Test Škoda Favorit 136 L: Padesát odstínů hnědé
76 fotografiíŠkoda Favorit
Škodovky ze socialismu se aktuálně těší nové vlně obliby a ty málo jeté o to víc. Dostali jsme možnost projet Favorita s nájezdem pouhých 32 000 km! Ne, to není žádný apríl.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
76 fotografiíŠkoda Favorit
Škodovky ze socialismu se aktuálně těší nové vlně obliby a ty málo jeté o to víc. Dostali jsme možnost projet Favorita s nájezdem pouhých 32 000 km! Ne, to není žádný apríl.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Chování na silnici 2?? Nic neřeže zatáčky líp jak Fávo. Ale je mi jasný, že když si za to sedne šofér co neumí řídit a je zvyklej na milión pomocníků, tak to ani nepozná.. hold dneska auta recenzuje už fakt kde kdo 🙁
Trotl který nic neví a hraje si rádoby na experta a ještě do toho tahá politiku.Tak to dnes bohužel je.
Mám 136 L Favorita rok 1988 a jezdím s ním přes léto moc rád. Nejezdí hrozně, na silnici je to pořád příjemné auto.
Favorit bylo nepovedené auto,havně první verze s karburátorem,velká spotřeba benzínu,koroze prahů a zadních lemů přišla příliš brzy,automatický sytič na karbecu furt blbnul(předěláno na lanko),při zátěži Favorit brzo vařil(nutná výměna těsnění pod hlavou).No,moc spokojenosti s Favoritem nebylo.Po přesednutí do Suzuki Swift jsme opravdu jenom čuměli.Ačkoliv měl Swiftík ještě o 5 let víc než Favorit tak jezdil stále za 5 L/100,díky zadní nápravě s listovým odpružením zvládal komfortně i špatné cesty(kde Favorit byl jen kostitřas),a hlavně na Suzuki nebyly žádné poruchy.Prostě jen jezdit a měnit olej a brzdy.Dokonce i motor byl zkonstruován tak,že po přeskočení nebo prasknutí řemenu se motor nepotkal.Jen se dal nový řemen a jezdilo se dál.Tuto výhodu měl jen motor 1.0 a u 1.3 už hrozila destrukce motoru.
Nejhorší redaktor kterého lze na webech pozorovat. Měl by změnit zaměstnání, potřebujeme zedníky, mechaniky a svářeče. Proč se zde jedná o systémem zdegenerovanou osobu nehodnou vykonávat funkci seriozního redaktora? Neodpustil si politické dehonestující vložky do svého vyprávění. A nejhorší na tom je skutečnost že si toho skoro žádný jiný komentátor nevšimnul.
Míchat politiku do aut je trochu moc, tenhle hloupý redaktůrek by měl změnit profesi. Favoritem jsem jezdil a nebyl vůbec špatným autem. Dnes jsou lidé rozmazlení kdejakými hloupostmi, které z vás dělají pouze obsluhu auta, ne řidiče.
A proč se pohoršujete, že autor zabrousil do socialismu? A kdo zničil čs. automotiv? Přece rudá lůza, v roce 1938 v Československu bylo šest automobilek, které vyráběly sériové řady a množství dílen, které vyráběly exkluzivní kusovou výrobu. Po bolševickém řádění, zde zůstalo zastaralé fáčko a papalášská Tatra 603. Stačí se podívat jen na prognózu francouzské banky, která vlastnila plzeňskou Škodu a koupila Laurina a pochopíte, že jsme po 48 skončili v auto. pravěku.
Prima auto. Jen jsem měnil olej a tankoval. Krása, kterou dnes vidíme jen zřídka. Jistě, nelze srovnávat nesrovnatelné, že? Ale to by nebyly „body“ u chlebodárce. Tak to je.