Test pneumatik Michelin: Na polygonu
13 fotografiíreportáž
S pneumatikami Michelin už jsme v právoplatném vztahu přibližně měsíc. Co se změnilo? To prozradí třetí díl našeho testování. Vydali jsme se na polygon.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
13 fotografiíreportáž
S pneumatikami Michelin už jsme v právoplatném vztahu přibližně měsíc. Co se změnilo? To prozradí třetí díl našeho testování. Vydali jsme se na polygon.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tohle už zavání přílišně reklamním sdělením. Mám autoweb rád, ale tohle mu docela ubližuje, si myslím.
Ještě řeknu svůj názor na Michelinky:mívali jsme je pár sezón (sice poslední zkušenosti jsou cca 2 roky staré), ale výsledek oproti ostatním gumám byl takový, že Michelinky byly komfortnější, než ostatní pneu (myslím tím měkčí) a zároveň hučivější…jejich poddajnost bočnic udělala ze všech aut francouzský vůz 🙂
Odchylky jsou při měření samozřejmě očekávané, ale můžete mi vysvětlit, jak jste mohli dosáhnout o celých 0.3 sekundy lepšího výsledku, než udává výrobce? To snad ani neni možný…:) Kdyby to bylo o stejný čas pomalej, tak bych se vůbec nedivil.
nevím, jak to měří výrobce, ale záleží na drsnosti silnice
jinak to nevidím
Mazda vždy udává čas, kterého dosáhnete se všemi auty i v limitech možných odchýlek. To v praxi znamená, že 99% dosahuje lepších výkonů i časů.
Naopak třeba BMW, Mercedes (a nejvíce Hyundai) udávají údaje, kterých dosáhne sotva 1% vyrobených aut = vylhané. Naposledy byl pravě na tomto webu ve zrychlení pomalejší Mercedes než MX5 i přesto, že papírově měl být o více než o sekundu rychlejší! Ale co – čísla přece prodávají 😉
Že bych musel bejt sedmistupňovou propagandou krmenej i na Autowebu, to byste se pánové mohli trochu zamyslet. Co naopak nějaká osvěta, jako třeba udělali kolegové ze Slovenska: http://auto.sme.sk/c/6575181/testovali-sme-letne-aj-zimne-pneumatiky-tesne-nad-nulou.html