Nissan GT-R předčasně odhalen – na titulce časopisu!
13 fotografiíAutosalon Tokio
Prosincové číslo amerického magazínu Motor Trend se dostalo ven dříve, než mělo. A hádejte, co má na první straně?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
13 fotografiíAutosalon Tokio
Prosincové číslo amerického magazínu Motor Trend se dostalo ven dříve, než mělo. A hádejte, co má na první straně?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nadhera…..turbo nebo skyline?..u me jasne vitezi skyline…..:) trocha chlubeni….ridil jsem starsi mode r34….a pred par tydny porsche…….u me neni pochyb co bych bral hned:)
moje volba,kdybych uvažoval,by jasně zněla NISSAA GT-R.a ten interiér se k takovému typu vozu hodí
omlouvám se za překlep(NISSAN GT-R)
za 7:30 Nurburgring paráda:)
Že by se král silnic vrátíl?
jojo…taky jsem slysel…..takovej malej zabijak….vseho.)
u me taky….:) kdyz jsem mel pod kapotou 500koniku v r34…..tak…to se neda popsat…zazitek na porad.))) mnam
Me se teda nelibi interier ani exterier, ale to sou detaily
A ten interiér si mi moc líbý 🙂 podle mě se jim ta kára moc povedla:)
Sorry, ale neverim. U clanku se Skylinem je pokazde obrovsky vyskyt pubertalnich vykriku. Jinak, vnitrek kazi otresne vydechy ventilace a seskupeni (nebo spise shluk) ukazatelu na pristrojovce je taktez nevzhledny. Zevnejsek chvalim, je videt, ze se Nissan rozhodne nebal poradnych sci-fi tvaru. Ale uz v tom, krom zadnich svetel, nejak nevidim predchozi Skyliny.
Puvodne sem chtel napsat o srovnani GT-R a Porsche GT2 997 ALE! Shrnme si to:
0-100km/h 0-400m Vmax
GT-R (R35) 3.5 s 11.7 s 310.6 km/h
997 GT2 3.6 s unknown 328.3 km/h
993 GT2 3.7 s unknown 300.0 km/h
996 GT2 3.9 s 12.0 s 315.0 km/h
(Pozn. předchozí údaje jsou naprosto nepodstatné, ale ukazují na neuvěřitelné výkony staré 993 GT2, která byla nahrazena "pomalejší" 996 a až nyní se Porschi s 997 dokázalo vyrovnat původnímu widowmakeru)