Test Peugeot 2008 GT Line 1.5 BlueHDi: Nejprodávanější lvíče se vrací
Peugeot 2008
První generace crossoveru Peugeot 2008 se stala nejprodávanějším modelem značky. Zvládne nový nástupce zopakovat, nebo dokonce vylepšit úspěch svého předchůdce?
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Peugeot 2008
První generace crossoveru Peugeot 2008 se stala nejprodávanějším modelem značky. Zvládne nový nástupce zopakovat, nebo dokonce vylepšit úspěch svého předchůdce?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechápu zmínku o převodu řízení. Neměl by se zvyšující spíše zvětšovat.?
Ještě jsem to nedočetl a už se mi ježí chlupy. Mám 308, která má malý volant. Jezdím s octávkami, rapidem a dříve opel astra, fabie, hunday. Peugeot má 80 tisíc, občas si ho půjčí syn a jezdí s ním manželka. Přehled z auta je asi nejlepší jaký jsem měl. Posez naladěný všichni na pohodu bez jediného problému. Ale asi novináři buď nevědí o čem psát nebo to slyšeli jinde, ale poznámky k posezu, přehledu a ovládání jsou úplný nesmysl a lež.
Ještě jsem to nedočetl a už se mi ježí chlupy. Mám 308, která má malý volant. Jezdím s octávkami, rapidem a dříve opel astra, fabie, hunday. Peugeot má 80 tisíc, občas si ho půjčí syn a jezdí s ním manželka. Přehled z auta je asi nejlepší jaký jsem měl. Posez naladěný všichni na pohodu bez jediného problému. Ale asi novináři buď nevědí o čem psát nebo to slyšeli jinde, ale poznámky k posezu, přehledu a ovládání jsou úplný nesmysl a lež.