Test Kia Stinger 3.3 T-GDI: Korejský bavorák

23 fotografiíKia Stinger

Týden strávený s touto výkladní skříní dravé korejské automobilky už dopředu vzbuzuje těšení. A i když výsledek není úplně bez chyb, radost vyvolat dokáže měrou nemalou.

Diskuze

2 komentáře

    Francin

    No, automobilka KIA , dravá je, auta vyrábí hezké a plné techniky, auta jedou, ale po nedávné zkušenosti jednoho známého vím, že konstruktéři automobilky i přes snahu technicky nedospěli a já bych si auto od nich zatím nekoupil. Zkušenému výrobci by se nestalo, aby kvůli banalitě v jízdním procesu došlo ke zničení auta při přejíždění mírné překážky nízkou rychlostí. Nechápu, jak vozy KIA mohou dosáhnout homologace k provozu na silnici. Být krásná a plná nápadů neznamená být užitečná a bezpečná.

    Kejmon

    Recenze pěkná, jen zní skoro tak, jako by jste chtěl auto potopit 😀
    Co se týče manuálního řazení, tak ve Sport a Sport Plus si auto stupeň drží a nepřeřadí. Alespoň né mě, když jsem s tím měl možnost jet na okruhu a driftovat ve škole smyků na sněhu, kde je držení stupně bez přeřazování potřeba.
    Jinak mě se pak ten dizajn naopak velmi líbí. Vypadá odvážně, lidí se za tím neustále otáčejí a na parkovištích se leknou že to je KIA, ale je pravda, že ty odrazky (hlavně kvůli USA) jsou takové rozporuplné.
    Tohle auto jako GT je ale i tak bomba! 😉

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist