Testujeme zimní pneumatiky Goodyear UltraGrip 9: První seznámení

8 fotografiíreportáž

S přicházející zimou zahajujeme test nových zimních pneumatik, jde o devátou generaci známé modelové řady a testovat budeme na německém voze střední třídy.

Diskuze

4 komentáře

    Wifi

    Testy pneu jsou sice fajn, ale bylo by mnohem praktičtější testovat zimní v září a letní nejpozději v březnu, protože málokdo kupuje pneu v půlce zimy……..

    Takže většině lidem, co nejsou nepořádní a zimní nejdou kupovat s první kalamitou, nezbývá se než držet loňských testů a věřit, že co loni obstálo, nebude letos pod jiným modelem šmejd

    Jirka, TestPneumatik.eu

    Tak to jsem zvědavý jak to dopadne, škoda že nemáte druhou sadu pro srovnání, přímé porovnání s Conti TS850 by se mi hodně líbilo, protože si myslím, že se jedná o její přímou a možná i největší konkurenci. V letošních testech skončila vždy v těsném závěsu za Conti a osobně se mi hodně líbí, bohužel dělají pouze celkem malé rozměry, tudíž musím počkat na UG9 Performance, které pravděpodobně přijdou příští rok.

    TED

    muzete mi rict, jak se testuji pneumatiky bez primeho srovnani? Jake zavery mame asi tak ocekavat? byly vyborne na snehu i ledu v brecce byly taky super???
    nebo jste takovi machri, ze jste si zcela zapamatovali chovani pneumatik konkurencnich???
    proste jste je dostali zadarmo a musite se nejak odvdecit.
    A ctenar to ma zkonzumovat a na nic se neptat.
    Novinarska etika, jak kdyz svihne.

    P

    I kdybyste „zjistili“, ze ty pneumatiky maji nadpozemske schopnosti, tak si od GY uz nic nekoupim. Po vybornych zkusenostech s UG7+ jsem na druhe auto predloni koupil UG8 a to je proste katastrofa. Zatacky, ktere na letnich pneu daji projet 100kmh, musim s timhle shitem jet pod 60. Ta prava sranda ale teprve nastane, kdyz naprsi a je treba 5°C nad nulou, najezdy na dalnici je treba jet se secvaknutym sveracem pod 50kmh, jinak vsechny 4 kola pomalu ujizdi do strany. Z takoveho chovani plyne dalsi vec a to, ze po ujeti 2000km je vzorek evidentne zedrany.

    Kdyz to spatne drzi, bude to alespon tiche, rekli byste si. Omyl. Jakmile se jede po hladke silnici (dalnice z panelu, zaplatovana cesta), tak se zacnou od kol linout neprijemne tony jak pneumatika pleska o podklad. Vysledek je, ze po 15 min cesty po dalnici mate chut vyskocit za jizdy a zacit hlavou mlatit o prvni betonovy sloup. A tohle neni zalezitost vysokych rychlosti, ozyva se to uz od nejakych 70kmh.

    Pneumatiky nejsou samozrejme uplne nejhorsi ve vsem, co se tyka zaberu, brzdeni a odolnosti proti aquaplaningu, tak to neni tak tragicke, jizda na snehu je taky prumer, v zadnem pripade to ale nevyvazi problemy popsane vyse. Do popisu pneu si muze vyrobce napsat vybornou stabilitu, auto obute do techto pneu opravdu nic nerozhodi…protoze na nic dokaze jet jenom rovne. Nebyt to auto, ktere v zime zase tolik nepouzivam, zahodil bych je.

    Tak snad se pri testu nezabijete.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist