Tachografy do vozidel kategorie N1?
poradna
Aneb Nova nepřesně informuje řidiče s „novinkou“ ohledně tachografů.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
poradna
Aneb Nova nepřesně informuje řidiče s „novinkou“ ohledně tachografů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
NOVA je bulvar, tomu nemuze nikdo verit. Ale velmi dekuji za objasneni 🙂
Co vůbec znamená kategorie N1?
N1 – vozidlo, jehož největší přípustná hmotnost nepřevyšuje 3 500 kg a které je určeno pro přepravu nákladů
Mám dodávku Ducato – celková přípustná hmotnost je 3250 kg. Mám namontované tažné zařízení, ale žádný vlek netahám. Jsem OSVČ – silniční motorová doprava a vozím obchodní zboží. Musím mít tachograf, anebo tažné zařízení raději odmontovat?
A jak je to v Evropě pokud jedu solo? Děkuji za odpověď.
Pokud máš tažné namontované tak tacho musíš mít!
Dobry den,
Stale se pise ze pravidla plati I pro nove auta N1 (do 3.5t + privez kdyz celkova vaha presahne 3.5T) od 1.5.2006.
Co pro starsi auta (registrace pred 1.5.2006)? Potrebujou takove auta N1, ktere maji pripojeni privez a presahujou celkovou propustnou vahu soupravy 3.5T, didgitani tachograf? Nebo analogovy tachograf?
Kamiony uz pred 1.6.2006 potrebovaly, ale co klasicky tereni auto ktery obcas jezdi s privezem (I pro firemni ucely a pres nemecka).
Dekuju predem
Dobrý den, změna, kterou autor přehlédl je také v tomto:
Po staru:
včetně případně připojitelného přívěsu nebo návěsu
Nově:
včetně případně připojeného přívěsu nebo návěsu
Tedy moje neprávnická interpretace:
Po staru pokud máte jen namontované tažné musíte mít tacho.
Nově pokud ho máte jen namontované tak ok ale pokud máte ***případně*** připojen přívěs pak musíte mít.
Nevýhodou je, že jakmile ho jednou namontujete tak jej musíte užívat i ve chvíli kdy zase přívěs odpojíte.
Výjimky ve smyslu vymlouvání na soukromou přepravu zboží jsou sice super ale pokud máte firemní auto a je např. polepené firemní grafikou pak to prostě neukecáte. Viz moje společnost v německu s pokutou 270EUR.
Zdravím, jojo zase nějaký humbuk na Nově a všichni už blázní. Já jsem digitálním tachografem, od http://www.mechanikadc.cz/, vybavil všechny firemní auta a neměnil bych. Mám přehled naprosto o všem, a to přímo v mobilní aplikaci. Ty dnešní vychytávky jsou prostě super!
Dobrý den, Rozumím tomu dobře, jestliže mám firemní auto N1 do 3,5t s tažným, nepřepravuji zboží pro jiného zákazníka, ale jezdím si s ním od stavby ke stavbě, podle toho, kde děláme, tak podle čl.3 písm. h, nemusím mít tachograf? Jezdíme jen po ČR. Děkuji za objasnění.