kontrolou,cestování bez stresu (i rychlé),I přes krátké sedáky a nevyrázné boční vedení cestování na delší vzdálenosti bez únavy. Originál/seriové CD hraje překvapivě dobře a bez problému (což taky není zvykem)a jinak motor/auto mě prostě baví proto nechápu že někdo tvrdí opak ,ale je to asi o preferencích.Jak moje žena tvrdí ,,je to malý ďáblík a sám chce jezdit rychle\“ Cesta na dovolenou – místy až tachometrových 185km/h a auto v klidu – plně naloženo ve 3 lidech a spotřeba v průměru – 6,8. Samozřejmě nepíšu o Aurisu ,ale překvapivě o Yarisu o kterém testy tvrdí vesměs to samé.Proto nevidím smyslnost u nizko nákladových aut použít turbo je to jen úspora na vývoji ,ale zákazník ji nepozná.Turbo dálší ,,poruchové heblo\“ v autě plně nevhodné na jizdy po městě atd.

    Jak jsem psal aby to nevypadalo že je to žrout obsah 1.3 plně naložené auto,3dospělí,klima pořád puštěná i CD atd. a hlavně plně využitelné max. zatížení vozu zrychlení / max. rychlost. Což je skvělá spotřeba. Normální provoz – spotřeba – 5,0 – 5,8 což při mém stylu je taky super a jde to i bez TD.

    lamal

    aj ked niesom priaznivcom aurisu, je to spinavost tento test od redakcie…auris doplatil na nekomunikativne a pre autora nezaujimave riadenie…ked ujde motor, podvozok, brzdy ale riadenie je tupe a tym padom po ceste nejdete ale sa na nej vyskytnete to je smiesne..ja dam tiez na co najlepsie jazdne vlastnosti, no som si vedomi, ze to nieje podstatna vec na aute a hlavne NIE PRE KAZDEHO. Tymto padom davate subjektivne preferencie do popredia a manipulujete z vysledkom ci chtiac alebo nechctiac auto co ma zle riadenie nestoji za nic.

    chyba auris je bezpecne spolahlive auto ma spickovy motor ziadna 1,6ka sa mu nevyrovna ani v zrychleni – realne 0-100 za 9s, podvozok je OK len riadenie horsie…aj to je subjektivne ceed toho v riadeni tiez vela neponuka

    celkovo si to auris nezasluzi aby bol zhodeni len kvoli riadeniu, hodnotenie auta nieje objektivne je vacsina takych ludi ktorym ide o uplne ine veci ako o cit v riadeni a to auris splna asi lepsie nez vacsina a to je to hlavne.. napriek mojim sport preferenciam pri jazdnom prejave aut som tymto testom zklamany… zaujaty test

    Vojt

    Nesouhlasím s kritikou recenze – nebo alespoň nesouhlasím s jednostranností kritiky. Ano, recenze je naprosto tendenční, ale to není v nepořádku. Jen se jedná o recenzi člověka, který je zblázněný do jízdních vlastností, limitů, citlivosti řízení.. Na tom není nic špatného, dokonce ani to, že většina lidí přímo takhle neuvažuje (ikdyž to třeba do rozhodování o autě vstupuje). Sice by byla recenzentem velmi omezeně podobnými kriterii hodnocena Kia Picanto, ale stále lepší než jen slyšet jak je to auto vlastně dobré (jako vlastně všechny.. 🙂

    Tomas H.

    Vážený pane Žáku, to co jste předvedl je ubohost. Jak je vidět, myslí si to naprostá většina lidí co z Aurisem přišlo do kontaktu. Z mého pohledu má Auris jízdní vlastnosti poměrně slušné (auto Vás nenutí neustále korigovat směr jízdy na našich příšerných cestách), doplněné špičkovým japonským motorem. Design interiéru je ze zkušenosti vnímám velmi pozitivně, stejně tak vyšší posaz, pohodlné nastupování a přehled kolem vozu. To jsou atributy, které samozřejmě nevyhoví všem, ale to také velmi pravděpodobně není cílem Toyoty.

    Pokud bych měl po 2-leté zkušenosti a 80 tis. něco vytknout, tak by to bylo: větší náchylnost na boční vítr, tvrdé plasty, které jsou náchylnější k poškrabání, rezonující tepelný hliníkový kryt výfuku (řeší v garanci) a absence malé schránky v dosahu řidiče (pro klíče či mince).

    Jinak to auto je velmi povedené a rozhodně ho doporučuji vyzkoušet. Vámi vnímané zápory (řízení a klid při jízdě) mohou naopak velmi pozitivně oslovit určitou skupinu lidí, která naopak nepreferuje koncernová auta. Nakonec si neodpustím jeden odkaz: http://www.autoweb.cz/toyota-auris-d-4d/

    Věřím, že redakce příště takový tendenční článek včas utne. Pěkný den všem.

    Andrew

    Jako bývalý vlastník Yarise snad také mohu přihodit názor do diskuse 🙂

    Měl jsem svého Yardu rád, s těžkým srdcem jsem ho dával pryč. Bylo to auto, do kterého se deset let lil jen olej a benzín a bez problémů funguje dodnes. Na druhou stranu, když jsem se rozhodoval, které auto si koupím místo něj, věděl jsem jistě, že Toyota to nebude. Ta stará Toyota měla skvělý litrový motor (tehdy ještě čtyř-válec), místo řadící páky kotvu od parníku a chyběl ji nejen posilovač řízení (což se mi líbilo), ale i ABS. Podvozek sice stál za bačkoru, ale motor byl nadčasový skvost. Po setkání s Aurisem jsem zjistil, že to špatné zůstalo a to dobré se vytratilo. Z rozjařeného dítka (Yaris m.r. 2k) jsem stál rázem před důchodcem (současný Auris před faceliftem). Navíc předraženým (ještě před touhle akční slevou). Bohužel, tohle auto ve mě nevzbuzuje ani špetku emocí a za takové auto já tolik peněz nedám. Zejména když konkurence nabízela dynamičtejší, pohlednější, lépe vybavené a levnější alternativy. Toyota byla hodně mimo. Teprve s touhle slevou téměř 100k je to konečně konkurenceschopné auto. Pro někoho, kdo jezdí jen z donucení, to tak může být rozumná koupě.

    Honza

    Nemám zkušenosti zrovna s Aurisem, ale při srovnávání jiných aut mohu říci, že i při běžném převážení lidí mám nad autem rád kontrolu a jistotu, že se s ním trefím do zatáčky.

    Honza

    Četli jste někdy něco o aktivní bezpečnosti?

    Třeba vás ti ve Focusech, Golfech a BMW nahánějí proto, že jim to opravdu líp jede a sedí v zatáčkách. Ale vy jim to pak ukážete na rovince, aby opravdu nemohli předjet – a nejlépe na omezené rychlosti.

    Honza

    S příspěvky pana Žáka ne vždy souhlasím, ale kdybyste si zkusil sednout do BMW nebo Fordu (u VW bych na to ruku do ohně nedal) a pak přesedl zpět do Toyoty, možná byste i vy poznal ten rozdíl. A ani bystem nemusel jet na hranici možností.

    nonames

    Ahoj, tady jsem našel parádní uživatelský CZ test na Toyota Auris 2010 http://moje.auto.cz/Tosa-Inu/toyota-auris-1.html

    Na Toyotu som zanevrel potom co totalne zmrvili nastupcu Coroly. Corola bola auto ktore ked malo najazdene 150 000km tak na nej bol meneny akurat tak olej a olejove a vzduchove filtre. Nic tam nevrzgalo vsetko fungovalo ako ma. A to bolo sluzobne auto. Idem kupovat auto pre seba, vsak vyskusam Auris. Chyba lavky kam sa podela kvalita Toyoty? Novy Auris vrzal a buchal ako 10rocna firemna Fabia. Motor mal vtedy tusim najmensi vykon z dostupnych aut. To hovorim o prvej generacii Aurisu, ale ten ma vyliecil z toho aby som o Toyote niekedy uvazoval.

    Treba skusit Golf nie so zakladnou vybavou kde je \“sportovy\“ podvozok. Od strednej vysie je podvozok komfortny ktory je uplne genialny. Mam osobne 1,4TSI ten s kompresorom a neviem o akej hlucnosti hovoris. Ano ked clovek toci nad 3500ot tak motor ma vynikajuci zvuk, podla mna az moc utlmeny. A pri normalnej jazde motor clovek nepocuje. Podla tohoto prispevku by som povedal ze v Golfe ste vobec nejazdili.

    Kazdy koho som v aute prvy krat previezol bol prekvapeny jeho tichostou. Ktora sa vyrovnava autam o triedu vysie.

    Kazdy koho som v aute prvy krat previezol bol prekvapeny jeho tichostou. Ktora sa vyrovnava autam o triedu vysie.

    dnpa

    Ano, to je možné, ale já si myslím, že tady ani nejde primárně o to, jak dobré auto ten Auris je. Řada tvrzení z článku může být pravdivá. Co je však zoufalé až ubohé, je styl, jakým pan ing. Žák píše, a absolutní neschopnost objektivního přístupu. Do ovšem s novinářskou prací nemá nic společného, takovýto článek patří tak možná do diskuzního fóra omezených pseudozávodníků. Jako žurnalist tak pan Žák naprosto pohořel a dělá svému webu skutečně ostudu. A to ještě, jestli se nepletu, šéfredaktorem. No, na světě se dějí různé těžko pochopitelné věci…

    Pepča

    Nechápu recenzi tohoto vozu… Podotýkám že jsem jej nikdy neřídil… Do přečtení této recenze jsem si jej dokonce i chtěl koupit… Výroky jako: Po omlazovací proceduře, které se dotkla designu exteriéru i interiéru, vypadá Toyota Auris docela dobře, minimálně aspoň snesitelně. Co se týče designu myslel jsem si že je to čistě individuální dojem každého jednotlivce tak proč vůz zbytečně hanit? Hned na úvod recenze… Takových vět je v článku více. Když jsem si jí prolezl v autosalonu zdál se mi interiér i exteriér na dobré úrovni… Měl jsem z toho stejný pocit jako z firemní II Oktávky odmyslím-li si rozměry… Je toto auto opravdu tak špatné a motor bez svižné odezvy??? Proč všude čtu že technologie Valvematic zvyšuje svižnost a snižuje spotřebu??? Podle téhle recenze mi všechny dosavadní zdroje asi lžou 🙂

    Zdenek

    Ahoj, mám Aurise dva roky. Jezdil jsem služebním Subaru, Fordem Mondeo a focusem, fabii, Kia Ceed a Mitsubishi Lancer.
    Toyota je prostě auto pro lidi, kteří uvažují zcela racionálně. Nehoní se za emocemi, nepotřebují aby jim každý to auto okukoval, ale chtějí mít naprostou důvěru v to auto. Auto jsem si koupil pro jeho naprostou spolehlivost a výborný motor. Měl jsem tu čest řídit spoustu aut a například Ford má rozhodně lepší podvozek, Lancer je dravější. Ale Toyota? Nikdy nemám strach z toho, zda mě doveze tak kam potřebuju. To auto se téměř nekrade, vandalové si ho téměř nevšimnou a na dálnici musíte narazit na o hodně výkonnější auto, abyste byli brzdou provozu. Je to dobrý vůz!

    Osobne nechapu co porad mate s tim Fordem. Kdyz jsem se rozhodoval ktere auto koupim, byl focus jednim z Vaznych kandidatu. Po tom co jsem se s nim projel musim jenom konstatovat ze je to auto o 5 let starsi nez auris. A presne podle toho to vypadalo. Muzu zacit u kultivovanosti motoru a razeni (to me obvzlast neprijemne prekvapilo, najit trojku byl docela nadlidsky ukol). Motor focusu 1.6 nebudu s tim z aurisu ani srovnavat. A spoustou lidi kritizovany interier aurisu? Opravdu nevim v jakem focusu jste sedeli, ale ja tam zadne mekcene plasty nevidel, naopak stribrne lemovani budiku na me pusobilo docela lacine. Prostor na nohy proti aurisu opet horsi (mam 193 cm). Proste a jednoduse auris neni rozhodne nejlepsi auto na svete, ale facelift 2010 1.6 luna, je za cenu 359 000 opravdu hoooodne dobra volba. Rozhodne koupe nelituji a nemenil bych.

    Autor: dnpa
    Datum:19.11 2010, 15:07
    Nadpis:Re: Re: Zcela neobjektivní test
    Ano, to je možné, ale já si myslím, že tady ani nejde primárně o to, jak dobré auto ten Auris je. Řada tvrzení z článku může být pravdivá. Co je však zoufalé až ubohé, je styl, jakým pan ing. Žák píše, a absolutní neschopnost objektivního přístupu. Do ovšem s novinářskou prací nemá nic společného, takovýto článek patří tak možná do diskuzního fóra omezených pseudozávodníků. Jako žurnalist tak pan Žák naprosto pohořel a dělá svému webu skutečně ostudu. A to ještě, jestli se nepletu, šéfredaktorem. No, na světě se dějí různé těžko pochopitelné věci…

    Autor:
    Datum:06.02 2011, 21:48
    Nadpis:Re: Re: Zcela neobjektivní test
    Osobne nechapu co porad mate s tim Fordem. Kdyz jsem se rozhodoval ktere auto koupim, byl focus jednim z Vaznych kandidatu. Po tom co jsem se s nim projel musim jenom konstatovat ze je to auto o 5 let starsi nez auris. A presne podle toho to vypadalo. Muzu zacit u kultivovanosti motoru a razeni (to me obvzlast neprijemne prekvapilo, najit trojku byl docela nadlidsky ukol). Motor focusu 1.6 nebudu s tim z aurisu ani srovnavat. A spoustou lidi kritizovany interier aurisu? Opravdu nevim v jakem focusu jste sedeli, ale ja tam zadne mekcene plasty nevidel, naopak stribrne lemovani budiku na me pusobilo docela lacine. Prostor na nohy proti aurisu opet horsi (mam 193 cm). Proste a jednoduse auris neni rozhodne nejlepsi auto na svete, ale facelift 2010 1.6 luna, je za cenu 359 000 opravdu hoooodne dobra volba. Rozhodne koupe nelituji a nemenil bych.

    M.K

    Opravte ve svém článku, výše uvedené rozměry. Dík

    janík

    Opravte parametry šířku/176/ a rozvor /260/…

    Evžen

    autora bud niekto podmastil, alebo mu nejaky japonec šmýka starú…

    NEOBJEKTIVNE, grc

    Herzinger

    Dobrý den, jsem zhnusen touto recenzí a to doslova.
    Řídil jsem spoustu automobilů a mám najeto přes 550 000km. Nejlepším zážitkem v řízení z kategorie rodinných vozů je pro mě dosud řízení Nissana Primery 2.0 sport z roku 2000. Svezl jsem se samozřejmě i Oktávkami a Passatem, Golfem i Focusem a Mondeem. Když takováto auta s výbornými podvozky srovnám právě s Aurisem, nic mi na něm popravdě nevadí. Je pro mě jízdně docela zábavný, motor má skvělý zátah a malou spotřebu a zvuk krásně jadrný. Brzdy s postupným účinkem se dají skvěle dávkovat a posezení za volantem mi doslova sedlo. Možná nedosahuje 100% úrovně podvozku Focuse a Golfa, ale stejně si jdu koupit Aurise. Vím totiž, že jeho motor, převodovka, spojka, brzdy a turbodmychadlo mě nenechají nikdy ve štychu. Turbo se nepokazí, protože tam samozřejmě žádné není. Nechápu \“koncernisty\“, když vychvalují turbomotory od VW, které se tolik s prominutím sypou. Vím o čem mluvím…jezdím s tím hnusem služebně. Ta auta jsou více v servisu než na cestě!!! Když nezlobí turbo, nebo řetěz, tak vypustí elektronika, nebo odejde něco na podvozku. Měl jsem již 2x Corollu, 1x Yaris a 2x Avensis a nikdy jsem neměl žádné potíže.
    o Fordu, VW, Škodě, Fiatu, Peugeotu a jiných, které jsem řídil, se toto říci nedá.
    To, jak se v různých diskuzích pořád propírá dostupnost výkonu u atmosferických motorů až ve vysokých otáčkách, to je přece základní vlastnost atmosferických motorů a že Toyota dosud masově nenabízí Turbomotory, to je jen dobře. Aspoň je kde si koupit spolehlivé auto. Nemám totiž na to, vyhazovat každé 4 roky 400 000 za nové.

    P.S. Koncernisté, buďte k sobě prosím upřímní a uvědomte si, že nové turbo každých 100 000 km není normální vlastnost spolehlivého auta!!!

    P.s. podívehte se někdy na spolehlivost automobilů TUV – viz odkaz: http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-automobilu/default.asp?SEO=&YYYY=2012&IDC=1&a_test_submit=Zobraz

    Myslím, že je veřejným tajemstvím, že Volkswagen a potažmo Škodovka uplácí Žáky a další pisálky, aby vychvalovali jejich piksly, které vypadají jak houskové knedlíky. A ta příšerná nezajímavost uvnitř, vždyť už desítky let nepřišli s kloudným nápadem !

    vod5ka

    Jezdím Aurisem 1,6 čtvrt roku. Pan Žák píše snad ze všech článků co jsem četl proti Aurisu nejtendenčněji. Přesto musím s řadou jeho tvrzení(alespoň těch o pocitu z řízení) souhlsit. Hlavní rozdíl je ovšem v tom, že já jsem z toho, z čeho je p. Žák znechucen naopak nadšen. Najeto mám(Aurisem) něco přes 9000, jinak asi 700tis km. Mojí vinou jsem boural jednou před 15 lety, na ujetém sněhu jsem ve vánici sklouzl asi metr do protisměru a nabral traktor, přičemž jsem rozbil přední světlo.z cizího zavinění jsem boural ještě jednou(já z hlavní zastavil, ale paní z vedlejší zleva mi nastřelila předek) jinak jsem se dokázal bouračkám vyhnout. Asi pochopíte, že nejezdím pro zážitek a z Aurisu mám opravdu spolehlivého sluhy, který poslouchá co chci, neprudí mne zbytečnou zpětnou vazbou, dojede kam potřebuji a nijak mne neotravuje nutností investovat do přesunu z A do B nějaké emoce, na druhou stranu když ho vytočím kolem 4tis je vcelku živý…

    Karel

    Takový hodně pozdní komentář… žena ji má a mění jen olej a olej a olej. A já měl novou Oktávku (2013) se sedmistupňovou DSG a měnil jsem mechatroniku, a mechatroniku a spojky a zase spojky a ted měním pitomou Octavii za CVT Corrollu. Ano, Škodovka je dravější a dynamičtější, ale poté, co se mi dostaly do rukou čísla o poruchovosti DSG převodovek, chci mít klid a nehodlám každý rok řešit náhradní auta, dohadování, zda uznají reklamaci a tak dál. Jdu do auta, ktere je možná nudné, ale nebude se sr… každých 40k kilometrů.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist