tohle-chceme-do-fordu-mondeo-v6-35-ecoboost.jpg

Tohle chceme do Fordu Mondeo: V6 3.5 EcoBoost

Ford

Americký Ford se rozhodl provést radikální změnu a sází na přeplňování turbem. Co na to zákazníci?

Diskuze

9 komentářů

    Lacospeed

    Suhlas, chceme to v Mondeu a k tomu pridat pohon vsetkych kolies. Ziadny haldex, ale s podctivym stredovym diferencialom a samosvorom vzadu. Bude trochu tazke na predok, ale agresivnejsia geometria to poriesi, rovnako ako u Focusu RS 🙂 Skoda, ze u Mondea s od ST220 k nicomu neodhodlali. Ked existuje Passat R36 ci Insignia OPC, preco by nemohlo aj ST370? 😉

    JonnnnY

    no som velmi zvedavy, ci sa to v US uchyti.

    realita nieje taka krasna ako na press release papiere. pravdepodobne bude nutne tankovat drazsi benzin, spotreba pri velkom nalozeni tiez nebude moc slavna, cena dielov motoru, zivotnost…
    to su v amerike pomerne podstatne veci a vyrovnat sa v tom pomerne jednoduchym americkym V8 bude dost problem.

    Fakta

    \“pravdepodobne bude nutne tankovat drazsi benzin…

    Ne, to neni nutne u EcoBoostu! Pletes si to TSi.

    Pokud jde o ostatni fakta, dily atd.. to vse Ford davno dukladne testoval, taky mu to nejaky cas trvalo. Ford neprodava horke motory jako VW.

    \“vyrovnat sa v tom pomerne jednoduchym americkym V8 bude dost problem… nebude, uz se tak stalo a rika se tomu pokrok.

    \“Ne, to neni nutne u EcoBoostu! Pletes si to TSi.\“

    No ty taky žvatláš blbosti. TSI už dávno nepotřebuje natural 98 a výš. Ano, do prvních motorů TSI se dávala 98.

    Co se kvality týče, nedával bych zrovna Ford výš než VW. Mám osobní zkušenosti s Modeem i Superbem. Rozhodně opravy jsou levnější a méně časté u Superba. Ale podvozek u Superba s porovnáním s Mondeem je asi 100 let za opicema. Není špatný, ale Mondeo je prostě o pořádný kus vpředu.

    sir

    Tenhle motor se tam prodava uz rok…je v nabidce v Taurusu, dokonce srovnavacky s A6 a osmivalcem a pote i s Lexusem jsou k videni uz hooodne dlouho.
    Jen koukejme…tady za objevili ameriku a to doslova! 😀
    Jinak , kdyby vzali podvozek z TAurusu, kde je pohoN zadnich kol, s pripojitelnym predkem…a dali poladit Evropskemu fordu…to bybyl narez….treba to prijde v pristi generaci:o)

    Byjec

    Tak frajeři, mrkněte na tohle a dobře poslouchejte _ http://www.6versus8.com/showdown/intro/index.html

    sir

    Jen by mě zajímalo, kdyby ten test udělali na okruhu, který není v takové nadmořské výšce…protože všechny krom Lincolnu jsou atmosféry…a těm v takové výšce dochází \“dech\“ :o) oproti turbo motoru. Jinak jsem fanda Fordu tak že i Ecoboostu 😉 ale zas by měli porovnávat v rozumných podmínkách, ale to by asi MKS nevyhrál

    JonnnnY

    takze k tym \“faktom\“ 🙂
    v usa sa predava 89 a myslim ze aj 85 (ci 87) oktanovy benzin. v usa sa hodnoti benzin inou metodikou nez u nas, ale stale to je okolo 89 az 92 \“nasich\“ oktanov.
    a na to tie auta jazdia. nikto tu nehovori o 98okt fsi. ja hovorim o 91oktanoch a v8 s komp pomerom 9.5:1
    rovnako jedna z uplne zakladnych \“pouciek\“ je, ze preplnany motor potrebuje benzin s vyssim oktanovym cislom. nie nutne, ale potom trpi vykon aj spotreba.

    testovat moze kto chce co chce, proste principialne je nizkokompresny ohv v8 s nizkym litrovym vykonom jeden z najspolahlivejsich motorov, a preplnana, dohc v6 boh vie ci nie s priamim vstrekom bude komplikovanejsia, drazsia, narocnejsia a poruchovejsia

    o tom skuste porozpravat majitelom dieslov, co menia vstrekovace, dvojhmoty a turba za desiatky tisic. o tom pokroku a nezmenenej spolahlivosti 🙂

    JonnnnY

    presne jak hovoris. preplnanie a vyhodnejsia krivka krutiaceho momentu ma prave v podobnych pripadoch velku vyhodu.

    v europe vyhrava vsetko koncern, v britanii land rover ci jaguar, a v US zas usiju test pre lincolna. uplne bezna novinarska prax a nic prekvapive 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist