-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
-
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Audi má poslední dobou neživý řízení, tak snad RS5 vyladí.
Bude RS5 skutečně konkurece pro M6? Řada 6 u BMW je velké kupé, jehož technika vychází z řady 5. Pro ni je konkurencí od Audi řada A6. Kupé na základu A6 ovšem Audi nemá, takže nemá vlastně přímého konkurenta pro řadu 6. Kupé A5, jehož vrcholnou verzí bude RS5, technicky vychází z A4, což je konkurence pro řadu 3. A jelikož je RS5 výkonově vysoko nad M3, nemá RS5 vlastně přímého konkurenta, M6 je totiž o kategorii výš. I když svými vlastnostmi i cenou bude zřejmě spíš v teritoriu M6, takže z pohledu zákazníka vlastně konkurencí možná bude…
Tiez mi A5 pasuje skor ku trojkovemu bavoraku. Ked bude mat fukany 10-valec, tak je to ale daleko nad M3 a uplne v prazdnom teritoriu. Len nejak neverim ze tam daju tak velky motor, stal verim na atmosfericky osemvalec z R8, aj ked ten uz nema rezervy na zvysenie vykonu. Mne by ale 420 koni stacilo, naviac ma ovela krajsi zvuk ako preplnany V10.
Se ani nedivim ze tam cpou aktivni spojlery,pri brzdeni se budou hodit ponevadz jak vidim tak u Audi se zenou za nesmyslnym vykonem a kdyz vezmu v uvahu system quattro a desetivalec biturbo tak se bojim VYSOKE HMOTNOSTI…bude stejna jako RS6,premotorovany parnik ktery bude rychly akorat na nemeckem autobahnu…u nas na okreskach mu ridic v M3 nebo M6 ukaze rychle zada…
no nevim ….srovnavali RS6 a M5 a jako "jasny" vitez vysla RS6 – test probihal na alpskych dalnich a silnicich…takze se nebojim ze by tam zatacky nebyly….vicemene skoro ve vsem RS6 prekonala M5….
Kto to srovnaval? RS6 by urcite nebola jasny vitaz. Mozno je RSp raktickejsia, ale urcite nie agilnejsia ako M5, v zatackach dostane od M5 na prdel kedykolvek…
srovnani jsem videl na DSF – das Auto magazin par mesicu zpet – zkusim dohledat a hodit odkaz – jelikoz nemcina neni pro me problem, tak jsem rozumnel i komentarum……diky te 4-kolce proste byly srovnatelny, ale diky ubervykonu mototoru vystartovala rs6 ze zatacky mnohem rychleji a uz ukazovala jenom zada…..dohledam a poslu odkaz—tedy jestli dohledam…
http://www.youtube.com/watch?v=gpaVTdqsPLk
V priamke to zas nie je taky velky rozdiel. Jedine na vyjazdoch zo zakrut bude asi Audi rychlejsie, inak o bude len nedotacavost.
Chcelo by to porovnat casy na okruhu, aby sme boli objektivni. Verdikt DSF Ti samozrejme verim, ale aj tak si utvaram vlastny nazor. Aj Chris Harris povedal, ze RS6 je v typickej ulohe rodinneho kombiku lepsia, ale pripustil ze s M5 je vacsia sranda…
bohuzel – tak jsem to video nedohledal…mezi videi nebylo….asi jak komu co sedne……ten okruh by byl asi nejidealnejsi….myslim ze tam zkouseli i v jakych rychlostech zatacku projedou a vzdy to bylo na hrane nebo rs6 vyhrala…..ale sedne tam jiny ridic a z jednoho auta vymacka zase vic nez z druhyho….srdce by mi bylo pro M5 ale pesan by me donutil jit do rs6….to je krasny sen:))
Na okruh bezny majitel jakkoliv vykonneho vozu vyrazi malokdy a troufnu si rict, ze pro kombi RS6 ci M5 to plati dvojnasob. No a na bezne silnice/dalnice je jiste lepsi RS6. A to srovnani provedl tusim i Autocar, ne jen DSF, vyslo lepe RS6.
V A6 i A5 jsem jezdil a myslim si, ze ackoliv bude zrejme hmotnost RS5 vysoka, pocitove to bude lepsi nez RS6, kdyz uz nic jineho, tak kvuli rozmerum.
Mimochodem, pokud clovek opravdu neresi penize a ma rad silna auta, na denni a rodinne jezdeni je RS6 ideal :), na opravdovou zabavu bude v garazi neco jineho (jako dalsi vuz) 🙂
Ať bude rychlejší ten, nebo ta, BMW bude zábavnější.. a o to de ne?
Panove, pokud na to jednou budeme mit, stejne rozhodnou osobni preference k Audi nebo BMW… podle veci jako 80 turbo-koni navrch ci atmosfericky V10, quattro ci RWD, pohodlna jizda ci agilita a zabava…
Dosud nebylo oficialne oznameno jaky agregat v tom bude. Na strankach Autocaru byl k temto fotkam clanek,moje anglina je slaba a tak jsem to nechtel cele louskat se slovnikem v ruce ale zminku o V8 a 450 konich jsem tam zaregistroval. Takze nema smysl spekulovat tak ci onak. Osobne si take myslim ze osmivalec by bohate stacil. Na videich z Ringu s tim ale cvicily pekne,v jedne rychle zatacce predvedl sklouznuti tak jako to dela Rossi v Moto GP.