Tesla Roadster je v Česku
10 fotografiíbunda na motorku
První elektrický sporťák už můžete potkat i na tuzemských silnicích, pokud máte štěstí. Zatím tu totiž jezdí jediný exemplář...
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
10 fotografiíbunda na motorku
První elektrický sporťák už můžete potkat i na tuzemských silnicích, pokud máte štěstí. Zatím tu totiž jezdí jediný exemplář...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Cheche – to vaše „my jsme v ní jeli“ asi není úplně pravdivé, když to psala slečna Srpová z Autocaru, ale jinak pěkný článek.
370 N.m už od \“volnoběhu\“. On má elektromotor nějaký volnoběh?
A ty čísla taky nějak nesedí. 370 N.m při 5400 ot./min je \“jen\“ 209 kW. Na druhou stranu 215 kW při 5000 ot./min je 411 N.m.
Omezovač na 200 km/h? Spíš bych řekl, že ten motor točí nějakých 11 až 12 ticíc ot./min a víc už (ačkoliv je wide-band) nemůže.
Nebylo by lepší než \“dojezd\“ v kolonce objem nádrže uvést kapacitu baterií? Ta je 53 kW.h, tedy na plný výkon 15 minut a pokud si správně pamatuji tak v Top Gearu jim na okruhu vzdržely 20 až 30 minut.
Jediné dvě informace tohoto článku jsou, že elektromotor není slyšet (což ví každé dítě, které se projelo tramvají nebo trolejbusem), a že jediným majitelem je pan Vlasák z Brna. Koho to zajímá?
No ten motor může točit klidně i víc….
Ale hlavně by mě zajímalo, jak může z akumulátoru týct střídavej proud?!
Moc nás to zajímá. A pan Vlasák není z Brna, ale ze Znojma 🙂
Dobrý den, pracuju s kamarádem na soutěži středních škol Enersol. Máme téma elektromobily a byli by jsme rádi, kdyby jste nám poskytl nějaké informace. Moc by nám to pomohlo. Jestli by Vám to nevadilo, napište mi prosím na mail. Pekydh@seznam.cz předem děkuju.
Z baterie dostaneš stejnosměrnej proud (napětí), ale měničem si vše přizpůsobíš pro potřeby motoru, rozjezd, rychlost.
Jak může být pí.Srpová, píšící takovéto neprofesionální feminní komentáře, redaktorkou automobilového časopisu ?!?
„moderní technologie, nulové emise, doba si žádá nezadržitelný pokrok… “
Nulové emise leda tak zvýfuku toho auta – už se totiž uvolnili z více než 50% množství elektrické energie spotřebované ze sítě během dobíjení baterie toho vozu z komínů z hněhouhlených elektráren.
U nás v ČR totiž pochází více než 50% elektrické energie z tepelných elektráren spalucích hnědé uhlí.
Proto u nás elektromobil z více než 50% jezdí na hnědé uhlí těžené a spalované především v severních Čechách – byt s výhldem na möhuntný hnědouhlený důl s komíny mohutné hnědouhlené lekrárny v pozadí by bylo docela dobré místo pro majitele elektrických aut – mohli by tak deně pozorovat odkud se ta elektřina do toho jejich auta bere a vidět na vlstní oči jak je ve skutečnösti celkově čístý jejich provoz.
Oni jsou totiž i automobili na Zemní plyn – pohon CNG – a ten se jen těží a to na vzdálených místech běžně mimo obydlená území a k nám se dopravuje až na čerpací stanice plynovody.