Test Hyundai i30 Kombi 1.4 T-GDI: Tátova ledvinka
27 fotografiíHyundai i30
Obyčejný kombík, který dokáže zaujmout. Zajímá vás čím? V jednoduchosti je krása.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
27 fotografiíHyundai i30
Obyčejný kombík, který dokáže zaujmout. Zajímá vás čím? V jednoduchosti je krása.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dobrý den.
Cca půl roku vlastím popisovanou i30 a jsem naprosto spokojený. To co potřebuji, auto splňuje na 100%. Motor je spotřebou, dynamikou a kultivovaností na jedničku. Prostorem jak v kabině tak v zavazadlovém prostoru jsem nadšený a některé papírově nižší rozměry oproti konkurenční Octavii maže cenovka o cca 160000 nižší při srovnatelné motorizaci a výbavě. Koupě nového skladového vozu 2019 s 1.4 T-GDI 6M v paketu Go! + 16″ + 8″LCD+CAM + manual. klima s cenou 390T Kč. Začalo to tím, že jsem v podstatě jednoduché zadání. Značka byla jedno, chci kombi a ne žádný tříválec či 1.00nic l motor.
Kdo vybíral auto, jistě si dokáže představit čas strávený na konfigurátorech a v ceníkách. Už v té chvíli jsem se podivoval, že myslím jako jediná automobilka dovoluje Hyundai zvolit kombinaci „základní“ výbavy a nejsilnějšího motoru. U konkurence bylo pravidlem nutnosti přepnou na vyšší výbavu, aby bylo možné vybrat lepší motor. I tak jsem poptal salóny z více jak půlky Moravy s žádostí o nabídku. „Přeji si kombi s motorem ne 1 l či tříválcem, může se jednat o předváděcí či skladový vůz“. Abych to zkrátil, nabídky se lišily od cca 400t do 600t a v rámci i30 od 400t do 480t. Nakonec jsem si udělal výlet z Brna do Hodonína, kde jsem byl s jednáním tak s finální cenou 390t naprosto spokojen. Překvapením byla plná nádrž a dálniční známka za moji cestu z Brna.
Auto velmi doporučuji, cena/výkon.
Adam