Tesla Roadster je v Česku

10 fotografiíbunda na motorku

První elektrický sporťák už můžete potkat i na tuzemských silnicích, pokud máte štěstí. Zatím tu totiž jezdí jediný exemplář...

Diskuze

9 komentářů

    Cheche – to vaše „my jsme v ní jeli“ asi není úplně pravdivé, když to psala slečna Srpová z Autocaru, ale jinak pěkný článek.

    370 N.m už od \“volnoběhu\“. On má elektromotor nějaký volnoběh?

    A ty čísla taky nějak nesedí. 370 N.m při 5400 ot./min je \“jen\“ 209 kW. Na druhou stranu 215 kW při 5000 ot./min je 411 N.m.

    Omezovač na 200 km/h? Spíš bych řekl, že ten motor točí nějakých 11 až 12 ticíc ot./min a víc už (ačkoliv je wide-band) nemůže.

    Nebylo by lepší než \“dojezd\“ v kolonce objem nádrže uvést kapacitu baterií? Ta je 53 kW.h, tedy na plný výkon 15 minut a pokud si správně pamatuji tak v Top Gearu jim na okruhu vzdržely 20 až 30 minut.

    Jediné dvě informace tohoto článku jsou, že elektromotor není slyšet (což ví každé dítě, které se projelo tramvají nebo trolejbusem), a že jediným majitelem je pan Vlasák z Brna. Koho to zajímá?

    No ten motor může točit klidně i víc….
    Ale hlavně by mě zajímalo, jak může z akumulátoru týct střídavej proud?!

    Moc nás to zajímá. A pan Vlasák není z Brna, ale ze Znojma 🙂

    Peky

    Dobrý den, pracuju s kamarádem na soutěži středních škol Enersol. Máme téma elektromobily a byli by jsme rádi, kdyby jste nám poskytl nějaké informace. Moc by nám to pomohlo. Jestli by Vám to nevadilo, napište mi prosím na mail. Pekydh@seznam.cz předem děkuju.

    Tomino.spk

    Z baterie dostaneš stejnosměrnej proud (napětí), ale měničem si vše přizpůsobíš pro potřeby motoru, rozjezd, rychlost.

    KozorohAA

    Jak může být pí.Srpová, píšící takovéto neprofesionální feminní komentáře, redaktorkou automobilového časopisu ?!?

    x

    „moderní technologie, nulové emise, doba si žádá nezadržitelný pokrok… “

    Nulové emise leda tak zvýfuku toho auta – už se totiž uvolnili z více než 50% množství elektrické energie spotřebované ze sítě během dobíjení baterie toho vozu z komínů z hněhouhlených elektráren.
    U nás v ČR totiž pochází více než 50% elektrické energie z tepelných elektráren spalucích hnědé uhlí.
    Proto u nás elektromobil z více než 50% jezdí na hnědé uhlí těžené a spalované především v severních Čechách – byt s výhldem na möhuntný hnědouhlený důl s komíny mohutné hnědouhlené lekrárny v pozadí by bylo docela dobré místo pro majitele elektrických aut – mohli by tak deně pozorovat odkud se ta elektřina do toho jejich auta bere a vidět na vlstní oči jak je ve skutečnösti celkově čístý jejich provoz.
    Oni jsou totiž i automobili na Zemní plyn – pohon CNG – a ten se jen těží a to na vzdálených místech běžně mimo obydlená území a k nám se dopravuje až na čerpací stanice plynovody.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist