Test Hyundai i30 Kombi 1.4 T-GDI: Tátova ledvinka

27 fotografiíHyundai i30

Obyčejný kombík, který dokáže zaujmout. Zajímá vás čím? V jednoduchosti je krása.

Diskuze

1 komentář

    Adam

    Dobrý den.
    Cca půl roku vlastím popisovanou i30 a jsem naprosto spokojený. To co potřebuji, auto splňuje na 100%. Motor je spotřebou, dynamikou a kultivovaností na jedničku. Prostorem jak v kabině tak v zavazadlovém prostoru jsem nadšený a některé papírově nižší rozměry oproti konkurenční Octavii maže cenovka o cca 160000 nižší při srovnatelné motorizaci a výbavě. Koupě nového skladového vozu 2019 s 1.4 T-GDI 6M v paketu Go! + 16″ + 8″LCD+CAM + manual. klima s cenou 390T Kč. Začalo to tím, že jsem v podstatě jednoduché zadání. Značka byla jedno, chci kombi a ne žádný tříválec či 1.00nic l motor.
    Kdo vybíral auto, jistě si dokáže představit čas strávený na konfigurátorech a v ceníkách. Už v té chvíli jsem se podivoval, že myslím jako jediná automobilka dovoluje Hyundai zvolit kombinaci „základní“ výbavy a nejsilnějšího motoru. U konkurence bylo pravidlem nutnosti přepnou na vyšší výbavu, aby bylo možné vybrat lepší motor. I tak jsem poptal salóny z více jak půlky Moravy s žádostí o nabídku. „Přeji si kombi s motorem ne 1 l či tříválcem, může se jednat o předváděcí či skladový vůz“. Abych to zkrátil, nabídky se lišily od cca 400t do 600t a v rámci i30 od 400t do 480t. Nakonec jsem si udělal výlet z Brna do Hodonína, kde jsem byl s jednáním tak s finální cenou 390t naprosto spokojen. Překvapením byla plná nádrž a dálniční známka za moji cestu z Brna.

    Auto velmi doporučuji, cena/výkon.

    Adam

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist