Tajné fotky: BMW X5 M
4 fotografieBMW
Přemotorované SUV od BMW se pomalu dokončuje. Představení již za pár měsíců.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
4 fotografieBMW
Přemotorované SUV od BMW se pomalu dokončuje. Představení již za pár měsíců.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ať jde BMW s těmahle humusárnama do…
My chceme M3 CSL!
Chapes, ze automobilky jdou do sracek? Je potreba stabilizovat a vytvorit rezervy…zajistit zamestnancum praci a penize na vyvoj. To ze ted pro CSL a jine superauta neni misto je zrejme…pokud to BMW pomuze, tak klidne uvedou jeste vice SUV, cimz vydelaji penize pro divizi M a jeji zazraky. Kdybyste cetli nejake rozhovory s sefem divize M, tak proste mezi radky tohle vyctete.
Tohle jsou vsechno jenom slinty… ty si M3 CSL koupis? Tezko co? Protoze kdyz dojde na lamani chleba a vyndani 1,8 mega z penezenky (spis leasing, budme realisti) tak budes potrebova aby to jezdilo A ZAROVEN bylo prakticke. Tech par lidi v globale co si muze dovolit M3 CSL a k tomu dalsi prakticke auto proste dneska automobilku nevytrhne.
Smirme se uz s tim, ze volba dopravniho prostredku je proste svobodna vule a ne kazdemu musi vyhovovat jezdit se zadkem 5 cm od vozovky (a nema to nic spolecneho s velikosti cehokoliv :-)).
Ja osobne jezdim s X5 4,4 litru. jezdi to pekne, a ano, na superklikate okresce to neni jako v boxsteru, ale 99,9% casu netravim jezdenim s volantem od dorazu k dorazu a jezdit na hory v komfortu atd je v tomhle proste lepsi.
Ja osobne si na X5-M a X6-M pockam, a pujdu k dealerovi vyzkouset. Urcite to pojede pekne a bude to fajn auto. A treba i diky mnou utracenym penezum si v mnichove dovoli postavit novou M1 a budeme na ni vsichni zbozne slintat. Do te doby, kupujme takovouhle "konfekci" at nam BMW prezije a nesudme jen podle toho co nam porad kdekdo opakuje.
líp bych to neřekl 😉
Se spoustou věcí souhlasím – nicméně pojmy jako praktičnost a X5 mi teda moc dohromady nejdou…Vnitřní prostor bída, kufr bída a z venku megakráva – když tedy chceme mluvit o praktičnosti…Něco mi asi uniká…Neříkám, že X5 je špatný auto – naopak je určitě dobrý, jen mám asi problém s celým tímhle segmentem…:)
Nevim k cemu temer dvou a pul tunovy kolos potrebuje 500hp motor…k sportovnimu vyuziti? To asi tezko
Nepochopi clovek, co nezkusil X6 4.4 twinturbo … fakt to neni uplne zbytecne, viz kdysi X5 prvni s motorem z M5 upravenym na 500koni. Precte si nejake poznatky lidi co to ridili. Jako neverte vsechno pisalkum, kteri retezovou reakci rozsiruji famy o ruznych zbytecnostech.
Uplne suhlasim s autorom clanku, Dvojtona kopa plechov s 500 konovym osemvalcom to tiez vobec nemusim, ale ked si niekto potrebuje riesit komplexy a pozovat nech sa paci. Beztak jedine miesto kde s tym moze byt spotovy je semafor :)) na klukatych cestickach ho nalozi priemerny hothatch…
Nechapu proc te to tak rozciluje a ohanis se hned lecenim komlexu. Nekdo proste chce velke auto kvuli pohodli, pohon 4×4 kvuli dobre dostupnosti a kdyz je k tomu silny motor proc ne? Je jasne ze na klikate silnice a zabavu z jizdy jsou jina auta, pokud mas na uto ktere budu jen na vyblbnuti bez uzitne hodnoty jsi stastny clovek. Mam ale spis pocit ze ti snizuje ego kdyz te predjede nekdo v X5 a ty se svym HTP jen nadavas a tíse zavidis. Tohle auto nejni na okruh ale na dalnici tak proc ne s poradnym motorem.
Bohužel se musíme smířit s tím že automobilky musí vydělávat. A to jde nejlíp na trzích v USA a u arabů a tam prostě prodají víc X6 M než M3 CSL. Pupkatí pracháči nemají na M3 koule. Pokud by měli v BMW dost peněz, určitě by CSL nenechali u ledu. Doufám že v budoucnu se situace zlepší. Teď musíme tohle temné období nějak přečkat a doufat v lepší zítřky.
jo, ale az na to, ze jestli temne obdobi nekdy skonci tak to tak, ze budeme jezdit na baterky diky umele hysterii okolo CO2
Chápu, že BMW sází na stejnou strategii jako Porsche s Cayenne, ale nechápu proč si X5 M kupovat. To radši klasické M5 Touring, když tu někdo mluvil o dálnicích. Opravdu si myslím, že tohle nebude nic, než masírka na "honění" ega. To samé je Q7 V12 TDI. Je to přesně tak, jak tady někdo řekl. SUV je SUV a jelikož nikdy nebude mít vlastnosti Lanceru Evo X, tak je podle mně nesmysl, aby taková auta měla 500 koní. To je můj názor.
Největší souhlas a ámen. Cítím to přesně takhle.
Zvláštní je že japonské automobilky se i přes nastupující krizi do podobných ,,sportovních projektů ,, nepouštějí . Subaru tribeca STI , Nissan Patrol GTR , Mitsubishi Pajero EVOLUTION 😀 no nevím pro mmně tohle vyzní strašně vtipně ,uplně stejně jako když někdo řekne BMW X5 M . Prostě jako kdyby si ze mně dělal legraci .Ale na druhou stranu pokud to automobilce zvedne prodeje a pomuže dofinancovat projekty jako je M1 a M3 CSL tak at si to dělají ale já bych si to nekoupil . Jo a pro petra a pavla za vaše BMX X5 se dá hezky koupit pracant Navarra a Subaru WRX STI sice starší ,ale aspon hezčí . Na co mít jedno auto co umí od každého trochu ale dohromady nic ,když za stejné peníze můžu mít svě skvělá auta co umí svou roli zastávat přímmo excelentně . Nemyslím si že BMW má kdoví jaké probléy spíš jde o to vyhovět odezvě trhu a vykašlat se na ty věci co dělají BMW bavorákem .
Přesně! Jakože pokud někdo potřebuje prostor a pohon 4×4 tak ať si koupí Subo Forester, nebo MPV (ruku na srdce – kdo opravdu bydlí na horách???) a za ušetřený prachy mu zbyde na ST Focuse třeba…
preboha co to riesite. ved si to auto nemusite kupovat. tento typ auta nieje o zavodeni ale o pohodovom cestovani, kde mate stale dost vykonu a dostatocne kvalitny podvozok na bezpecnu rychlu jazdu. nemusite nervozne radit a jazdit plyn brzda a aj napriek tomu budete rychejsi ako niektore vyslovene sportove auta… a odvezie to deti, lyze, batoziny,… na dialnici je vam fuk kolko to auto vazi a na horach vyuzijete pohon 4×4. je to idealne auto pre sportovo zalozenich ludi… to je vsetko.
Málokdy se stává, aby si člověk sám sobě protiřečil, ale to co jste napsal o tom svědčí. Auta se tu řeší, protože jste na serveru o autech. Pak mně pobavilo vaše zdůvodnění. V jedné větě píšete, že to není vyloženě sportovní auto a v další, že je to auto pro sportovně zaměřené lidi. Tak jak to vlastně je?-))))))).
Je to samozřejmě každého věc, ale já chápu SUV tak o objemu mezi 2.0 – 3.5l, možná i tu 4.2 od Audi bych pochopil, ale NA CO mít SUV, které má 500 koní? To bych si radši koupil BMW M5 nebo Mercedes ve stejné kategorii.