TechArt vyhrál závod tunerů
TechArt
700koňový GTstreet TS ovládl německou Tuner Grand Prix 2008 na okruhu Hockenheim.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
TechArt
700koňový GTstreet TS ovládl německou Tuner Grand Prix 2008 na okruhu Hockenheim.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Škoda, že nejsou pro srovnání uvedeny časy sériové GT2. Určitě by byly ještě tak o 3 až 4 vteřiny lepší. Tuzing auto jenom zprzní. A takhle otuzit 911 GT2 je jako propíchnout si žaluda piercingem. Bolí to a nefunguje to. A je to hnus.
Vzhledových změn moc nevidím a proti ladění podvozku a motoru snad není co namítnout.
Vzhledem k tomu, že je tento kousek papírově lepší než GT2, tak nemyslím, že by zajížděl horší časy.
Nejsem zastáncem názoru, že tvrdší podvozek = lepší. A ty hnusné spoilery maximálně zvýší odpor a vztlak. Nevěřím řečem úpravců, nejlíp umí auto postavit továrna sama. Jo, na sprinty rovně to má možná pozitivní efekt, ale když musíte zatočit, brzdit a parkovat, tak je tuzing k ničemu.
Kdyby uměl auto nejlíp postavit výrobce, neexistovali by úpravci 🙂
Podvozek nebyl jen tvrdší, ale také nastavený přesně pro daný okruh. Díky tomu (a nejen tomu 🙂 zajel GT street okruh za 1:06, kydž seriová GT2 ho jezdí za cca 1:09.
Nejsem žádný extra zastánce tuningu, auta mám radši v seriové podobě, protože při ladění často funkčnosti ustupují čisté linie auta. Ale funkční tuning uznávám.
Co naopak nemám rád jsou zaslepenci typu: "Každý tuning je špatný, áno."
Odlišuj ale tuzing od tuningu! TechArt není pár chlapíků z garáže, kteří by ti tu úpravu udělali za pár tisíc…. TechArt je jakýmsi dvorním tunerem Porsche jako například Brabus či Carlsson u mercedesu.Není zde jediný důvod, proč by měla být sériová GT2 rychlejší než verze od TechArtu. Je přeci celkem pravděpodobné, že když si už někdo koupí GT2 za cca. 5,5 milionu a pak dá 3 a více milionů (!) do úpravy, tak si tím koupí pomalejší auto. TOTO NENÍ NĚJAKÝ CHIPTUNING!!!
jj presne tak ,ti ludia asi vedia co robia a keby to auto bolo po tuningu pomalsie ako seriovy model , tak si to asi tazko niekto kupi.
Každej stejně ví, že nejlepší tuner na Porsche je RUF…
jojo, YellowBird… to je pekelný stroj. 🙂
stejně si to koupí tak maximálně fotbalista nebo pako od Gumballu… takže ve finále bude na okruhu rychlejší znalec v GT2 než fotbalista ftuningu. 🙂
Ale o tom se tu nebavíme 😉
PS: na RUF jsem zapomněl
Škoda, že sem se v článku nedočetl nějaké bližší informace k tomuto závodu, např. pravidla omezující úpravy atd…